Onko muut saanu aiheettoman perintälaskun??

Ihan uskomatonta!!!

Just posti kiikutti aiheettoman perintälaskun etten muka ole maksanut loka-marraskuussa 30e laskua ja nyt kun en muka muistutustenkaan jälkeen ole sitä maksanut, meni se perintään!! Nyt laskun loppusumma on 60e!
Elisalla vaan sanotaan ettet ole maksanut! No jos en ole laskuja enkä muistutuslaskuja ikinä saanut, aika vaikee mennä maksamaan! Kumma että posti on onnistunut kadottamaan n.3 kirjettä koskien samaa laskua?? Ihmeesti olen vain kaikki muut laskut tämän jälkeen maksanut ajallaan!
Arghhh, mitä tässä voi tehdä?
Onko muita joita Elisa on aiheettomasti laittanut perintään?
En aio alistua tuollaiseen vaikkei isoista summista olekaan kyse!

4

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt kun

Asiahan menee niin että elisalla on asiakas aina väärässä, kyselee tyhmiä ja aivan turhia asioita. Niin tämähän on se virallinen julkistettu kanta, etkö seuraa kirjoittelua mediassa.

Ja kun lasku on jo perinnässä, parhaassa tapauksessa ulosottomies jo perinyt velkasi suoraan tililtä niin siinäpä onkin hyvä todistella että mitään maksulappuja ole edes lähetetty. Jos tässä maassa asiakkaalla olisi mitään oikeuksia olis elisa istumassa telkien takana.

Vaan eipä ole.Siksi toiminta voi jatkua niinkun ennenkin.Todistustaakka siitä että et ole saanut laskua on sinulla, ja mitenkäs todistat: et mitenkään. Eli elisa voittaa jokatapauksessa.

Elisa happens

• jos et maksa ei muuta.

oli syy elisan tai sinun.Jos ei puhelinmesta tule laskuja moneen kuukauteen niin vain tyhmä jää odottamaan.muut kyselee missä lasku?toinen jos olisi ollut suoraveloituksessa niin elisa ei olisi voinut väittää jotta kyllä laskut lähetetty sillä näkyisi pankin järjestelmässä ja se ei valehtele.

• Laillista?

Onneksi olkoon. Nyt sitten asioit perintätoimiston kanssa jatkossakin Elisan laskujen suhteen. Uudet laskusi menevät sinne suoraan. Päivää aiemmin kuin sinulle tulee lasku. Olen kokenut saman ja selvitellyt asiaa.

• vaihtanut

juu suljetusta liittymästä olin tekstaillu ja soitellu 50 euron edestä elisan mielestä.perinnässä on,ja odotan niin kauan että elisa itse irtisanoo liitymäni.sen jälkeen maksan,ja hyvästi iäksi elisa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1441
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1047
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      864
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      832
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe