030303 Numeropalvelut

Aurinkoinen myyntitykki, mi...

Heipä hei!

030303 Numeropalvelut etsivät asiakasneuvottelijoita vakituisiksi ja kesätöihin Ouluun, Kotkaan ja Tampereelle.

Onko jollakin palstalaisista kokemusta ko. yrityksessä työskentelystä? Olisi mukava kuulla kokemuksianne työtavoista ja -ilmapiiristä, työn sisällöstä ja tekniikasta sekä palkkauksesta.

Mukavaa kevättalvea toivottaen ja vastauksianne odotellen :-)

9

3117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoinen myyntitykki

Eikö kukaan työskentele tässä yrityksessä? Haluaisin mielelläni saada kommentteja keskustelun aloitukseeni :-)

• haluaisitki

Totta varmasti turiset. Tässä itse ihan nauroin aamulla kippurassa kun luin näitä sinun kirjoittamiasi juttuja näistä yrityksistä. Kirjoitat aina samalla tavalla, kirjoitustyylistä paljastuu yksi ja ainut kirjoittaja, joka yrittää saada negatiivista keskustelua aikaan yrityksistä. Täältä tuskin sitä positiivista löytyy.

• Aurinkoinen myyntitykki
        haluaisitki kirjoitti:

Totta varmasti turiset. Tässä itse ihan nauroin aamulla kippurassa kun luin näitä sinun kirjoittamiasi juttuja näistä yrityksistä. Kirjoitat aina samalla tavalla, kirjoitustyylistä paljastuu yksi ja ainut kirjoittaja, joka yrittää saada negatiivista keskustelua aikaan yrityksistä. Täältä tuskin sitä positiivista löytyy.

Sehän on hauskaa, että parilla keskustelunavauksella saa sinun päiväsi pelastumaan eli saat jokapäiväisen nauruannoksesi pelkästään lukemalla tätä palstaa :-)

Tarkoitukseni ei kylläkään ole saada aikaan negatiivista keskustelua yrityksistä, haluaisin saada ko. yrityksissä työskenteleviltä/työskennelleiltä sitä arvokasta sisäpiirin tietoa, jota on mahdollista saada ainoastaan mikäli on työntekijänä toiminut.

Jokaisellahan on sitten oma vapautensa kertoa sekä positiivisia että negatiivisia kokemuksiaan ja sille en varmaankaan voi mitään mutta kaikki tieto on kiinnostavaa ja siihen voi suhtautua haluamallaan tavalla.

Olet ehkä huomannut, että tässä maassa on runsaasti työpaikkaa etsiviä tai työpaikan vaihdosta suunnittelevia henkilöitä ja siinä tilanteessa ainakin minua kiinnostaa ottaa selville työntekijöitä etsivien yritysten toimintatapoja. Myös kesätyöpaikkojen hakijat ovat kiinnostuneita samoista asioista.

Sitäpaitsi olen itsekin lukenut näitä palstoja ja ihmisten kommentteja ja kyllä sieltä löytyy positiivistakin palautetta.

En siis ota tarjoamaasi kunniaa kaikista jutuista, joita täältä luet. Meitä on nimittäin useita, jotka haluavat saada tietoa ja mikäli se on mielestäsi väärin niin sittenpä olen käsittänyt täysin väärin tämän keskustelupalstan idean :-(

• niitä sivuja

siinä näet onko niissä mitään myytävää

• Väkisin myyntiä/huijausta

Ei ole kokemusta muusta kuin huonosta tavasta myydä/palvella asiakasta.Toivottavasti jos aiot/pääset asiakasneuvottelijaksi, tapasi myydä ei ole suraavanlainen: Numeropalvelun 030303 puhelinmyyntitapa on suorastaan väkisin myyntiä. Myyvät puhelimella numeropalvelua ja jos sanot että ei, niin eivät usko vaan jos et jaksa väittää todella vastaan tulee, on myynti tehty ja lasku tulee, että numeropalvelu on tehty vuodeksi eteenpäin ja maksaa 183,00 euroa. Sitten kun soittaa myyjälle, että tämä perutaan ja irtisanotaan, niin ei onnistu, ennenkuin sopimuskausi on loppunut, eli vuoden päästä. Eikä myyjä osannut edes neuvotella purkamisesta, suorastaan ravoistui niinkuin minäkin. Eikö "asiakas ole aina oikeassa". En ole koskaan tavannut tälläista asiakaspalveluneuvottelijaa. Törkeää!!Saahan lehtitilauksetkin katkaistua kesken sopimuskauden, kun maksaa lehdet siihen asti kun lehti on tullut, mutta 030303 numeropalvelussa ei saa katkaistua mitään, kuin irtisanomalla kuukautta ennen kuin vuoden jakso on päättynyt ja sittenkin varmaan otetaan yhteyttä, että "jos kuitenkin jatkettais.."Minun mielestäni jos palvelua myydään väkisin pitää olla mahdollisuus myös purkaa. Olisi tehnyt mieli ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Älkää (yritykset) ikinä ottako edellämain. firmalta numeropalvelua, koska jatkoa, ette saa katkaistua "tappelemallakaan" jos et ole tarpeeksi terävä. Ainakin näin Tampereen myyntipisteessä.

• tyytyväinen-asiakas

Minulla on toisenlainen näkökulma asiakkaana, koska yrityksellä on selkeät sopimusehdot mitä he noudattavat ja olen ollut itsekin asiakkaana yrityksessä ja kaikki on mennyt ihan hyvin ja olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun 030303-Numeropalvelulta.

• heheeeeeeeeeeeeeeeee
        tyytyväinen-asiakas kirjoitti:

Minulla on toisenlainen näkökulma asiakkaana, koska yrityksellä on selkeät sopimusehdot mitä he noudattavat ja olen ollut itsekin asiakkaana yrityksessä ja kaikki on mennyt ihan hyvin ja olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun 030303-Numeropalvelulta.

Mikä helevetin 030303 numeropalvelu? Koskaan oo edes kuullutkaan... kaikkeen te yrittäjät kans rahojanne laitatte. En mä ainakaan asiakkaana teidän tietoja osaa tollasesta ettiä. HAHHAH

• NK

minullekkin on väkisin tehty soppari kun ilmotin etten ole kiinostunut. Laskut mutkun juoksee jo ulosottoonkin :( mitä teen ja mihin ilmotan...?????? Auttakaan!!!

• Kokemus täälläkin
        NK kirjoitti:

minullekkin on väkisin tehty soppari kun ilmotin etten ole kiinostunut. Laskut mutkun juoksee jo ulosottoonkin :( mitä teen ja mihin ilmotan...?????? Auttakaan!!!

Meille soitettiin 030303:sta kun en ollut paikalla.
        Tuuraajani kertoi sanoneensa puhelinmyyjälle että hänellä ei ole valtuuksia päättää tällaisista asioista, että soittakaa myöhemmin ja antoi minun nimeni myyjälle.
        Muutaman päivän päästä tuli lasku, puhelimessa olleen työntekijäni nimi tilaajana.
        Kukaan ei vastaa asiakaspalvelun puhelimeen, kolmannella yrittämällä joku vastaa mutta vihaisesti ilmoitetaan että tämä on "Tampereen toimiston" asia, jätettiin sinne soittopyyntö.
        Myyjä kun vihdoin soitti takaisin niin väitti kivenkovaan että tilaus on tehty, mitään mahdollisuuksia ei ole peruuttaa sitä. Aikamme väiteltyämme hän lupasi "tinkiä omasta palkkiostaan" ja hinta tippui puoleen. Sanoin edelleen etten aio maksaa mitään.
        Uusi lasku tuli postissa, lähetin laskun takaisin kera reklamaation, saman vielä sähköpostiin.
        Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään ko. firmasta - yritykseni tiedot heillä silti on nettisivuillaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe