anteeksi kun olen olemassa

blondi-72hki

Oltiin likan kanssa kaverillani ja tyttö pyysi rahaa.Vaikea antaa kun ei ole.Kaverini joka likan kummi ja jonka pojan kummi olen antoi tytölle kolikoita ja eka tuli 5s sitten lisää 40s ja niin edelleen kun likka nyrpisti nenäänsä ja sanoin että otan pois jos ei kelpaa niin meni eteenpäin kääntyi tomerasti taks sanoen "Tsori jos mä oon näin vaikee!"
Ruvettiin hillittömästi nauramaan ;O)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

13v likka on kuulemma "ritch bitch" nykyään kavereilleen ja vanhimman tytön kaverit myös sanoneet että yhtäkkiä ollaan rikastuttu.
Ihan sikana on naurettu että okei joo kiva kun meillekin kerrotaan ;D

Yhtä onnellista iloista rauhallista perjantaita kuin täällä ;> !!!!!!!!

10

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolen nauruun...

      Jiihaa miten hauskaa.

      • blondi-72hki

        se sitten sanottu ivallisesti tai ei ;O))))))


    • haus-ka!

      Kui sä vieläkin noit väännät?

      • blondi-72hki

        lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))


      • suosittu

        en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia


      • ei ihan Einstein täälläkään
        suosittu kirjoitti:

        en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia

        Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.


      • blondi-72hki
        suosittu kirjoitti:

        en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia

        mutta en laita pahakseni kommentteja enkä ihmisiä jotka lukevat vaan päinvastoin ja aina myös kritiikki sekä negatiivinen palaute tervetullutta vaikka tietty näitä positiivisia mieluiten lukee ;O)

        Kaikille lämmintä kevätpäiväntasausta sekä kiirastorstaita ja tänään myöslin venäjän maan päivä;)!!


      • blondi-72hki
        ei ihan Einstein täälläkään kirjoitti:

        Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.

        Ei sellainen joka osaa lukea ja kirjoittaa ja rakastaa työtään ja lapsiaan joiden kanssa erittäin hyvät välit eikä sellainen joka aina jaksaa vastata kaikkiin kommentteihin yhtä ystävällisesti kuin kyseinen ihminen josta puhe tosin oon ihan helvetin idiootti kun jaksan ja haluan kaikkea kommentoida vai oonko masokisti?HIH HIH saattaa olla mutta ei se mitään,luen mielelläni näitä aina ja SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE niin ja VIHA ON RAKKAUDEN SUKULAINEN joten rakkaat ihmiset meikä yrittää ymmärtää teitä,heh olipa runollista ;D


      • nättiä sievää kivaa
        blondi-72hki kirjoitti:

        lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))

        kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku


      • blondi-72hki
        nättiä sievää kivaa kirjoitti:

        kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku

        minulle tarkoitettu hih hih

        Niin paitsi tietysti jos kirjoitan tänne kännyllä niin sit saattaa jäädä nuo pisteet ym kun en oikein viel sitä hallitse mutta kiitos kun huomautit;O)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe