Oltiin likan kanssa kaverillani ja tyttö pyysi rahaa.Vaikea antaa kun ei ole.Kaverini joka likan kummi ja jonka pojan kummi olen antoi tytölle kolikoita ja eka tuli 5s sitten lisää 40s ja niin edelleen kun likka nyrpisti nenäänsä ja sanoin että otan pois jos ei kelpaa niin meni eteenpäin kääntyi tomerasti taks sanoen "Tsori jos mä oon näin vaikee!"
Ruvettiin hillittömästi nauramaan ;O)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
13v likka on kuulemma "ritch bitch" nykyään kavereilleen ja vanhimman tytön kaverit myös sanoneet että yhtäkkiä ollaan rikastuttu.
Ihan sikana on naurettu että okei joo kiva kun meillekin kerrotaan ;D
Yhtä onnellista iloista rauhallista perjantaita kuin täällä ;> !!!!!!!!
anteeksi kun olen olemassa
10
1229
Vastaukset
- kuolen nauruun...
Jiihaa miten hauskaa.
- blondi-72hki
se sitten sanottu ivallisesti tai ei ;O))))))
- haus-ka!
Kui sä vieläkin noit väännät?
- blondi-72hki
lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))
- suosittu
en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia
- ei ihan Einstein täälläkään
suosittu kirjoitti:
en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia
Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.
- blondi-72hki
suosittu kirjoitti:
mutta en laita pahakseni kommentteja enkä ihmisiä jotka lukevat vaan päinvastoin ja aina myös kritiikki sekä negatiivinen palaute tervetullutta vaikka tietty näitä positiivisia mieluiten lukee ;O)
Kaikille lämmintä kevätpäiväntasausta sekä kiirastorstaita ja tänään myöslin venäjän maan päivä;)!! - blondi-72hki
ei ihan Einstein täälläkään kirjoitti:
Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.
Ei sellainen joka osaa lukea ja kirjoittaa ja rakastaa työtään ja lapsiaan joiden kanssa erittäin hyvät välit eikä sellainen joka aina jaksaa vastata kaikkiin kommentteihin yhtä ystävällisesti kuin kyseinen ihminen josta puhe tosin oon ihan helvetin idiootti kun jaksan ja haluan kaikkea kommentoida vai oonko masokisti?HIH HIH saattaa olla mutta ei se mitään,luen mielelläni näitä aina ja SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE niin ja VIHA ON RAKKAUDEN SUKULAINEN joten rakkaat ihmiset meikä yrittää ymmärtää teitä,heh olipa runollista ;D
- nättiä sievää kivaa
blondi-72hki kirjoitti:
lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))
kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku
- blondi-72hki
nättiä sievää kivaa kirjoitti:
kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku
minulle tarkoitettu hih hih
Niin paitsi tietysti jos kirjoitan tänne kännyllä niin sit saattaa jäädä nuo pisteet ym kun en oikein viel sitä hallitse mutta kiitos kun huomautit;O)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768