anteeksi kun olen olemassa

blondi-72hki

Oltiin likan kanssa kaverillani ja tyttö pyysi rahaa.Vaikea antaa kun ei ole.Kaverini joka likan kummi ja jonka pojan kummi olen antoi tytölle kolikoita ja eka tuli 5s sitten lisää 40s ja niin edelleen kun likka nyrpisti nenäänsä ja sanoin että otan pois jos ei kelpaa niin meni eteenpäin kääntyi tomerasti taks sanoen "Tsori jos mä oon näin vaikee!"
Ruvettiin hillittömästi nauramaan ;O)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

13v likka on kuulemma "ritch bitch" nykyään kavereilleen ja vanhimman tytön kaverit myös sanoneet että yhtäkkiä ollaan rikastuttu.
Ihan sikana on naurettu että okei joo kiva kun meillekin kerrotaan ;D

Yhtä onnellista iloista rauhallista perjantaita kuin täällä ;> !!!!!!!!

10

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolen nauruun...

      Jiihaa miten hauskaa.

      • blondi-72hki

        se sitten sanottu ivallisesti tai ei ;O))))))


    • haus-ka!

      Kui sä vieläkin noit väännät?

      • blondi-72hki

        lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))


      • suosittu

        en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia


      • ei ihan Einstein täälläkään
        suosittu kirjoitti:

        en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia

        Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.


      • blondi-72hki
        suosittu kirjoitti:

        en kyllä ymmärrä miksi kaikki aina valittvat Blondin juttuja hunoiksi,mutta silti se aina palstan luetuimpia

        mutta en laita pahakseni kommentteja enkä ihmisiä jotka lukevat vaan päinvastoin ja aina myös kritiikki sekä negatiivinen palaute tervetullutta vaikka tietty näitä positiivisia mieluiten lukee ;O)

        Kaikille lämmintä kevätpäiväntasausta sekä kiirastorstaita ja tänään myöslin venäjän maan päivä;)!!


      • blondi-72hki
        ei ihan Einstein täälläkään kirjoitti:

        Tottakai kaikki haluavat lukea blondin juttuja. Niitä lukiessa kun tulee niin hyvä mieli siitä, että onneksi ei ole sentään yhtä tyhmä.

        Ei sellainen joka osaa lukea ja kirjoittaa ja rakastaa työtään ja lapsiaan joiden kanssa erittäin hyvät välit eikä sellainen joka aina jaksaa vastata kaikkiin kommentteihin yhtä ystävällisesti kuin kyseinen ihminen josta puhe tosin oon ihan helvetin idiootti kun jaksan ja haluan kaikkea kommentoida vai oonko masokisti?HIH HIH saattaa olla mutta ei se mitään,luen mielelläni näitä aina ja SIITÄ PUHE MISTÄ PUUTE niin ja VIHA ON RAKKAUDEN SUKULAINEN joten rakkaat ihmiset meikä yrittää ymmärtää teitä,heh olipa runollista ;D


      • nättiä sievää kivaa
        blondi-72hki kirjoitti:

        lataan välillä en mutta rakastan kirjoittamista ja mielipiteitteni sanomista sekä kokemusteni jakamista joten mikä ettei niin ja kiitti ;O)))

        kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku


      • blondi-72hki
        nättiä sievää kivaa kirjoitti:

        kuule jos opettelisit kirjottamaan ja käyttämään välimerkeistä yksinkertaisimpia kuten , . ! ? helpottais kuule tätä lukemista ja asioitten ymmärätmistä ja silleen tälleen tolleen niinku

        minulle tarkoitettu hih hih

        Niin paitsi tietysti jos kirjoitan tänne kännyllä niin sit saattaa jäädä nuo pisteet ym kun en oikein viel sitä hallitse mutta kiitos kun huomautit;O)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe