Moi!
Onko Ecuadorissa kuinka paljon eksoottisia ötökäitä, hämähäkkejä, koppakuoriaisia ja muita pikku-piipertäjiä? Lähinnä siis mönkiikö siellä esim. hotelleissa nurkissa nyrkinkokoisia hyönteisiä? Tai pienempiä...?
Olen ötökkäkammoinen joten pitääkö tuo maa pyyhkiä pois listalta?
Ecuadorin ötökkä-elämä?
papukajja
1
1449
Vastaukset 1
- ötökät
Olen matkustellut useammassakin maassa Etelä-Amerikassa eikä missään ole ötököitä hotelleissa näkynyt. Majapaikkanani olen pitänyt hostelleja, vaatimattomia ovat mutta siistejä (melkein aina). Suurimmat ötökät ovat olleet torakat, ja niitäkin olen nähnyt hyvin vähän, enkä koskaan yhtä enempää kerrallaan.
Toki ötököitäkin näkee, majapaikoissakin, mutta ne ovat olleet sellaisia paikkoja missä niitä voi hyvin odottaakin, esim. viidakko-oloissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368929Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93817
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta163566