olen 16 vuotias tyttö, ja nyt minua vuoden nuorempi poika on kiinnostunut minusta. voisin itsekkin ajatella jotain, mutta se ikä... oon aina PITÄNY SELVÄNÄ ET JÄTKÄ ON VÄHINTÄÄN MUN IKÄNEN ,MUTTA MITEN ON?
KIITOS!!!
onko outoa?
6
386
Vastaukset
- Storde
Ei mitenkään outoa, että jätkä on nuorempi...
Kyllä mäkin aattelin ennen, et jätkä on vähintään yhtä vanha ja luultavasti vanhempi kuin muija.... mun nykynen tilanne:
Mä oon 17-vuotias ja kultani on 19. Ei se ikä mitään meinaa... oikeesti. - Tyttö -88
Anna mennä vaan...!! Mäkin oon aina ajatellu noin mut olin vähän aikaa sitten kiinnostunu mua vuoden nuoremmasta jätkästä... Ei kai siinä loppujen lopuks mitää kummallista oo. Eiköhän toi käsitys johdu vaa siitä ku jätkät yleensä kehittyy tyttöjä hitaammin... Mut jos tarpeeks ''kypsä'' nuorempi jätkä löytyy ni mikäs siinä... Tosin ite oon taas tällä hetkellä kiinnostunu mua vuoden vanhemmasta jätkästä...
Mut tsemppiä sulle/TEILLE!! =) - i.p
niin, ei tietenkään oo outoa, vaikka jäötkä olis vuoden nuorempi, ei mun mielestä ainakaan. itsekkin nimittäin seurustelen tällä hetkellä itseäni vuotta nuoremman kundin kanssa, eikä sitä kukaan pidä outona. että siitä senkun vaan kiinni jos kiinnostaa ;)
- mixa
mä ajattelin kans ennen tollee ja sainki sit vuoden nuoremman poikaystävän:D
- pahviaivo
Miksi pitäisi olen itsekkin törmännyt tuohon naisten ajatteluun, muistan myös ysin alkaessa kun seiska muijat rupes liimaltumaan muhun, vaikka olin yhtä tyhmä kuin aikaisemminkin.
Jos pidät siitä niin älä anna sen haitata, käytä vaikka hyväksesi tai jotain ei pidä olla noin perkeleen nihkee. - miriel
että sä ajattelet noin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286