Warrior Special SR

Horris

onko tällanen tarkkuuskivääri mistään kotoisin? http://plasticsoldier.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=231&category_id=8&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26
Onko varma vehe vai hajooko käsiin hetkessä, kuten Super X9? Meinaan on kokemusta huonoista tarkkuuskivääreistä. Ja löytyykö varaosia mistään. Onko tarkka ja mitä materiaalia tää on. Tarviisin käyttöön suht kovan luokan tarkkuuskiväärin. Itelläni on tällä hetkellä viritelty VSR-10. Lähes kaikki osat siitä vaihdettu... mm. tarkkuuspiippu laitettu, mäntä... yms. Mutta edelleen ampuu vinoon. Oon kyllästyny siihen vehkeeseen ku sitä ei saa tarkaks millään. Ammattilaisetkin ihmettelee miks ampuu vinoon, eikä osaa auttaa. Joten jos tuo Warrior Special SR on mistään kotosin ni hankkisin sellasen... Kertokaa että onko

13

3365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HATTI SWATTI

ite ottaisin milgearista warrior 1 type96 koska se halvempi,tehokkaaampi ja saanut hyviä arvosteluja

• pro sower

No kuule jos kattosit ni milgearis on testattu 0.20g kuulilla ja muovisotilaas 0.25g kuulilla ja se ampuu
        yhtä kovaa ku milgearis olevaki!

• ????

itseasiassa se on sama ase kaikissa kaupoissa mutta eri paketissa. milgear on vain kronottanut hieman enemmän, ei se ole oikeasti tehokkokkaampi kuin muovisotilaassa myytävä. itse tilasin muovisotilaasta ja odotan innolla että saan sen :D

• softaaja1221

en ostaisi wariorin asetta mistään hinnnasta. mun kaverilla oli ase hajos alle 1kuukaudessa. oon softannu 7 vuotta ja testannu yli 250 eri asetta. ase on kiinalais valmisteinen surkee ``sniper`` ELI OON SITÄ MIELTÄ ET ÄLÄ OSTA.
      osta mielummin nemesistä kaasutoiminen STAR AW338 tarkkuuskivääri. saman näkönen kun warjor mutta puolet parempija laadukaampi.

• sebastian like kalasnikov

wellin ase on ilmeisesti sama ase kuin special warrior, suurin ero kuulemma uusi hoppi, mutta nyt asiaan: serkullani on well warrior type 96 ja se on hinta-laatusuhteeltaan parhaimpia airsoft-tarkkuuskiväärejä....hankin ehkä itsekin,kunhan vanhemmat antaa luvan(olen 16 v)olen itsekin yhden pelin pelannut wellin aseella, ja kyllä suosittelen!mutta täytyy katsoa ainakin ensi vuoteen,jos tulee joku uutuus.....aseesta saa lisätietoa leka airsoftin sivuilta.

• First person Shooter

Kyllä toi Warrior on hyvä, itseasiassa loistava... sitä paitsi Sniper on se, joka käyttää asetta, eikä se ase... Sniper rifle (eli Tarkk'ampujan kivääri) on oikea nimitys

• softaaja 111

tajuutko paljon toi STAR AW338 maksaa? 6mm:ssä maksaa yli 600e ja nemesissi 675e!! sil saa 2 maruin rynkkyy lippait tai muuta maruin aseita. en usko et monella on varaa ostaa STAR AW338.

sun kaveris ei varmaan osaa käyttää aseita joka hajoo alle 1 kuukaudessa. jos se hajotti sen niin ei oo ihme jos menee rikki alle kuukaudessa . kyl aseet kestää ainakin 5kk jos ei hajota ja tee muuta pahaa aseelle.

• MARUI ON PASKA
        softaaja 111 kirjoitti:

tajuutko paljon toi STAR AW338 maksaa? 6mm:ssä maksaa yli 600e ja nemesissi 675e!! sil saa 2 maruin rynkkyy lippait tai muuta maruin aseita. en usko et monella on varaa ostaa STAR AW338.

sun kaveris ei varmaan osaa käyttää aseita joka hajoo alle 1 kuukaudessa. jos se hajotti sen niin ei oo ihme jos menee rikki alle kuukaudessa . kyl aseet kestää ainakin 5kk jos ei hajota ja tee muuta pahaa aseelle.

Ja Marui hajoo ihan heti kätee

• First person Shooter

Joo, ittelläni on tuo samainen ase, ja se toimii kuin unelma. Ampuu tosin sen verran kovaa että jos ampuu ritilämaskia päin 7m etäisyydeltä niin menee 0.20g kuula läpi. tätä asetta käyttäessä tulee ottaa vastuuta. Well:in aseita ei kannata ostaa, koska ne on suurin osa liimattu muoviruuveilla kiinni.
      Seuraavasta linkistä löytyy arvostelu:
      http://php.nemesis.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=18942&sid=b6896d258c9c66b8f96271b13aeafad9

• saunan taakse tollaset

warrior ampuu ritilämaskista läpi 7m etäisyydeltä. aseesi ei voi olla enään laillinen menee meinaan tuliaseeksi yli 5-10joulea tulee ainakin jos ritilästä läpi paukuttaa. taidat kyllä tarinoida, tai muuten vedit överiksi,/ maskisi on tehty kanaverkosta, itselläni on ollut 4.5joulen airsoft ase jolla ei mennyt ritilämaski rikki. joten kehtaan epäillä sinun horinoitasi.

ase josta tässä on keskusteltu (enkä puhu starin mutkasta) on enemmän kuin käypä peli. kahdella ystävälläni on kyseinen ase ja mitä olen aseella pelannut ja he ovat pelanneet nyt viimeisen vuoden aikana niin täytyy sanoa että mutinaa en keksi. ampuu näppärästi ja halpakin on niin mikäs siinä. kliinisen tarkkaa asetta on edes turha odottaa mutta tarkka-ampujan hommat sillä hoitaa helposti. mielestäni todella kevyen latauksenkin ansiosta sillä voi hyvin nopeasti korjata hutilaukaukset. kakin puolin hyvää kerrottavaa. ainoa mikä näin aseiden virittäjänä hiukan epäilyttää on männän kestävyys. tosin tietooni on tulut vain 1 tapaus missä mäntä olisi murtunut.

• I think
        saunan taakse tollaset kirjoitti:

warrior ampuu ritilämaskista läpi 7m etäisyydeltä. aseesi ei voi olla enään laillinen menee meinaan tuliaseeksi yli 5-10joulea tulee ainakin jos ritilästä läpi paukuttaa. taidat kyllä tarinoida, tai muuten vedit överiksi,/ maskisi on tehty kanaverkosta, itselläni on ollut 4.5joulen airsoft ase jolla ei mennyt ritilämaski rikki. joten kehtaan epäillä sinun horinoitasi.

ase josta tässä on keskusteltu (enkä puhu starin mutkasta) on enemmän kuin käypä peli. kahdella ystävälläni on kyseinen ase ja mitä olen aseella pelannut ja he ovat pelanneet nyt viimeisen vuoden aikana niin täytyy sanoa että mutinaa en keksi. ampuu näppärästi ja halpakin on niin mikäs siinä. kliinisen tarkkaa asetta on edes turha odottaa mutta tarkka-ampujan hommat sillä hoitaa helposti. mielestäni todella kevyen latauksenkin ansiosta sillä voi hyvin nopeasti korjata hutilaukaukset. kakin puolin hyvää kerrottavaa. ainoa mikä näin aseiden virittäjänä hiukan epäilyttää on männän kestävyys. tosin tietooni on tulut vain 1 tapaus missä mäntä olisi murtunut.

Luulen kyllä et toi "ritilämaskista läpi" tarkoitti, että kuula olisi hajonnut ja sen sirpaleita olisi päässyt maskin koloista läpi.

• Warrior2

Warrior on todella hyvä kiikarikivääri itse olen pelannut softia semmoset 10vuotta Ja on tullu kokeiltua yli 40KIIKARIKIVÄÄRIÄ ja minusta Warrior Spesial ei ole ollenkaan huono!

• Rapido69

Hyvä pyssy on. itsellä tuollainen on ollut jo pari pelikautta. Ritilämaskista menee läpi jos on maski mallia halpaliike (Kärkkäinen, Tokmanni tms) tosin siihen ei warrioria tarvi, menee laatikosta otetulla Dboysin pyssylläkin (115 m/s).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe