vauvakuume..yksin..??

Kiti

Minulla kauhia vauvakuume...en vaan osaa kuvitella miestä tähän kuvioon ollenkaan...ja tiedän ettei mieheni vielä ole valmis isäksi,tai siis halua isäksi,edellisestä suhteesta hänellä on lapsi,jonka tyttökaveri päätti pitää vaikka mieheni ei halunnut osallistua koko hommaan,olivat silloin 16-vuotiaita...en vaan enää tiedä mitä tekisin kun olen aina haavellut perheen perustamisesta ennen 30 ikävuotta ja tuo maaginen raja alkaa lähestyä turhan nopeasti...
Ajattelin vaan kirjoittaa ja vähän purkaa tuntoja kun täällä tuntuu olevan juuri ja juuri 20vuotta täyttäneitä vauvahaaveilijoita...tuntuu niin tyhmältä itse sellaisesta puhua...

2

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen vasta

olen itse vielä nuori tyttönen (17v). mutta mut mun oma isä kasvatti ihan yksin. mun äiti on alkoholisti ja se ei välitä olla mun kanssa tekemisissä.. mutta mun pointti nyt on se että mä oon omasta mielestäni saanu parhaan mahdollisen kasvatuksen, vaikka monet ihmettelee että voiko näin "toispuoleisella" kasvatuksella pärjätä. mun isällä ei ole ollut oikeastaan yhtään naista mun nuoruuden aikana "auttamassa", eikä muutakaan. isälle minä olen kuulemma sen elämän nainen. niin että ei siihen vauveliin välttämäti aina kahta tarvii..muutaku sen maailmaan saamiseen. eli nyt vaan yrittämään!!!!! puhu sen miehes kanssa siitä että haluat lapsen ja siitä oletko valmis siihen ilman miestäsi... joo ei musta varmaan mitään apua ollut mutta kirjoittelimpa nyt kuitenkin :)

• Tinsku

... oletteko puhuneet miehesi kanssa perheen perustamisesta? Ajattelin vaan että onkohan hän oikea sinulle jos toiveenne menevät ristiin. Miehelläsi on varmasti eräänlaisia traumoja edellisestä lapsestaan (?), mutta ei kai sinun tarvitse sen vuoksi kärsiä.

Minun mielestäni vauvalle on kuitenkin pyrittävä tarjoamaan perhe, molemmat vanhemmat. Tietenkin asiat joskus menevät väärille raiteille, mutta jos alusta pitäen epäilyttää niin ehkä sen vauvan aika ei sitten ole vielä.

Onnea teille, puhukaa asioista, se auttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4394
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3840
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3130
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2608
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1976
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1742
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1705
    Aihe