ko modi on kelpo diablo 2 LOD lisukkeena.
Muuten pölyttyisi koko peli hyllyssä.
Ja tää on TAATUSTI oikealla keskustelualueella
ellei joku besserwisser kommentoi tätä "oikealle alueelle"
xD
Median 2008 mod
5
523
Vastaukset
- Foul foobar
mutta tcp/ ip kautta kelpo viritys myöskin.
Lut Gholeinin kohassa alkaa vaikeutumaan sikanaan normaalitasollakin ja Kurast on jo ihan hc kamaa.Resistanssit hyvä olla kohdallaan silloin jo.Runewordit toimii vain normaali socketoiduissa (ei magic eikä rare/unique?)
Jewelwordit ne rulaakin myöhemmin. - assasinX
ja kuulemma uutta versiota tulossa piakkoin.
Rankka viritys- Diablo2fan
minusta tämä on toimiva modi, kertaakaan ei ole crashannut.Ei tosin kestä lisäpalikoita (bigger stash "collectors backback" kaataa plug-inina )
peruspakettina toimii hyvin.Nuo uberquest ja high lvl areat on tosi rankkoja. - jackAZZJACK
Diablo2fan kirjoitti:
minusta tämä on toimiva modi, kertaakaan ei ole crashannut.Ei tosin kestä lisäpalikoita (bigger stash "collectors backback" kaataa plug-inina )
peruspakettina toimii hyvin.Nuo uberquest ja high lvl areat on tosi rankkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445389Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243490Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t3012962Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582736- 1742411
- 282228
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271919Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3701902Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu941829M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161421