-rikollisuus poikkeuksellisen suurta
-pultsarit
-duunarikaupunki, näkyy kaikessa
-lahtelaisten 'lahti' -ego yliampuvaa, siksi varmaan niin vihattu muualla
-keskusta, huh huh, vois keskittää enemmän satamaan, vrt. Lpr
-ääriliike
-epäsiisti yleisilme
urheilupaikat(paitsi isku-areena),urheilijat
satama
keskussairaala
kulkuyhteydet
Lahti, masentava kaupunki
33
2990
Vastaukset
- mietihän
sinä muuttoasi !Mutta jos oot sporttinen hoitsu julkisien kulkuvälineiden käyttäjä ni tuu ihmees meidän joukkoon.
- se...
hyvä ettei rikollisuutta, pultsareita ja työläisiä ole muualla? Onneksi ne kaikki on täällä, niin saa muut elää rauhassa. Pysykää vaan poissa urpot Lahest, ei teitä täällä kaivata... Me pärjätään kyllä! Herätään aamulla duuniin ja vedetään päivän päätteeksi kännit lähibaarissa ja tapellaan taksijonossa! Ihme ettei missään muualla vielä tehdä niin? Ei edes helsingissä? Onhan Lahti suomen chicago! Miten kävi tänään? Lähtikö narrit maitojunalla, nenät veressä, itkien takas sinne akateemisten ihmisten helsinkiin, sivistyksen kehtoon?
- ja sama juttu täällä.
melkein muutin, sitten vaihdoinkin viime tipassa onneksi pääkaupunkiseutuun :)
- aitolahtelainen
Pysykää te dorkat siellä pk-seudulla,niin täällä on paljon mukavampaa.Jotain siellä päin taitaa kuitenkin olla vikana, kun tv:ssäkin aina valitetaan pk-seudun ongelmista...
- mmjklms
aitolahtelainen kirjoitti:
Pysykää te dorkat siellä pk-seudulla,niin täällä on paljon mukavampaa.Jotain siellä päin taitaa kuitenkin olla vikana, kun tv:ssäkin aina valitetaan pk-seudun ongelmista...
Pelicans On parasta Mitä lahdesta Tulee
Toinen On KIEKKOREIPAS JUNNUTASOLLA..
KOLMAS ON FC LAHTI
- yhtä masentava
Kuin Helsinki,Espoo,Vantaa,Jyväskylä ja Tampere. Muualla sitä elämää vasta onkin, esimerkiksi Heinolassa.
- masentavampia
kaupunkeja on mm. Riihimäki, Kouvola, Järvenpää, Seinäjoki, Heinola, Mikkeli, Rovaniemi, Lappeenranta, Iisalmi, Rauma, Kuopio, Salo jne.
Kyllä Lahti on yksi parhaimpia asuinpaikkakuntia Uudenmaan alueen, Tampereen, Turun ja Oulun lisäksi.- ei aiheuta
jälkitilana masennusta! Muuta Lahteen, Suomen urheilukaupunki nro1.
- että lahtea ei voi verrata
pääkaupunkiseutuun, turkuun, tampereeseen tai ouluun millään muotoa.
lahti ei yksinkertaisesti yllä näiden kaupunkien tasolle asuinpaikkana. olen havainnut että missä päin suomea olenkin, aina saa parempaa palvelua ja mukavampaa seuraa kassajonossa kuin lahdessa.
lahdessa ihmiset on jotenkin niin töykeitä. ihan sama juttu täällä pääkaupunkiseudulla, mutta asun täällä koska täällä on töitä ja paljon paremmat palvelut kuin siellä lahessa. lahti on kyllä ihan yhtä korvessa täältä katsottuna kuin esim lappeenranta tai jyväskylä. nimimerkillä kokemusta lahdesta kyllä on! - voi verrata
että lahtea ei voi verrata kirjoitti:
pääkaupunkiseutuun, turkuun, tampereeseen tai ouluun millään muotoa.
lahti ei yksinkertaisesti yllä näiden kaupunkien tasolle asuinpaikkana. olen havainnut että missä päin suomea olenkin, aina saa parempaa palvelua ja mukavampaa seuraa kassajonossa kuin lahdessa.
lahdessa ihmiset on jotenkin niin töykeitä. ihan sama juttu täällä pääkaupunkiseudulla, mutta asun täällä koska täällä on töitä ja paljon paremmat palvelut kuin siellä lahessa. lahti on kyllä ihan yhtä korvessa täältä katsottuna kuin esim lappeenranta tai jyväskylä. nimimerkillä kokemusta lahdesta kyllä on!Lahtea (kirjoitetaan siis isolla kirjaimella) pääkaupunkiseutuun ja muihin kaupunkeihin.
Tamperella asuneena voin sanoa, että siellä ei ole juurikaan mitään paljoa enemmän mitä Lahdessa, vaikkakin ihan ok paikka, mutta liian pitkä matka Helsinkiin.
Sinä et kirjoittajana yllä kanssa millekään tasolle ja taitaa ajatuksetkin olla yhtä yksinkertaisia.... - Meteorologi
voi verrata kirjoitti:
Lahtea (kirjoitetaan siis isolla kirjaimella) pääkaupunkiseutuun ja muihin kaupunkeihin.
Tamperella asuneena voin sanoa, että siellä ei ole juurikaan mitään paljoa enemmän mitä Lahdessa, vaikkakin ihan ok paikka, mutta liian pitkä matka Helsinkiin.
Sinä et kirjoittajana yllä kanssa millekään tasolle ja taitaa ajatuksetkin olla yhtä yksinkertaisia....Siis miks ihmeessä te lahtelaiset niin epätoivosesti haluatte että teitä verrataan helsinkiin? Ette oo helsinkiläisiä, ettekä pk-alueelta! Monet ei ees tiiä lahesta juurikaan mitään muutaku et siel on hyppyrimäki! Ei ketään kiinnosta joku lahti. Suomen tärkeimmät kaupungit on Helsinki ( Vantaa, Espoo) Tampere, Turku ja Oulu. Kaikissa melkeen tuplasti enemmän asukkaitaki, paitsi tietysti Helsingissä, jossa niitä nyt on viiskertasesti. Mahtaa vituttaa ku Jyväskyläki tulee ohi. Jyväskyläkin tunnetaan paaaaljon paremmin ku joku lahti (kirjoitetaan pienellä).
Mut kiva jos viihdytte. - meteloloogi
Meteorologi kirjoitti:
Siis miks ihmeessä te lahtelaiset niin epätoivosesti haluatte että teitä verrataan helsinkiin? Ette oo helsinkiläisiä, ettekä pk-alueelta! Monet ei ees tiiä lahesta juurikaan mitään muutaku et siel on hyppyrimäki! Ei ketään kiinnosta joku lahti. Suomen tärkeimmät kaupungit on Helsinki ( Vantaa, Espoo) Tampere, Turku ja Oulu. Kaikissa melkeen tuplasti enemmän asukkaitaki, paitsi tietysti Helsingissä, jossa niitä nyt on viiskertasesti. Mahtaa vituttaa ku Jyväskyläki tulee ohi. Jyväskyläkin tunnetaan paaaaljon paremmin ku joku lahti (kirjoitetaan pienellä).
Mut kiva jos viihdytte.Aika täynnä itteäs ja omaa tietämättömyyttäs. Ole onnellinen jos pystyt.. Me ollaan!
- Muut on s-pesiä...
meteloloogi kirjoitti:
Aika täynnä itteäs ja omaa tietämättömyyttäs. Ole onnellinen jos pystyt.. Me ollaan!
Lahtea haukkuvat ovat niitä Lapinlahden Lintuja tasajalkaa hyppiviä pikkumiehiä!!!
Tää on huippu paikka!!!! - vaikuttaa!
Muut on s-pesiä... kirjoitti:
Lahtea haukkuvat ovat niitä Lapinlahden Lintuja tasajalkaa hyppiviä pikkumiehiä!!!
Tää on huippu paikka!!!!olen asunut siellä 2000-2005, ja muutin pois kun en tod. tykännyt.
en viitsi täällä alkaa luetella kaikkia huonoja puolia mitä koin, mutta se siitä lahden parhaudesta.
mutta ainakin muutama merkittävä asia:
1) ihmiset hirveän epäkohteliaita
2) ulkoasu ruma, ympäristö tosi sotkuista
3) huonot palvelut! - . . . . .
vaikuttaa! kirjoitti:
olen asunut siellä 2000-2005, ja muutin pois kun en tod. tykännyt.
en viitsi täällä alkaa luetella kaikkia huonoja puolia mitä koin, mutta se siitä lahden parhaudesta.
mutta ainakin muutama merkittävä asia:
1) ihmiset hirveän epäkohteliaita
2) ulkoasu ruma, ympäristö tosi sotkuista
3) huonot palvelut!Lahti on kotikaupunkini ja pysyy! Ei ole valittamista mistään palveluista. Täältä saa kaikkea mitä tarviikin. Ainoa kansainvälinen lentokenttäkin on suht lähellä ja ympärillä paljon kaunista luontoa ja todella hyvät ostosmahdollisuudet. Haukkukaa Lahtea niin paljon kun sielu sietää. Suurin osa asukkaista on kuitenkin tyytyväisiä elämäänsä täällä!
- kuvitella niin
. . . . . kirjoitti:
Lahti on kotikaupunkini ja pysyy! Ei ole valittamista mistään palveluista. Täältä saa kaikkea mitä tarviikin. Ainoa kansainvälinen lentokenttäkin on suht lähellä ja ympärillä paljon kaunista luontoa ja todella hyvät ostosmahdollisuudet. Haukkukaa Lahtea niin paljon kun sielu sietää. Suurin osa asukkaista on kuitenkin tyytyväisiä elämäänsä täällä!
pääsisinpä minäkin todellisuutta pakoon ajattelemalla lahdesta noin positiivisesti. mutta todellisuus on karu: kyllä täällä on aika sotkuinen ympäristö ja luonto, ja eikä ihmisetkään ole mistään mukavammasta päästä.. eikä kaupunkikaan ole kyllä mikään suomen nätein...
- sitä että suurin osa
. . . . . kirjoitti:
Lahti on kotikaupunkini ja pysyy! Ei ole valittamista mistään palveluista. Täältä saa kaikkea mitä tarviikin. Ainoa kansainvälinen lentokenttäkin on suht lähellä ja ympärillä paljon kaunista luontoa ja todella hyvät ostosmahdollisuudet. Haukkukaa Lahtea niin paljon kun sielu sietää. Suurin osa asukkaista on kuitenkin tyytyväisiä elämäänsä täällä!
asukkaista on tyytyväisiä.
ESS:n näppituntumalla valittaa varmaan tuhansia ihmisiä, samoin täällä Suomi24:ssa.
Että enemmän huonoa kuin hyvää olen kyllä kuullut.
Valittajien kaupunki tämä on, tunnustan sen itsekin. - sanottu...
sitä että suurin osa kirjoitti:
ESS:n näppituntumalla valittaa varmaan tuhansia ihmisiä, samoin täällä Suomi24:ssa.
Valittajien kaupunki tämä on, tunnustan sen itsekin.junat ja bussit kuljettavat teidän niin kauas kuin haluatte, ei täällä ole pakko kärsiä! Ihmisillä on vapaus valita missä asuvat, vittuako täällä valitatte? Ne ketkä on tyytyväisiä jäävät, valittajat saa muuttaa...
Tuskin se valitus muuallakaan loppuu, se on verissä! Itsellä ei valittamista, siis jään! - tyytyväisiä, joilla
Valittajien kaupunki tämä on, tunnustan sen itsekin.on tasokkaat asunnot ja hyvät duunit. Tietty jokaisessa kaupungissa on pahimmat ja kurjimmat alueensa niin Helsingissä, Tampereella kuin Lahdessakin, mutta löytyy myös hyviä alueita ja laadukasta asumista ja elämää.
- yks lisää
Valittajien kaupunki tämä on, tunnustan sen itsekin.huh.. mitä tyyppejä!
t.tyytyväinen asukas Lahdesta
- arska
Lopettakaa se Lahden haukkuminen!
Lahdessahan ei ole kenenkään pakko asua sieltä pääsee äkkiä pois. Itse asuin 45v Lahdessa ja muutin pari vuotta sitten Helsinkiin ja voin sanoa et tää se vasta PASKA PAIKKA on asua. Okei palkat on hiukan suurempia kuin Lahdessa, mut asuminen maksaa sitäkin enemmän eli siis täällä on paljon kalliimpaa elää kuin Lahdessa. Jokainen joka haukkuu Lahtea voi käydä kokeilemassa muita kaupunkeja ja verrata sit vasta Lahtea muihin kaupunkeihin. Itse ainakin muutan takaisin heti Lahteen kunhan löydän sieltä töitä on se vaan hyvä paikka asua IKÄVÄ ON LAHTEEN. Lahdessa on kaikki mitä tarvitaan. Täällä Helsingissä ei ole kuin pakolaisia.- et asu hesassa
asut täällä lahessa... ja täällä on tuhansien pakolaisten lisäksi muita kaupunkeja enemmän rikollisia, lestadiolaisia, työttömiä ja juoppoja. Kehtaat edes hesaa haukkuakkaan, yrität vaan armasta kotikaupunkiasi jostain syystä puolustella.
mulle on ihan sama mitä ite lahesta aattelet: mä tiedän tosiasian että lahti on surkea paikka asua, eikä siitä sen enempää. mullakin tarkoituksena muuttaa pois, ja täältähän lähtee nuoriso justiinsa vähin äänin pois sen takia kun ei tykkää täällä asua. jää vanhukset jäljelle ja väestö vanhenee. - arska
et asu hesassa kirjoitti:
asut täällä lahessa... ja täällä on tuhansien pakolaisten lisäksi muita kaupunkeja enemmän rikollisia, lestadiolaisia, työttömiä ja juoppoja. Kehtaat edes hesaa haukkuakkaan, yrität vaan armasta kotikaupunkiasi jostain syystä puolustella.
mulle on ihan sama mitä ite lahesta aattelet: mä tiedän tosiasian että lahti on surkea paikka asua, eikä siitä sen enempää. mullakin tarkoituksena muuttaa pois, ja täältähän lähtee nuoriso justiinsa vähin äänin pois sen takia kun ei tykkää täällä asua. jää vanhukset jäljelle ja väestö vanhenee.Kyllä varmasti asun täällä hesassa ja käyn töissä Espoossa. Ainakin omasta mielestäni tää on huono ja todella kallis paikka asua. Autolla saa ajaa töihin 80km/pvä. Omaa autoa on pakko käyttää koska julkisilla kulkuneuvoilla työmatkaan menisi aikaa 2h/suunta ja sitkin joutuu vielä kävelemään n. kilometrin. Bensa on kallista ja verotuksessa ei saa vähentää matkakuluja kuin seutulipunhinnan. Työssä käynti käy kalliiksi Lahteen verrattuna. Palkat ei juurikaan ole isompia (varastotyö) Lahteen verrattuna. Vuokrat ovat todella törkeissä hinnoissa maksan 25:n neliön yksiöstä vuokraa 520€/kk:ssa. Lahdessa saa varmasti isomman kämpän tolla hinnalla. Helsinki on muutenkin kallis kaupunki asua tuntuu et ruokakin on kalliinpaa kuin Lahdessa no kallistahan se on koko Suomessa. Jokainenhan voi itse tulla tänne kokeilemaan onneaan! Lahti on ihan hyvä paikka asua itse tein suuren virheen muuttaessani tänne, kun luulin et täällä on hyvä asua ja onkin jos on varaa täällä asua. Minun tuloni eivät riitä täällä asua jos haluaa et rahaa jää tilistä niin on ylkkäriä painettava lähes joka päivä 2-3 tuntia. Koko tili menee laskuihin ja ei ole varaa käydä missään jos ei tee ylkkäriä. Ei ole varaa käydä STOKKALLA shoppailemassa, niinkuin täällä nuoriso käy, no mikäs siinä kun äippä ja isukki maksaa näille juppinuorille kaiken. Tuu tänne kokeilee miten hyvä paikka tää Helsinki on!
- 7+7-14
Jos pitäis valita Niin hollolaan...
- NJKLSS
HOLLOLAAN JOS MUUTTAIS NII SINNE..
- on juu
lisäksi yleinen sivistyksen taso todella alhaalla, pieksamäeltäkin löytyy alykkäämpiä ihmisiä. huonostikoulutettujen kaljalatkijoiden ja muutama pikku merkonominpusukas mukana päättämässä kaikesta.
- menkäätöihinluuserit
Noita hiton juoppoja on joka paikassa rumentamassa maisemaa.
- Multatuli
Kun en osaa tehdä mitään.Sepä se se.Kun en osa tehdä mitään kun koulu jäi kesken.Kaljatölkin osaan aukasta ja laittaa ranskalaiset uuniin.Töitä en osaa.Ja en oikein jaksakaan tällä kaljamahalla.
- Olenymmälläni
Lahti on rosoinen mesta, täällä näkyy elämän jäljet ihmisissä ja taloissa, kaduissa ja rakennuksissa. Se tästä tekee niin hyvän.
Ei ole kaiken maailman helvetin vihreitä vinkuheinähipstereitä koko ajan kertomassa mitä pitäis tehdä. Tai jos ne tuleekin kertomaan ni Lahdessa sellaset saa nenän kipeeksi.- elämänkorkeakoulu
eli työtöntä valkoroska sakkia josta ei tule koskaan mitään. muut hoitaa heille työt ja nää osaa kun opettaa kädestä pitäen.
- Kovaeiolevahva
Kovuus ei tee mistään hyvää. Kovuudella ei saa aikaan mitään hyvää. Vahva ihminen uskaltaa näyttää oman pehmeytensä. Kovat ja tylyt ihmiset pelkää jotain. Ja rakennuksien huonosti hoitaminen on tyhmää.
- SupportYourLocal
Onhan Lahden kaupunki muuttunut ulkoisesti todella paljon, esim. viimeisen kymmenen vuoden aikana. Uusia asuinalueita ja taloja on rakentunut. Massiivisia julkisivuremontteja, teitä, ym. Lahdessa on nykyään paljon kansainvälisiä ja suuria kansallisia tapahtumia. Oikea yliopistokin jo. Hyviä puolia on todella paljon. Usein näillä dissaajilla on oma elämä pielessä, johtuen valinnoistaan - tai seurasta, johon on hakeutunut.
- lahtiincestvseverybody
Lahtelainen totuus on omanlaisensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265