onko outoa?

mimmi

olen 16 vuotias tyttö, ja nyt minua vuoden nuorempi poika on kiinnostunut minusta. voisin itsekkin ajatella jotain, mutta se ikä... oon aina PITÄNY SELVÄNÄ ET JÄTKÄ ON VÄHINTÄÄN MUN IKÄNEN ,MUTTA MITEN ON?
KIITOS!!!

6

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Storde

Ei mitenkään outoa, että jätkä on nuorempi...
      Kyllä mäkin aattelin ennen, et jätkä on vähintään yhtä vanha ja luultavasti vanhempi kuin muija.... mun nykynen tilanne:
      Mä oon 17-vuotias ja kultani on 19. Ei se ikä mitään meinaa... oikeesti.

• Tyttö -88

Anna mennä vaan...!! Mäkin oon aina ajatellu noin mut olin vähän aikaa sitten kiinnostunu mua vuoden nuoremmasta jätkästä... Ei kai siinä loppujen lopuks mitää kummallista oo. Eiköhän toi käsitys johdu vaa siitä ku jätkät yleensä kehittyy tyttöjä hitaammin... Mut jos tarpeeks ''kypsä'' nuorempi jätkä löytyy ni mikäs siinä... Tosin ite oon taas tällä hetkellä kiinnostunu mua vuoden vanhemmasta jätkästä...
      Mut tsemppiä sulle/TEILLE!! =)

• i.p

niin, ei tietenkään oo outoa, vaikka jäötkä olis vuoden nuorempi, ei mun mielestä ainakaan. itsekkin nimittäin seurustelen tällä hetkellä itseäni vuotta nuoremman kundin kanssa, eikä sitä kukaan pidä outona. että siitä senkun vaan kiinni jos kiinnostaa ;)

• mixa

mä ajattelin kans ennen tollee ja sainki sit vuoden nuoremman poikaystävän:D

• pahviaivo

Miksi pitäisi olen itsekkin törmännyt tuohon naisten ajatteluun, muistan myös ysin alkaessa kun seiska muijat rupes liimaltumaan muhun, vaikka olin yhtä tyhmä kuin aikaisemminkin.
      Jos pidät siitä niin älä anna sen haitata, käytä vaikka hyväksesi tai jotain ei pidä olla noin perkeleen nihkee.

• miriel

että sä ajattelet noin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe