Hei kaikille. Pyytäisin apuanne, kun olen etsimässä micralleni korjauspajaa, jossa laitettaisiin tuo mainitsemani osa, mitenkähän isosta hommasta on kyse ja onko iso työ vaihtaa.Tuhannesti kiitos tiedoista.
Micra vm.98 vesipumpun hihnankiristin
3
556
Vastaukset
- eikös?
onko ohjaustehostin?eikös se hihna kulje tehostimen kans.eli laturile oma hihna ja vesipumpun hihna kulkee tehostimen kautta.elikkä kiristys on tehostimessa.ja on todella helppo kiristää/vaihtaa kiristin.
- siru
Ei ole tehostinta, joten siis helppo vaihto olisi kyseessä, ja osan sain vain merkkiliikkeestä nimeltään hihnankiristin rulla. Se kuulema antoi ääntä konehuoneessa, onko tärkeäkin osa mielestäsi? Kiitti.
- varmaakin
siru kirjoitti:
Ei ole tehostinta, joten siis helppo vaihto olisi kyseessä, ja osan sain vain merkkiliikkeestä nimeltään hihnankiristin rulla. Se kuulema antoi ääntä konehuoneessa, onko tärkeäkin osa mielestäsi? Kiitti.
tärkeä osa.elikkä kyseessä on laakeroitu rulla,laakerit ne ääntelee elikkä kannattee vaihtaa ajoissa että ei ihan jumiin mene rulla.ja on helppo vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764