Kumpi on parempi?
Olen kuullut vähän sekäettä juttua molemmista. Teleperfomancella luvataan kahden päivän koulutusta mutta se on kuulemma osottautunut muutamaksi tunniksi vain. Kun taas Telecenterillä se olisi kaksi viikkoa. Mahtaakohan mennä ihan noin?
Ja sitten kuullut, että sopimuksia rikotaan. Lähinnä performancesta kuullut tätä.
Mutta antakaahan mielipiteitä. Ex-työntekijät ja nykyisetkin. :)
Teleperformance vs. TeleCenter
6
2985
Vastaukset
- Määvaa
Olen ollut Teleperformancella töissä nyt 4 kk. Pohjapalkka on ihan jees, provisioilla ei tuolla pääse rikastumaan. Myin aluksi kanavapaketteja ja yhdestä myydystä sai euron provikkaa.. Jee. Työpaikkana ollut ihan ok. Joustavat työajat (saa käytännössä itse valita milloin on töissä, jos on osa-aikainen, minimimäärä 14 h/vko kuitenkin). Olen siis Jyväskylän Teleperformancella. Nyt olen ns. "innissä", eli vastailen erään puhelinoperaattorin asiakaspalvelupuheluihin. Muitakin in-projekteja löytyy. Aluksi porukka palkataan kylläkin myyntityöhön.
Koulutus oli 2 päivää. Ikinä en ole kuullut, että muutamassa tunnissa olisi käyty :P Enkä ole kuullut, että sopimuksia rikottaisiin. Koeaika on 4 kk.
Ihan hyvä telemarkkinointifirma aloittelijalle. Ei ole liian suuret vaatimukset, en itse ainakaan kokenut myyntihommasta paineita. Pohjapalkka takaa tulot. Kannattaa kokeilla. Mutta jos nyt ihan totta puhutaan, niin olen koko ajan etsinyt muita töitä ja itseasiassa lähdenkin parin viikon päästä. - miettivätuomas
Mikä on koulutusta? Eikai missään enään kouluteta auditoriossa luennoimalla miten puhelinmyyntiä tehdään? Kyllä kait kaikilla aloilla samat lait jo pyörivät että koulutus suoritetaan työnohessa.
- Määvaa
No eivät kaikki ole ennen tehneet puhelinmyyntiä, joten pitäähän se nopeasti käydä läpi. JA suurin osa tuosta koulutuksesta oli sitä, että tutustuttiin myytävään tuotteeseen. Täytyyhän sitä tietää, mitä myy. Mutta totta on, että kyllä sen vasta sitten käytännössä oppi kunnolla.
- asiakaspalvelusta hei..
Suosittelen Tpf.ää.Itse olen siellä ollut nyt yli 2kk ja pidän niin työstä kuin porukasta siellä.Coacit ovat mukavia vaikkakin tietysti heidän täytyy pitää yllä hiukan kuria kun joskus porukat vetää "överiksi" mutta myyntiä tulee.Olen siis Jyväskylässä töissä.
Koulutus kesti 2pv joista toisena pääsi jo muutamaksi tunniksi myymään ja siitä se sitten lähti.Ei sitä koulutusta olisi viitsinytkään montaa päivää kuunnella.Työ se on joka opettaa.
Myyntiä outissa teen noin 40-60 kpl/pv riippuu projektista.Provikat ei oo isoja mutta kun kertaa myydyn niin 15-25e provikkaa tuntipalkan päälle päivässä ei ole mahdoton oikeastaan kellekään joka vain viitsii tehdä töitä.
Palkat tulee ja sopimukset pitää joten tuollaiset puheet on jonkun kilpailijan höpötyksiä.
Rohkeasti vain hakemus TPF.lle- stc
Jos tarkoitat suomentelecenteriä tampereella niin voin lämpimästi suositella työpaikkaa. Varsinainen pulpettikoulutus kestää kolme päivää loput kahdesta viikosta ohjataan työn ohessa. Eli olet luureissa mutta aina joku lähellä auttamassa tarvittaessa. Apua kyllä löytyy varmasti kahden viikon jälkeenkin, tuotevalikoima niin laaja ja koko ajan muokkautuva että varmasti on kuukausienkin jälkeen jotain uutta opittavaa. Palkka on hyvä ja varsinkin provisioille päästessä, ja se ei varmasti ole vaikeaa itse olen tienannut viimeiset puolivuotta 10€/h ja sellainen keskitason myyjä eli itselläsi voi olla vielä suurempi tili tiedossa jos paikka stc:llä aukeaa. Yhteishenki on paikassa varmasti Suomen paras! Jatkuvasti kaikenlaista yhteistä meininkiä ja leikkimielistä kisailua loistavilla palkinnoilla tietysti. Työajoissa joustetaan mukavasti eikä sinun taukojasi varmasti kukaan tuijota.
- myyjänkutale
Moi!Noista kahdesta jos joku päättää,niin hakekaa ehdottomasti stc:lle!Pohja palkka on hyvä ja provisiot kunnollisia!Pomot ovat kivoja ja tuolla ihan oikeasti välitetään työntekijöistä..Olen ollut myös tpf:llä siellä on omat hyvät puolensa eli vaihtuvat projektit ja mukavat myyjä kollegat.Niistä pomoista sitten..Tuli aika muurahais olo siellä eli hierarkia oli näkyvissä tosi pahasti.Tosin asia on siellä voinut muuttuakin.Olin itse siellä töissä pari vuotta sitten.Stc on paras työpaikkani tähän mennessä=)Suosittelen lämpimästi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1505973Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2153921Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi563271Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut622332Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi32098Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42025100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01810Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421348Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun431270Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei341242