Jahti ja Vahti

Ihmettelevä lehmä

Ihmettelen onko Jahti ja Vahti penturuoka mistään kotoisin? Entä aikuisten ruoka? Meille tulee pentu ja saisin edullisesti tuota merkkiä ja kyselen täältä kokemuksia.

6

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erinomaista

      penturuokaa!meillä pentu syö sitä ja on maha pysynyt kunnossa.En ole vaihtanut muuhun.Ja sitähän voi syöttää 2v asti.Ja edullinenkin on:)

      • hurtat

        popsii pääasiassa Jahti & Vahtia. Ei oo ollut turkki-, luusto- tai mahaongelmia. Kannattaa tutustua ruokien sisältöön ihan itse lukemalla mitä mikäkin merkki sisältää ihan pussin kyljestä. J&V on kuitenkin mielestäni hinta-laatusuhteeltaan todella erinomainen ruoka. Rahastuksen makua tahtoo nykyään olla koiranruokamerkeissä paljon. No mitäpä ei ihmisen parhaalle ystävälle oltaisi valmiita ostamaan, mutta itse opiskelijana olen joutunut vertailemaan hintaa ja laatua paljonkin.


      • entäs ulosteen määrä
        hurtat kirjoitti:

        popsii pääasiassa Jahti & Vahtia. Ei oo ollut turkki-, luusto- tai mahaongelmia. Kannattaa tutustua ruokien sisältöön ihan itse lukemalla mitä mikäkin merkki sisältää ihan pussin kyljestä. J&V on kuitenkin mielestäni hinta-laatusuhteeltaan todella erinomainen ruoka. Rahastuksen makua tahtoo nykyään olla koiranruokamerkeissä paljon. No mitäpä ei ihmisen parhaalle ystävälle oltaisi valmiita ostamaan, mutta itse opiskelijana olen joutunut vertailemaan hintaa ja laatua paljonkin.

        mitenkä on, kun jotkut kertovat kokemuksestaan, että jahti&vahtia syövät koirat tuottavat tuota ulostetta aivan tuhottomasti??


      • kuinka firmat mainostaa ,kuin

        keski ja pienikokoisille roduille 6-9kk ja sitten tavalliselle ruualle.Isommat rodut jotka kasvaa pitempään on noin 1v-1v ja 4kk max.
        Jahti vahti kyllä paskattaa ja runsaasti.Itsellä pieneni puoleen kun vaihdoin toiseen.Vaikka ei sillä väliä jos on maalla eikä tarvitse keräillä kilon jöötejä pitkin katuja.
        Ja kaippa sen tiedät jotta pentu kun tulee niin silloin ei missään nimessä tungeta heti uutta ruokaa vaan samaa jota kasvattajalla oli ainakin 2vko ja sitten pikku hiljaa toiseen ruokaan sillä muuten on maha sekaisin ja saa lekurilla lopuksi juosta.


      • Ei maalla asuva
        kuinka firmat mainostaa ,kuin kirjoitti:

        keski ja pienikokoisille roduille 6-9kk ja sitten tavalliselle ruualle.Isommat rodut jotka kasvaa pitempään on noin 1v-1v ja 4kk max.
        Jahti vahti kyllä paskattaa ja runsaasti.Itsellä pieneni puoleen kun vaihdoin toiseen.Vaikka ei sillä väliä jos on maalla eikä tarvitse keräillä kilon jöötejä pitkin katuja.
        Ja kaippa sen tiedät jotta pentu kun tulee niin silloin ei missään nimessä tungeta heti uutta ruokaa vaan samaa jota kasvattajalla oli ainakin 2vko ja sitten pikku hiljaa toiseen ruokaan sillä muuten on maha sekaisin ja saa lekurilla lopuksi juosta.

        Mihin merkkiin vaihdoit kun paskantulo väheni?


      • korvatonpop
        kuinka firmat mainostaa ,kuin kirjoitti:

        keski ja pienikokoisille roduille 6-9kk ja sitten tavalliselle ruualle.Isommat rodut jotka kasvaa pitempään on noin 1v-1v ja 4kk max.
        Jahti vahti kyllä paskattaa ja runsaasti.Itsellä pieneni puoleen kun vaihdoin toiseen.Vaikka ei sillä väliä jos on maalla eikä tarvitse keräillä kilon jöötejä pitkin katuja.
        Ja kaippa sen tiedät jotta pentu kun tulee niin silloin ei missään nimessä tungeta heti uutta ruokaa vaan samaa jota kasvattajalla oli ainakin 2vko ja sitten pikku hiljaa toiseen ruokaan sillä muuten on maha sekaisin ja saa lekurilla lopuksi juosta.

        Miksei penturuokaa voi antaa? Meillä 8 vuotias koira syö junnuruokaa. Ainoa ruoka joka sopii.
        J&V ei takuulla paskata sen enempää kuin muut ruuatkaan, kysymys on siitä pystyykö koira käyttämään ruuan kunnolla. Sen varmaan jo tiesitkin.
        Mutta itse en ajatellutkaan antavani mein juniorille mitään muuta kuin sitä mitä kasvattaja suositteli. Ei muuten ollut J&V..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe