Oltiin likan kanssa kaverillani ja tyttö pyysi rahaa.Vaikea antaa kun ei ole.Kaverini joka likan kummi ja jonka pojan kummi olen antoi tytölle kolikoita ja eka tuli 5s sitten lisää 40s ja niin edelleen kun likka nyrpisti nenäänsä ja sanoin että otan pois jos ei kelpaa niin meni eteenpäin kääntyi tomerasti taks sanoen "Tsori jos mä oon näin vaikee!"
Ruvettiin hillittömästi nauramaan ;O)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
13v likka on kuulemma "ritch bitch" nykyään kavereilleen ja vanhimman tytön kaverit myös sanoneet että yhtäkkiä ollaan rikastuttu.
Ihan sikana on naurettu että okei joo kiva kun meillekin kerrotaan ;D
Yhtä onnellista iloista rauhallista perjantaita kuin täällä ;> !!!!!!!!
anteeksi kun olen olemassa
10
1328
Vastaukset
- kuolen nauruun...
Jiihaa miten hauskaa.
- blondi-72hki
se sitten sanottu ivallisesti tai ei ;O))))))
- haus-ka!
Kui sä vieläkin noit väännät?
- blondi-72hki
lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))
- suosittu
en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia
- ei ihan Einstein täälläkään
suosittu kirjoitti:
en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia
Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.
- blondi-72hki
suosittu kirjoitti:
en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia
mutta en laita pahakseni kommentteja enkä ihmisiä jotka lukevat vaan päinvastoin ja aina myös kritiikki sekä negatiivinen palaute tervetullutta vaikka tietty näitä positiivisia mieluiten lukee ;O)
Kaikille lämmintä kevätpäiväntasausta sekä kiirastorstaita ja tänään myöslin venäjän maan päivä;)!! - blondi-72hki
ei ihan Einstein täälläkään kirjoitti:
Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.
Ei sellainen joka osaa lukea ja kirjoittaa ja rakastaa työtään ja lapsiaan joiden kanssa erittäin hyvät välit eikä sellainen joka aina jaksaa vastata kaikkiin kommentteihin yhtä ystävällisesti kuin kyseinen ihminen josta puhe tosin oon ihan helvetin idiootti kun jaksan ja haluan kaikkea kommentoida vai oonko masokisti?HIH HIH saattaa olla mutta ei se mitään,luen mielelläni näitä aina ja SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE niin ja VIHA ON RAKKAUDEN SUKULAINEN joten rakkaat ihmiset meikä yrittää ymmärtää teitä,heh olipa runollista ;D
- nättiä sievää kivaa
blondi-72hki kirjoitti:
lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))
kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku
- blondi-72hki
nättiä sievää kivaa kirjoitti:
kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku
minulle tarkoitettu hih hih
Niin paitsi tietysti jos kirjoitan tänne kännyllä niin sit saattaa jäädä nuo pisteet ym kun en oikein viel sitä hallitse mutta kiitos kun huomautit;O)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463