Aloin tässä minäkin tutkimaan puhelinlaskujani. En ole ennen niitä tutkinut ja päätin, että katson, mitä siinä oikein lukee. Huomasin yllätykseni, että he ovat laskuttaneet minua soitoistani tyttärelleni, välillä on laskutettu senttejä ja taas välillä lukee, että ooooo. Ihmettelen tällaista. Eikö puhelujen, jotka soitetaan esim klo 13.55 pitäisi olla ilmainen. Välillä niistä on otettu hinta välillä ei. En ole koskaan tarkastanut laskujani. Olen vaan sinisilmäisesti uskonut, että ne on oikein laskutettu. Taitaa tulla nyt puhelinasiaa Tele Finlandiin, kunhan tästä aamu valkenee. Ei silti, aioin muutenkin vaihtaa liittymää joko Saunalahteen tai DNA:han. Hyvät ystävät katsokaa tarkasti laskujanne, ettei käy niin kuin minulle, höynäytetään ja huiputetaan laskuissa.
Tele Finlandin laskut
5
1503
Vastaukset
- pitau
Veikkaanpa, että kahden vuoden kuluttua tulet takaisin Telefinlandille. Niin tein minäkin 2½-vuotta sitten, että tein kierroksen DNAlle ja Saunalahdelle. Sielläkin esiintyi virheita laskuissa, joten kyllä kaikilla operaattoreilla näkyy pieniä virheitä olevan laskutuksessa. Syy miksi palasin takaisin olis se, että kesänviettopaikalla parhaiten kuuluu Soneran verkko, jota TeleFinland käyttää. Telefinland on Soneran halpayhtiö.
- €€€
"Telefinland on Soneran halpayhtiö."
ei kuitenkaan mitenkään halpalaskutusyhtiö.
Ylimääräistä laskua on selvästi yli muiden . - pitau
€€€ kirjoitti:
"Telefinland on Soneran halpayhtiö."
ei kuitenkaan mitenkään halpalaskutusyhtiö.
Ylimääräistä laskua on selvästi yli muiden .Kyllä Elisallakin on suuri laskutusongelmia. kat Elisan kirjoituksia. Eikö olekkin.
- samsaaamammama
kannatta soittaa asiakaspalveluun niin he selvittävät laksun sinulle.
ilamaiseksi soittaa?se on ainoastaan kaverisoitossa..ei kyl missään muualla - valehtelee
tele Finlandi asiakaspalvelun henkilöitä on koulutettu valehtelemaan!
Firman yleisissä toimitusehdoissa lukee: Palvelun viivästymisestä asiakas on oikeutettu saamaan viestintäpalvelujen vakiokorvauksen, 15e alkavalta myöhästymisviikolta.
Asiakaspalvelu valehtelee, että maksimikorvaus on 5 euroa!!!
En luota enää mihinkään tietoon, jonka asiakaspalvelu kertoo, en saldotietoihin, en päivämäärätietoihin, en sopimustietoihin - kun yhdessä asiassa valehtelee, niin kaikki voi olla valetta. Puhelimessa puhuttua on mahdotonta todistaa myöhemmin.
Onneksi minulla on nauhoittava puhelin, jatkossa aloitan nauhoituksen aina kun soitan Tele Finlandiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733