♥
hyvää huomenta
könsikkäni
nukuitkos hyvin
herätessäni
lämpimästä
vieressäsi
kukonlaulun
aikaan
hiljaa hiivin
keittiöön
herättämättä
Sinua
leivoin uunituoreita
porkkanasämpylöitä
rakkain ajatuksin
hellin käsin
keitin hunajateen
sekaan puristin
mehun sitruunan
teen jäähtyessä
Sinua odotellessa
pienen aamurunon
taas runoilin
pikkuisessa essussani
nämä tarjoilen
kera suukkosten
=== aamuruno ===
kukko kiekuu liian varhain
mies olet kaikista parhain
ei haittaa vaik sydämen veit
onnellisemmaksi mut teit
rakkaus välillä sattuu vähän
saa pään melkein räjähtämähän
paljon se kuitenkin antaa
elämään sisältöä kantaa
\_/?
aamiainen
10
837
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Se on jo tehnyt aamiaisenkin, ja minä en saa silmiäni auki.. ;)
Mutta tuon viimeisen runosi oli mukva lukee näin het
(Niin tuo ensimmäinen oli niin henk.koht.;)
Minun kukkoni maistui hyvältä..joten olen tyytynyt vain tavalliseen kelloon,,,,
Mukvaa alkavaa perjantaita, padme_ ja otetaampa taas....\_/? ;D- padme_amidala
..niin, ajatus, joka omassa päässä näyttää hyvältä, ei esille tultuaan olekaan niin hyvä (viittaan ekaan runoon). Se jälkimmäinenkin on kyllä kehno nukuksissa tehty pikaruno. Täällä näet ei ollut "Tähtien sota" vaan kissojen sota. Ne kävivät tappelemassa peittoni päällä koko yön, että kumpi saa siinä olla. Vaikka olisihan sitä tilaa ollut molemmille.
Kiitos mukavasta palautteestasi : )
Sinä julmä kukonsyöjä, toivotan hyvää perjantaita : )
- *runo64*
..olisi ilo herätä kun aamiainen
kera kauniitten sanojen kanssa
odottaisi.
kuka tahansa mies olisi ihan myyty.
kaunis kuvaus aamun kulusta.
sitä se rakkaus teettää
hyvä padme!- padme_amidala
..mukavasta palautteestasi. Aina on mukava lukea myös sinun runosi, joista syntyy ajattelunaihetta aamuun.
Tokasta en sano mitään, kun en siitä
mitään tajunnut sen jälkeen kun luin ensimmäisen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IIIIiihana könsikäsruno:))))
Kiitos prinsessa, tulossa paras ja hienostunein hoviniiaukseni Sinulle :D
Nimimerkki: naama vehnäsellä ihan koko päivän:DD- padme_amidala
..oli sana, joka unenpöpperössä tuli mieleen niiden tavanomaisten sanojeni asemesta (joista joku lukija kovasti kimpaantui).
Kiitos *nauraa* hauskasta palautteestasi : )
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )
- tiffanylla
Ja silleen...
"But we can skip the breakfast"- padme_amidala
..kiitos mukavasta palautteestasi. Tiffanyllä tai vaikka missä olisikin kiva olla mieluummin, kuin tässä.
Tämä oli erikoisuudessaan tosi hauska runo, kiva päivän piristys!
Olisi paljon muutakin tekemistä, tässä minä vain runojanne nautiskellen…- padme_amidala
..runojen tunnelma, kuten sinunkin omasi vetää puoleensa. Aina tulee sopivissa väleissä kurkkailtua tänne.
Kiva, jos runoni piristi päivääsi, se nyt vain on tuollainen kerroskakku. Mutta tämähän on vapaa-ajattelijoiden palsta, jossa runojen ei tarvitse mahtua yhdenlaisten kansien väliin.
Kiitos kommentistasi ja hyvää perjantain jatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6182561Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4162033Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231960JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191556- 671489
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641488- 1241243
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221050Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.181002Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16978