Mitä tapahtuu kun on kerännyt kaikki chocograpit ja dead peeper(tai mitä olikaa)aarteet nii mitä tapahtuu kun se fat chocobo sanoo ''minä odotan sinua täällä...''Kun on keränny yhtä vailla olevaa dead peeper aaretta.MISSÄ SE OZMA ON?Tietääkö kukaan muuten mikä se ozma on?
voisko joku kertoo....
3
172
Vastaukset
- ffe
Ozma on siellä pilvissä eli siellä jossain chocobo paikassa jossa voi etsiä niitä juttuja.
Toki nyt minä ainakin tiedän mikä Ozma on. - FantasyLivesForever
No meet takasin sinne ison chocobon luo ja se sanoo että käy kaikilla maailman rannoilla ja sitte jos käyt niin sitte se chocobo voi parantaa sinut, muistaakseni.
Ozma on semmonen ärsyttävä pallonmuotonen bossi Chocobos air gardenissa, se on ehkä FF 9 pahin vihollinen...- joodalaa
Niin ozma tai osma mikä onkaan mä näin sen ku mun kaveri pelas sitä ja en kauheesti muista pärjäskö sille paljoa.. Sellanen Monivärinen pallo jossain pilvissä niinkun noi sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117