Voiko Kreetan Plataniaksella juoda vesijohtovettä, jos sen keittää?
Vesijohtovesi
4
9971
Vastaukset
- -platanos-
Plataniaksessa on erittäin hyvä vesi, se tulee Valkoisilta vuorilta. Vettä tulee runsaasti, koska sillä kastellaan myös laajat hedelmäviljelykset ja koko se riittä koko Hanian kaupunkiin. Vettä ei tarvitse keittää, sekin että Kreetalla vatsataudit ovat harvinaisempia kun Suomessa. Jos haluaa juoda samaa vettä pullotettuna sitä löytyy marketeista.
Juon toki pullovettä lomallani, koska pullo on helppo viedä mukana. Jos pullovettä ei satu olemaan hanasta voi juoda. - joka kerta
pari ekaa päivää juotu pullovettä,sitten hanavedellä,kynnet ja tukka kasvaa kun on aika kalkkipitoista...ei olla keitetty,maitohappobakteeria vaan otettu että vastustuskyky on parempi
- oneira
Juu aina olen juonu hanavettä eikä ole koskaan ollu mitään ongelmia.
- hyvää.
Veden laatu Kreetalla on erinomainen. Kuten myös useimmilla muilla saarilla ja jopa Ateenassa.
Pullovedessä laittaa rahansa aivan hukkaan, koska Kreetan vuoristosta tuleva kraanavesi lienee laadultaan jopa parempaa! Eikä todellakaan tarvitse keittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463252Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423078- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401455- 391350