Onko teidän mielestä liian myöhäistä ottaa pentu joka luovutetaan 11 viikkoisena? Onko tapakoulutus (sisäsiistiksi yms) silloin liian myöhäistä aloittaa?
mulle on ehkä tulossa kpentu jonka voin hankkia vasta 11 viikkoisena. vaivaa tuo luovutusikä. ne pennut luovutetaan 8 viikkoisena, mutta mulla ei ole mahd hakee sitä menojen vuoksi silloin. (tärkeä meno)
koirista on kokemusta kyllä! on ollu koiria, mutta ne olen aina hankkkinut 8 viikkoisena. typerästä kysymyksestä voi saada käsityksen etten tiedä mistään mitään. ei. kyllä tiedän, mutta tämä asia vain vaivaa!
liian myöhäistä?
2
503
Vastaukset
- saradia
Ei todellakaan ole liian myöhäistä. Ei se kolme viikkoa mitään mullistavaa muutosta tee mihinkään. Pienen pennun leimautuminen uuteen ihmiseensä on tietysti aina ihan mukava aloittaa jo heti luovutusikäisenä, mutta turhaan tuollaisia mietit.
Vaihtoehtoisesti voit tietysti katsella muita pentueita, jotka syntyvät myöhemmin. Jos niiden joukossa on sopivan oloisia yhdistelmiä, voit siirtää pennun ottamista hieman (tai paljonkin) sopivampaan aikaan.
Onnea uuden pennun kanssa!- .....
Kiitoksia! Mieltä rauhoitti tuo viesti. Olen tässä katsellut myöhemmin syntyviä pentuja.. ei meinaa löytyä. Tosin eihän tässä ole mikään kiire hankkia koiraa! aina sellaisen kerkeää saada. Kevät kesä on vain parasta aikaa kun on sitten kesäloma aikaa puuhastella. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523281Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?542556Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102275
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361265