Miehet metsässä

Toni

Tässä pari vuotta sitten oli poikkeuksellisen lämmin alkukesän päivä täällä pohjoisessa. Olin sopinut lähteväni arvioimaan syrjäseudulle yhden nuoren metsätilallisen metsiä. Nuori naimaton kaveri oli perinyt liki kahden sadan hehtaarin metsätilan ja tarvitsi ammattilaisen apua.
Olimme sopineet tapaamisemme pitkän metsäautotien päähän, ja siellä minua jo odotettiinkin. Auringon paisteessa oli parhaat päivänsä nähnyt Nissan, johon nojaten päivää paistatti tumma, kokoiseni ja kaltaiseni hoikan jäntevä mies. Mutta jos minä olenkin tällainen punatukkainen, kuultavan valkeaihoinen sänkiparta, niin tämä kaveri oli jotain muuta. Hänen lyhyeksi ajeltu hiussänkensä oli liki musta, kuten myös saman mittainen parta, joka nousi leualta harvinaisen ylös poskille. Huomasin heti että mies oli paidatta, mutta vasta noustuani autosta käsitin kuinka karvainen mies oli: ruskettunutta ihoa peitti musta tuuhea karvoitus rinnalla ja käsivarsilla. Kätellessämme katseeni kääntyi ujosti alas ja osui hänen litteälle vatsalleen, jolle levisi risoista farkuista tehdyistä shortseista samaa tummaa villaa. Siirryimme hänen autoonsa ja jatkoimme metsätietä monta kuumaa kilometriä kohti erämaata. Puhuimme vain vähän: sanoin, että olin varannut tähän koko päivän, ja voisimme tarvittaessa jatkaa myöhempäänkin iltaan, koska minulla ei poikamiehenä ollut päivälle muita velvoitteita; mies sanoi olevansa samalla tavoin vapaa ja varanneensa evästä.
Jätettyämme auton mies lähti maastoon edelleen pelkissä lyhyissä housuissaan ja rissoissa lenkkareissa. Minä jätin sentään paidankin päälleni, koska palan helposti auringossa. Metsä oli sentään avaraa, järeää hongikkoa jossa risuista ei ollut liiemmin haittaa. Kuljin enimmäkseen miehen perässä ja välillä pysähdyimme arvioimaan puuston määrää, sitten taas kuljimme pitkiäkin välimatkoja. Välillä palasimme takaisin autolle. Olin koko päivän katsellut miehen lihaksikasta, helteessä hiestä kiiltelevää selkää, ja tunsin haluavani keventää myös omaa vaatetustani. Otin paitani pois, jolloin huomasin hänen katselevan pää kallellaan treenattua yläruumistani, ja vaihtaessani repustani kevyemmät shortsit jalkaan käännyin selin, ettei kiimasta kostunut alushousun etumus olisi tullut ilmi.
Jatkoimme tällä kertaa toiseen suuntaan, jossa maasto nousi välillä jyrkästi. Mies kiipesi edelläni kivenlohkareiden välissä, jolloin seurasin hänen hikisten reisiensä ponnistuksesta pullistelevia lihaksia ja liian lyhyiksi leikattujen tiukkojen farkkushortsien lahkeesta pilkottavien kiinteiden pakaroiden kaaria. Päästyämme ylös henkeni kulki heikosti ja ääneni sopersi kiihkon aiheuttamasta jännityksestä. Sain vaivoin jotain lukuja muistiooni. Mies oli huomannut kai hengästykseni, koska totesi tämän olleenkin viimeisen lohkon, ja että nyt varmaan tarvittaisiin jotain virvoitusta. Katsoin häneen kysyvänä, jolloin hän madalsi ääntään kuin kyseessä olisi jokin salaisuus: lähellä olisi hänen oma uimapaikkansa, joka oli vain harvojen tiedossa. Kuullessani sanan uinti näin jo mielessäni hänet alasti enkä voinut olla paljastamatta intoani.
Nyt laskeuduimme hyvän aikaa ja tunkeuduimme läpi tiheän kuusikon oksien raapiessa paljasta ihoa. Pitkän viileän ja pimeän metsätaipaleen jälkeen edessä näkyi taas auringon paistetta. Saavuimme lammen rantaan: kahdelta sivulta lampea rajasi kymmenisen metriä korkeat suorat kallioseinät, joiden välissä kolmantena sivuna oli suurten kivien muodostama louhikko. Vesi oli tummaa suurten kuusten varjossa, mutta louhikon puolella veden rajassa oli suuri tasainen kivipaasi, jolle aurinko paistoi. Koko lampi oli vain parikymmentä metriä halkaisijaltaan, mutta sen vesi oli kirkasta, ehkä lähdevettä.
Liiemmin kainostelematta mies avasi housunsa napit antaen housujensa pudota maahan. Hänellä ei ollut alushousuja, joten näin miten hänen elimensä oli suora ja jonkin verran turvonnut, vaikka roikkuikin alaviistoon. Mies kääntyi lähimmän kuusen juureen ja laski virtsansa jalat haarallaan. Miehen pakarat olivat vain aavistuksen vaaleammat kuin hänen muuten hyvin ruskettunut ihonsa. Silti mies näytti vaalealta tummaa metsää vasten milloin aurinko osui hänen ihoonsa; minä oli varmaan valkoinen kuin lumi tuossa ympäristössä, punaista kiharaa tukkaani ja vähäistä punaista karvoitustani lukuun ottamatta.
Laskin omat vaatteeni maahan ja käännyin kahlaamaan kylmään veteen, sillä pelkäsin alkavan erektion pääsevän valloilleen ja paljastuvan. Lammessa oli tukeva hiekkapohja, mutta vesi oli sietämättömän kylmää. Uin suoraan veden yli suurelle kivipaadelle ja nousin sille kontaten. Kiven pinta oli lämmin joten asettauduin siihen vatsalleni makaamaan.
Mies oli kahlannut veteen. Hän näytti epäröivän jäätyään seisomaan veden ylettyessä reisiin. Vesi oli kai kylmempää kuin hän oli odottanut. Seurasin, miten hän leikki siittimellään kuin luonnonlapsi: heiluttamalla lantiotaan hän sai siittimen viistämään veden tyyntä pintaa edes takaisin. Siittimen alkaessa selvästi nousta mies sukelsi. Olin jo hiukan huolissani, kunnes hänen päänsä nousi pintaan jo lähellä kivipaatta. Sydän tuntui nousevan kurkkuun hänen noustessa kivipaadelle. Näin viereeni piirtyvästä varjosta, miten hän seisoi vieressäni.
Sain soperretuksi, että paikka oli uskomaton. Lähimpään asutukseen oli toista kymmentä kilometriä, eikä pieni metsälampi ollut täällä mitenkään ainoa tai helpoimmin saavutettava. ”Saisimme olla täällä rauhassa vaikka maailman tappiin.” Silloin mies laskeutui viereeni makuulle.
Hän ei laskeutunut vatsalleen, vaan kääntyi kyljelleen minua kohti. En tohtinut kääntyä katsomaan. Aurinko alkoi taas kuumottaa iholla, erityisesti paljailla pakaroillani, jotka eivät olleet kai ennen aurinkoa nähneet. Huomasin hänen liikahtavan, ja säpsähdin tuntiessani sormenpäät selässäni. Ne alkoivat alemmas, ja tunsin pian kevyen kosketuksen pakaroillani. Korvissani humisi ja tunsin elimeni joutuvan ahtaalle allani. Minäkin käännyin kyljelleni henkeä haukkoen. Miehen siitin oli turvonnut täyteen komeuteensa. Kääntyessäni hänen kätensä alla käsi siirtyi pakaralta suoraan elimelleni. Siirsin varovasti oman käteni hänen pullealle rintalihakselleen ja tunnustelin hetken kovaa nänniä. Kumarruin suutelemaan sitä: nämä olivat ensimmäiset kosketukseni aikuisena toisen ihmisen kehoon. Painoin pian kasvoni hänen rintojensa karvaiseen väliin tuntien. Minulla oli kuin hirmuinen nälkä: pyörittelin huuliani hänen lämmintä ihoaan vasten ja nuolin karkeaa karvoitusta laskeutuen aina vain lähemmäs napaa. Hän kääntyi selälleen ja minä yhä enemmän hänen päälleen. Pian tunsin hänen kuuman, paisuneen siittimensä vasten kaulaani, jolloin nälkäni kasvoi valtavaksi: kitalaessani tuntui kihelmöintiä ja huuliani poltti halu toteuttaa vuosikymmenen himo ja unelmointi.
Tarrasin kiinni siittimen juuresta. Elin oli kivikova ja esinahka oli vetäytynyt kokonaan taakse. Kosketin kiiltelevää punaista terskaa ensin hiukan epäröiden kielelläni, mutta vedin sen sitten suuhuni. En voinut muuta kuin imeä elintä ulos ja sisään niin rajusti ja nopeasti kuin vain pystyin. hetken jatkettuani tunsin suolaista makua suussani: olin ajanut kiimatipat liikkeelle. Mies alkoi nousta istumaan ja kääntyi sitten toiselle kyljelleen. Tunsin pian kosketuksen siittimelläni, jota runkattiin varovasti hetken. Käännyin kyljelleni häntä vasten, ja heti tunsin kuuman suun elimeni ympärillä. Asetimme reitemme toistemme päänalusiksi. Hetken kuluttua tunsin hänen hakevan imuunsa samaa rytmiä kanssani. Tajusin olevani liian nopea. Hidastin liikettäni ja hän seurasi perässä, tunsin olevani pian räjähtämäisilläni ja hidastin liikkeeni tuskin havaittavaksi hitaaksi hivutukseksi huulten puristuessa terskan ympärille, ja hän teki samoin. Olimme lopulta melkein paikoillamme. Avasin silmäni ja katselin hänen karvaisia reisiään. Kiersin käteni hänen lantionsa ympäri ja tunnustelin hänen pakaroitaan: käteni seurasi kaarevaa pintaa pakaraväliin ja välilihaan. Liikautin huuliani vähän nopeammin, jolloin siitin alkoi sykkiä suussani. Samalla tunsin hänen kiihdyttävän suunsa liikettä ja kuuma väristys kulki kehossani ja jalkani sätkähtivät tahattomasti. Hän oli purkautunut suuhuni vain muutama sekunti ennen omaa purkaustani. Tunsin suuhuni purkautuvan suolaisen nesteen, mutta nielin kiihkossani sen kaiken. Hän teki samoin.
Makasimme siinä liikahtamatta pitkään, siittimet edelleen toistemme limaisissa suissa. Painoimme kehomme toisiaan vasten. Lopulta molemmat havahtuivat istumaan ja katselimme siinä toisiamme kaikessa rauhassa. Lopulta mies nousi seisomaan ja hyppäsi kivipaadelta lampeen: minä seurasin perässä.
Uimme vedessä vastatusten. Vesi kimalsi kirkkaana auringon paisteessa emmekä voineet pidättää naurua, vaikka emme olleet sanoneet sanaakaan varmaan puoleen tuntiin. Sukelsin ja tarrauduin kiinni hänen kehoonsa kädet kiinni pakaroissa. Noustuani pintaan hän tarttui takaa päin hartioihini. Uimme taas kohti kivipaatta hän edelleen selässäni. Nousu vedestä oli raskasta, sillä mies roikkui edelleen selässäni: lysähtäessäni takaisin kuumalle kivelle hän makasi itsepintaisesti selässäni, ja pian tunsin hänen elimensä paisuvan pakaroitteni välissä.
Käännyin kainostelematta taas imemään, ja nyt teimme sitä vuorotellen toisen aina noustessa seisomaan. Lopulta minä nousin seisomaan hänen kanssaan ja käännyin häneen selin taivuttaen selkääni notkolle. Seisoin jalat vähän harallaan hänen tunnustellessaan anustani, jolloin lypsin itseltäni kiimanestettä ja vein sitä sormellani anaalilleni. Ensin hän työnsi sinne sormensa, mutta sitten paisuneen elimensä. Se tuntui lämpimältä mutta ei hyvän luiston takia edes kivuliaalta, sillä olinhan lukemattomat kerrat tästä unelmoiden harjoitellut milloin banaanilla, milloin lenkkimakkaralla.
Naimme toisiamme vuorotellen anuksiin hyvän aikaa, ja nyt laukeamiseen meni aika kauan. Hän laukesi ensin, mutta minä sain silti vielä laueta hänen sisäänsä ollessamme kivellä kontallaan. Vetäydyttyäni pois huomasin että aurinko oli jo kääntynyt puiden taakse, joten lähdimme sanaa sanomatta uimaan kohti vaatteitamme. Molemmat poimivat tavaransa maasta mutta jätti vielä pukematta. Lämmin tuuli kuivatti kehomme nopeasti kävellessämme kohti autoa, mutta tunsin liukkaan sperman valuvan anaalistani. Lähestyessämme autoa pysähdyimme suurten kivien väliin pukemaan, mutta hänen kääntyessään huomasin hänen olevan taas kiihottunut. Käänsin vaistomaisesti anaalini taas häntä kohti ja nojauduin kiveä vasten: naimme toisiamme vielä hyvän aikaa, ja aurinko paistoi matalalta astuessamme lopulta metsästä soratiellä odottavalle autolle.
Ajoimme edelleen sanaakaan sanomatta minun autolleni. Vasta noustuani autosta ja kääntyessäni sanomaan hyvästit hän puhui:
- Käyn siellä uimassa aina kun on ennustettu hellettä.
- Niin minäkin, vastedes.

1

8800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repas

hyvästä tarinasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      38
      1691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1627
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1368
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      236
      1311
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      196
      1199
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe