Prätkämiestäni etsin

Sari

RocknRoll!
Anybody seen my baby??Ihan vaan tässä etsiskelen omaa kultaani (jota en siis ole vielä löytänytkään). Kiinnostus on itsellänikin moottoripyöriä kohtaan. Pyörää ei vielä ole, eikä sen puoleen korttiakaan, mutta pian se on plakkarissa, kortti ainakin. Sillä välin saanen hypätä ihanan miehen kyytiin =). Rockimimmi olen, joten sellanen pitääpi miehenkin olla tavallansa.Ja iso saa mies olla, sellanen joka upottaa mut syliinsä eikä koskaan päästä pois.

9

2451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

EI tämä mikään helvetin deittipalsta ole.

• Kovis???

Tumputa sä vaan hanskaas,niinku ennenkin!!!!

• Nykänen

Oliskohan Andy McCoylla mopo?

• Kawa

Hei mee jonnekin senssipalstoille tai elävään elämään etsimään sitä unelmiesi miestä.

• Boston-nainen

Oletko täällä sinä karvainen lämpölelu, niin, juuri sinä jonka kadotin männä vuonna? Tule kotiin, kuuma hernekeitto odottaa.

• H-D
        Boston-nainen kirjoitti:

Oletko täällä sinä karvainen lämpölelu, niin, juuri sinä jonka kadotin männä vuonna? Tule kotiin, kuuma hernekeitto odottaa.

Soita kännykkääni, äläkä lähettele tänne mitään typeriä viestejä. Sanoinhan vuosi sitten, että käyn hakemassa sexpackin esson baarista. EI kestä kauan.

• Easyrider.

Moikka Sari,täältä löytyy sulle oma prätkä kundi joka myöskin on rock"n"roll henkinen,pitkäfledainen,raamikas,isokokoinen(ei tuuli vie mennessään),ihan jees kundi ja harrastan harley-davidsonia.jos kiinnostuit ni kirjoita.

• Sari

Moidoh!
        Juuri tulin tänne työpaikalle ja huomasin että olin peräti saanut jotain mukavaakin palautetta ilmotukseeni,kiva. Kiinnostuin kyllä, vaikka eihän tuosta viestistäsi vielä paljoa selvinnyt, mutta kerrohan itsestäsi...Missäpäin asustelet, mitä touhuilet muutakuin HD:n "kimpussa", kauanko olet harrastellu pyöriä, ikääsi ja sen sellaista mitä mieleen juolahtaa. Hmmmm..en nyt ole varma miten tää systeemi toimii...eli nyt ku lähetän tän viestin niin kai sen pitäisi tulla suoraan sulle ettei näy tossa yleisellä..?..Täytyyp kokeilla..ja jos ei näy niin mun mail-osoite näkyy varmaan sulle "privana" mut pistän sen vaik vielä erikseen. Ja kerron jtn pientä itsestäni..hetkinen vaan..

• Sari

Tosiaan...tämähän ei ole mikään senssipalsta (kuten hyvin tietoinen asiasta olen), eli Easyrider, mun viesti ei tietty tule sulle minään privana :). Mut pistän sulle tähän mail-osoitteeni siis niin voidaan rauhassa jutella ärsyttämättä ketään, kjäh. Ja YES, tämä neiti lähtee ensiviikolla korttia ajamaan, wuhuu!
        E-mail: [email protected]

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1169
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1089
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1083
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe