Sukida

nakkisämpylä

Eli itellä tollanen Gos sukida skode on ja onko ketää koskaa kuullukkaa tollasesta ku itte en oikee löydä tietoo ja pitäis teitää vähä et mites sais virii ja miten kandeis virittää tollasta eli vastauksia pls?

17

4557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wäsäilijä

      Googlaa eri Honda-skootterien kuvia,ja tutun näköisen tekniikan kohdalla tutki tarkemmin.Muovikuorethan voivat olla hyvinkin eri näköiset.

    • salss

      Me mulle ostettiin just sellane sukida aliens. Mikäköhän mahtais olla vikana kun se ei käynnisty? Bensaa on, öljyä on, akkua on. En kyl sit tiedä onko tarpeeks : D Mutta sinä kun sait sen sukida gos:in niin lähtikö se heti käyntiin? Mitä sille piti tehdä ennen kun lähti? Mistä sen muuten ostit? (:

      • assda

        Veikkaisin et se bensa letku on irti vai mikälie :D Ihmettelinn ku itellä ei käynnistyny toi Gos ja jos käynnisty nii kävi tosi huonosti nii sit ku tarkistin nii se bensa letku vai mikälie oli pois paikoiltaa :D Ja kyllä on taas toiminu


      • salss
        assda kirjoitti:

        Veikkaisin et se bensa letku on irti vai mikälie :D Ihmettelinn ku itellä ei käynnistyny toi Gos ja jos käynnisty nii kävi tosi huonosti nii sit ku tarkistin nii se bensa letku vai mikälie oli pois paikoiltaa :D Ja kyllä on taas toiminu

        Täytyypä viel sit tarkistaa se asia.. : D Siittä äiti sinne jonnekki soittelikin jo et se haetaa johki huoltoo. emminä tiiä.. :D Katotaa viel se bensaletku (;


    • Neracchan

      Itellä kans tommonenkin menopeli. Kaveri oli löytäny netistä hakemalla ohjeet. Ite en vaan pistä painoo virittämiselle. Kuitenkin loppupeleissä oma sukidani on täysin paska enkä aio haaskasta kyseisen virittämiseen rahaa.

      • Sukida gos

        mulla on sukida gos, kulkee vakiona 60km/h ei viritetty, mittarissa 4800 koht, hyvä menopeli


      • Suklaa
        Sukida gos kirjoitti:

        mulla on sukida gos, kulkee vakiona 60km/h ei viritetty, mittarissa 4800 koht, hyvä menopeli

        Kyl mun usklaa on kestäny suht hyvi koht 1000 km ajettu ja ollu vaaa pikku vikoi esim. vilkkureleet menny jos rupee tulee sit niit ihmeen vikoi nii ostan jonku toisen. Yksinkertaista ja ainaii mun sukida menee vkaiona alamäkee 70 km/h :D


      • ajelija81
        Suklaa kirjoitti:

        Kyl mun usklaa on kestäny suht hyvi koht 1000 km ajettu ja ollu vaaa pikku vikoi esim. vilkkureleet menny jos rupee tulee sit niit ihmeen vikoi nii ostan jonku toisen. Yksinkertaista ja ainaii mun sukida menee vkaiona alamäkee 70 km/h :D

        kulkiko sun peli heti alusta hyvin,mul ei tahdo ottaa 40 kunnolla.Noihin edellisiin viesteihin käyntiin lähdöstä.Lukekaapa ohjetta älkääkä laittako kaasua startis.Mul autto lisäks kun kiristin taka jarrua,en tiä onk siel joku rele joka vaikuttaa starttaukseen.


      • APUAAPUA
        Suklaa kirjoitti:

        Kyl mun usklaa on kestäny suht hyvi koht 1000 km ajettu ja ollu vaaa pikku vikoi esim. vilkkureleet menny jos rupee tulee sit niit ihmeen vikoi nii ostan jonku toisen. Yksinkertaista ja ainaii mun sukida menee vkaiona alamäkee 70 km/h :D

        Mistä sait uudet releet !?!?!?


    • sukidaman

      kaasarin kannesta rajoitin ruuvi pois niin rupee romukin liikkumaan.

      • jj

        no voi helvetti ootte menny ostaa jotain kiinalaisii mopoi ihme ku pystyy ajaa mut jos haluut virittää ostä isompi kaasari tehoputki lyhyemmät välit kevyemmät rullat jne.


      • fsef
        jj kirjoitti:

        no voi helvetti ootte menny ostaa jotain kiinalaisii mopoi ihme ku pystyy ajaa mut jos haluut virittää ostä isompi kaasari tehoputki lyhyemmät välit kevyemmät rullat jne.

        onko ne kaikki sitte kiinalaisia vai?


    • Kiinaskootteritonjee

      Sukida on vaan yksi merkki tuhansien kiinalaisten joukossa. Eli samanlainen moottori kuin kaikissa muissakin, esimerkkinä Baotian, Solifer, Helkama, Yiying, Gingqi, Zoner, Zhongyu, Jincheng, Fude, Huatian, ja monia muita. Eli etippä vaikka Baotian viritys googlesta niin rupee löytymään. Itse sanoisin tästä skootterista miinuksena että osien laatu ei mikään paras mahdollinen ja pikkuvikoja ilmenee todella usein, mutta sitten taas positiivista on että viat on tosi helppo korjata, osat on halpoja, viritys on helppoa ja halpaa, ja tekniikka on niin yksinkertainen että sen kanssa on jopa hauska puuhastella. Ajettavuushan näissä riippuu ihan katsojasta, jotkut tykkää jotkut ei. Mutta jos ei ole varaa ostaa mitään 1400-2400e merkki skootteria, tai ei halua tuhlata rahaa moiseen hömpötykseen, niin kiinan skootterit on oikein oivallinen ja hyvä vaihtoehto. Itse 4 mopoa omistaneena voin suositella kiinaskoottereita ihan hyvillä mielin.

      • Kiinanskootterionjee

        No sanotaan nyt tähän sitten vielä viritysneuvoja jos joku tätä lukee:
        - Holkki kaasarin kannen alapuolella. Estää siis kohon nousemisen kokonaan ylös. Itsellä ei kokemusta tämän poistamisesta, mutta tuskin on kovin vaikeaa.
        - Kuristuslautanen etuvariaattorissa. Kaikissa ei tätä ole, mutta esim mulla oli, ja tosi helppo ottaa pois.
        - Liian pieni suutin. Yleensä se on aika sopiva, mutta jos jotain muitakin virityksiä tekee, tai esim laittaa powerfiltterin, niin kannattaa laittaa hieman suurempi suutin.
        - Rajoitettu cdi. Joissain tälle ei voi mitään tehdä vaan joutuu ostamaan rajoittamattoman cdi:n, mutta esim mulla siinä oli sininen johto jonka katkaisu poisti tämän rajoituksen. Väri saattaa vaihdella (Huomaa: Kun liität tämän katkaistun johdon kiinni jonkinnäköiseen katkaisimeen, saat käyttöösi katkaisimella toimivan kierrostenrajoittimen ;) Problem, officer? )
        - Liian painavat rullat. Vaihda vakioiden tilalle 5 - 6 grammaiset rullat, ihan miten itse tykkäät.
        - Joissain on ihmeellisesti kuristettu äänenvaimennin. Itsellä ei tästä tietoa, joten jos tälläistä epäilet tai mietit niin etsi tietoa jostain, eiköhän löydy
        Muita mahdollisia virityksiä: isompi sylinteri (50euroa:P), jäykemmät kytkinjouset, multivar, avarampi pakoputki (en tiedä onko edes mitään hyötyä, mutta äänet ainakin parantuis..), powerfiltteri (ei hirveämmin hyötyä, mutta äänet paremmat), isompi kaasari ja imukaula, etc..


    • laiskapeli

      Kerrotko onko jotain hyvää yksinkertaista ohjetta, että mistä tiedän mikä tuo hollki on, ja mikä on kaasarin kansi. Kuinka se holkki siitä irrotetaan. Itsellä sukida gos, joka on todella laiskan oloinen. Mittarin mukaan kulkee 45 km/h, mut auton mittari näytti perässä vaan 40km/h. Ylämäissä sit sen 30-35km/h. Vai millä konstilla sais sen 10km/h lisää vauhtia ja et se jaksais vääntää vähän paremmin?

    • Anonyymi

      Mistä voisin ja onko mahtollistata Suomesta tilataa tai ostaa Gos sukida SK300T-21 mopo penkki?

    • Anonyymi

      mikä kone näissä on???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe