Mistähän pitäisi vikaa etsiä, sillä tietyille nettisivuille ei koneeltani pääse koskaan?
Sivu ikäänkuin löytyy mutta ei aukea.
Tällaisia sivuja ovat ainakin www.tuulilasi.fi, www.katso.fi ja kaikki muutkin a-lehdet - jotakin yhteistä näillä sivuilla on.
Yhteys on adsl ja käyttis on Win98.
Olen kokeillut sekä IE6:lla että Operalla.
Auttaisikohan Windowsin uudelleen asentaminen?
Tietyt sivut ei aukea??
4
408
Vastaukset
- kokeileppa
Kerroppa pääsetkö näitä linkkejä klikkaamalla?
Oletko varmistanut asetukset,jotta hyväksyy Evästeet?
http://www.katso.fi/
http://www.tuulilasi.fi/- Missä vika??
Linkkejä klikkaamalla ei sivuille pääse.
Sivu löytyy ja yrittää avautua, mutta sitten tulee teksti "sivua ei voi näyttää jne".
Evästeet hyväksytään ja suojaukset ja muutkin internet-asetukset pitäisi olla oikein???
- mikä mättää
Itselläni nyt viimeaikoina samaa ongelmaa et jotkin verkkosivut ei aukee. Esim. mol.fi on tökkiny viime aikoina ja myös erään sanomalehden verkkosivu ei myöskään aukea. Juuri ne sivut joita kiinnostaisi vähän tutkia niin tökkii. Tulee ilmoitus --> "Verkkosivu ei ole käytettävissä"
- listietoo
Mikä internet sulla on. Nettitikku vai laajakaista. Tutulla oli samaa vikaa ja se muutti nettitkusta asetuksia niin että automaattisesta rasti pois ja vain 3G ni sihe rasti ni alko pelittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705