Jahti ja Vahti

Ihmettelevä lehmä

Ihmettelen onko Jahti ja Vahti penturuoka mistään kotoisin? Entä aikuisten ruoka? Meille tulee pentu ja saisin edullisesti tuota merkkiä ja kyselen täältä kokemuksia.

6

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erinomaista

      penturuokaa!meillä pentu syö sitä ja on maha pysynyt kunnossa.En ole vaihtanut muuhun.Ja sitähän voi syöttää 2v asti.Ja edullinenkin on:)

      • hurtat

        popsii pääasiassa Jahti & Vahtia. Ei oo ollut turkki-, luusto- tai mahaongelmia. Kannattaa tutustua ruokien sisältöön ihan itse lukemalla mitä mikäkin merkki sisältää ihan pussin kyljestä. J&V on kuitenkin mielestäni hinta-laatusuhteeltaan todella erinomainen ruoka. Rahastuksen makua tahtoo nykyään olla koiranruokamerkeissä paljon. No mitäpä ei ihmisen parhaalle ystävälle oltaisi valmiita ostamaan, mutta itse opiskelijana olen joutunut vertailemaan hintaa ja laatua paljonkin.


      • entäs ulosteen määrä
        hurtat kirjoitti:

        popsii pääasiassa Jahti & Vahtia. Ei oo ollut turkki-, luusto- tai mahaongelmia. Kannattaa tutustua ruokien sisältöön ihan itse lukemalla mitä mikäkin merkki sisältää ihan pussin kyljestä. J&V on kuitenkin mielestäni hinta-laatusuhteeltaan todella erinomainen ruoka. Rahastuksen makua tahtoo nykyään olla koiranruokamerkeissä paljon. No mitäpä ei ihmisen parhaalle ystävälle oltaisi valmiita ostamaan, mutta itse opiskelijana olen joutunut vertailemaan hintaa ja laatua paljonkin.

        mitenkä on, kun jotkut kertovat kokemuksestaan, että jahti&vahtia syövät koirat tuottavat tuota ulostetta aivan tuhottomasti??


      • kuinka firmat mainostaa ,kuin

        keski ja pienikokoisille roduille 6-9kk ja sitten tavalliselle ruualle.Isommat rodut jotka kasvaa pitempään on noin 1v-1v ja 4kk max.
        Jahti vahti kyllä paskattaa ja runsaasti.Itsellä pieneni puoleen kun vaihdoin toiseen.Vaikka ei sillä väliä jos on maalla eikä tarvitse keräillä kilon jöötejä pitkin katuja.
        Ja kaippa sen tiedät jotta pentu kun tulee niin silloin ei missään nimessä tungeta heti uutta ruokaa vaan samaa jota kasvattajalla oli ainakin 2vko ja sitten pikku hiljaa toiseen ruokaan sillä muuten on maha sekaisin ja saa lekurilla lopuksi juosta.


      • Ei maalla asuva
        kuinka firmat mainostaa ,kuin kirjoitti:

        keski ja pienikokoisille roduille 6-9kk ja sitten tavalliselle ruualle.Isommat rodut jotka kasvaa pitempään on noin 1v-1v ja 4kk max.
        Jahti vahti kyllä paskattaa ja runsaasti.Itsellä pieneni puoleen kun vaihdoin toiseen.Vaikka ei sillä väliä jos on maalla eikä tarvitse keräillä kilon jöötejä pitkin katuja.
        Ja kaippa sen tiedät jotta pentu kun tulee niin silloin ei missään nimessä tungeta heti uutta ruokaa vaan samaa jota kasvattajalla oli ainakin 2vko ja sitten pikku hiljaa toiseen ruokaan sillä muuten on maha sekaisin ja saa lekurilla lopuksi juosta.

        Mihin merkkiin vaihdoit kun paskantulo väheni?


      • korvatonpop
        kuinka firmat mainostaa ,kuin kirjoitti:

        keski ja pienikokoisille roduille 6-9kk ja sitten tavalliselle ruualle.Isommat rodut jotka kasvaa pitempään on noin 1v-1v ja 4kk max.
        Jahti vahti kyllä paskattaa ja runsaasti.Itsellä pieneni puoleen kun vaihdoin toiseen.Vaikka ei sillä väliä jos on maalla eikä tarvitse keräillä kilon jöötejä pitkin katuja.
        Ja kaippa sen tiedät jotta pentu kun tulee niin silloin ei missään nimessä tungeta heti uutta ruokaa vaan samaa jota kasvattajalla oli ainakin 2vko ja sitten pikku hiljaa toiseen ruokaan sillä muuten on maha sekaisin ja saa lekurilla lopuksi juosta.

        Miksei penturuokaa voi antaa? Meillä 8 vuotias koira syö junnuruokaa. Ainoa ruoka joka sopii.
        J&V ei takuulla paskata sen enempää kuin muut ruuatkaan, kysymys on siitä pystyykö koira käyttämään ruuan kunnolla. Sen varmaan jo tiesitkin.
        Mutta itse en ajatellutkaan antavani mein juniorille mitään muuta kuin sitä mitä kasvattaja suositteli. Ei muuten ollut J&V..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe