Onkohan miten yleitä että morsiammella olisi ainoastaan yksi sormus naimisiin menon jälkeen.
Yleensä katsotaan että nainen on naimisissa jos nimettömässä on 2 sormusta.
Itse haluaisn sormeeni yhden leveämmän sormuksen.
Kihlasormus sormessa jo on.
Mielipiteitä
5
1205
Vastaukset
- Rouva O
Me ei hankittu ollenkaan kihlasormuksia. Meillä on kummallakin vain vihkisormus (sellainen leveämpi).
- ---
Minullekin jää sormeen vain yksi sormus. Kihlasormus toimii myös vihkisormuksena ja siihen lisätään vain kaiverrus. Mielestäni tämä yksi sormus yksinään on kauniimpi kuin toisen sormuksen kanssa.
Myös äidilläni on vain yksi sormus nimettömässä, leveämpi kuin minulla. - .......
Ei ole mitään SÄÄNTÖÄ pitäisikö sormuksia olla yksi vai kaksi. Jokainen päättää itse. Usealla saattaa olla kihlasormuksena kultainen sormus mutta sitten on myöhemmin mieltynyt valkokultaan joten valitsee valkokultaisen vihkisormuksen ja kultainen jää pois käytöstä. Itse käytän kahta sormusta koska myös kihlasormuksessa on timantteja, samoin kun vihkisormuksessa niin ovat näyttävä yhdistelmä kaksin :) ..ja enkä tottapuhuen raski edes luopua toisesta
- Mip
Yx vaihtoehtohan olis vihkisormuksen liittäminen kihlasormukseen, näin saisit yhden leveän sormuksen. Kultasepät tekee tämmöisiäkin juttuja, tosi kätevää, ja kaunista. :) Esim. http://www.vihkisormus.com/index.php?ID=6896 löytyy kuva semmosesta tapauksesta.
- Samitsu
Meillä kultaseppä tinasi kihla- ja vihkisormuksen yhteen samalla kertaa kun teki kaiverrukset. Hintakaan ei ollut paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502