Miten onnistuu vihkiminen muualla kuin kirkossa? Olisiko hyviä ehdotuksia vaihtoehtoiseksi paikaksi? Haluan todella pienet häät. Eli paikalle ei tule kuin mies ja molempien vanhemmat. Kirkkoa en viitsisi sitä varten varata aikä maistraatti houkuttele...Joku kiva erikoinen paikka olisi kiva =) Itsellä ei ole kokemusta häistä. En ole koskaan ollut häissä enkä mukana järjestämässä häitä, joten kaikki on järjestelyt ihan uutta. Mistä pitää kysellä pappia ym....
Vastaukset 4
- asfdsg
asun tampereella, eli olisko ehdotuksia vihkipaikaksi?
- dfsåpdf¨åsfsälfä
Joissain seurakunnissa on kirkkoherranvirastoissa tai seurakuntataloilla pieniä kappeleita, esim. ristiäisiin tai pieniin vihkimisiin.
- joonatan
suosittelen kotona vihkimistä,pyytää papin kotia kaikki hoituu helposti/mukavasti!!
- rannalla,
harjulla... Onko siellä jossain esim näköalapaikkaa, missä olisi pieni paviljonki, tai vastaava "katto pään päälle" (sateen sattuessa)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493