Onks Markku liian vanhanaikainen nimi poikavauvalle? Markku Heikki Ilmari. Mielipiteitä pliis!
Markku
5
246
Vastaukset
- mimosa
yhtään paha. Kunnollisia perusnimiä. Eipähän ole joka toinen kastettava Markku. (vaikkei mielestäni "muotinimissäkään" oo mitään vikaa).
- äitee
Ei Markku nyt NIIN vanhanaikainen nimi ole. Tietty jos muotinimiin vertaa, mutta mun mielestä vanhanaikaisia nimiä ovat Olavi, Yrjänä, Kauko, Pentti jne... Tosin Markku Heikki on tosi kankea. Markku Ilmari kyllä sopii.
- tiina
Markku on tosi hyvä nimi! olen itsekin ajatellut että voisin antaa sen joskus omalle lapselle. Markku Heikki Ilmari on hyvi yhdistelmä.
- annakka
yhdistelmä tuo marKKu heiKKi...
markku-nimessä ei ole mitään vikaa, mutta vaihtaisin tuon keskimmäisen nimen johonkin pehmoisempaan, ellei se sitten tule suvusta ja ole siksi tärkeä. - Salla
Markku-nimeä olen itsekin harkinnut, mikäli saisin pojan! ;-) Hyvä nimi, joka ei ole liian "käytetty". Itse valitsin Markun myös sen takia ettei se ole muotinimi. Toiseksi nimeksi laittaisin varmaan jonkin vokaalilla alkavan nimen, kuten Oskari, Ilari, Antero tms. Mutta kukin tekee tavallaan! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050