Kuinka helposti käytännössä pystyy pyörittään auton digitaali kilometri mittaria pienemmäksi? vento -92 kyseessä. Ja tuohon vuosimalliin ja vähän kilometrejä ajettu niin pistää miettimään lukujen oikeellisuutta...
Mittarin pyöritys...
12
1965
Vastaukset
- DSG/TSI
peruuttamalla tai nostaa etupään pukeille niin on helpompaa ei tarvi tiellä peruuttaa.
- sitten
kun olet pyörittänyt konetta pakilla neljä vuorokautta putkeen niin olet saanut mittarista pois 5000 kilometriä!
- kannata
sitten kirjoitti:
kun olet pyörittänyt konetta pakilla neljä vuorokautta putkeen niin olet saanut mittarista pois 5000 kilometriä!
unohtaa, että auto täytyy tankata n. 10 kertaa niden neljän vuorokauden aikana.
Kalliiksi tulee.
- jos vain osaa
Digitaalisen mittarin ruuvaaminen asiansa osaavalle henkilölle on naurettavan helppoa.
Tarvitaan vain läppäri, adapterit ja ohjelma. Homma on siinä.
Esim. Saksassa mittareiden kilometrimäärien rukkaamiseen erikoistuneita liikkeitä löytyy satoja ellei jo tuhansia. - ?????
...pyörähtää ympäri 300000 kohdalla...
- Veento
Niin menikö se homma niin että ekat 300 tkm luvun kanssa näytössä on TOTAL teksti ja yli 300 tkm luvuista tuo TOTAL puuttuu, eli jos näytössä kilsoja vaikka 120 tkm niin yhteensä kilsoja ainakin 420 tkm. tai sitten 720 tkm, mitä ei taida Ventolla saada järjellisesti mittariin...
- ?????
Veento kirjoitti:
Niin menikö se homma niin että ekat 300 tkm luvun kanssa näytössä on TOTAL teksti ja yli 300 tkm luvuista tuo TOTAL puuttuu, eli jos näytössä kilsoja vaikka 120 tkm niin yhteensä kilsoja ainakin 420 tkm. tai sitten 720 tkm, mitä ei taida Ventolla saada järjellisesti mittariin...
...ja voi olla mahdollista.edellisessä autossa pyörähti mittari ympäri mutta tuota teksti juttua en muista et häipykö se....
- vuonna95
Ostin Venton uutena 95 , ja bensamittari takkuili alusta alkaen, 45000:ssa vaihdettiin takuuseen kokonaan uusi mittaristo, jolloin kilometrit nollaantuivat.Naapuri kertoi , että hänen tuttavallaan oli Ventossa sama vika.
Pientä sähkövikaa oli muutenkin (puhaltimen kytkin, penkin lämmitin,takavalot)
Vaihdoin, kun olin ajanut 95000, mittarissa
oli sillon 50000. - vw miäsh
ollo classicikissa se mittari pyörähtää ympäri 300 000 kilsan kohilla mutta se total merkki jää siihen
- Nolla & nolla
Vuosina 1996- 97 vaihtui niin, että 999999 km nollaantuu, ei katkennut sarjanumeron mukaan.
- vento omistaja.
mulla vento - 94 ajettu juuri 299999 vaihtuu 0km. Ajoin matkalla huomasin 0km: Ihmettelin miten mahdollista nollaksi km: olisko kaikilla ventolla vaihtuu 300000 vaihtuu nollaa?
- NO SHIT!
Taitavat jo tehtaalla pyöritellä päätään kun ei tule hihnalta kuin kolakärryjä. UUsi jetta mukaan lukien.. shit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882