Niin tässä tuli mieleen että moniko pelaa WARHAMMER figuureilla? No ketokaapa tänne vähän mikä joukkue tta keräätte ja tälläitä tietoa. Eli tietoa joukkueestanne. Itselläni on bretonniaa, chaosta, liskomiehiä, dark elwssejä.
keskustlua armeijoista
6
1963
Vastaukset
Heti alkuun linkkivinkkiä.
http://www.sotavasara.net/
Jo useita vuosia pystyssä ollut sivusto, jossa on paljon asiaa esillä jo valmiiksi.
Armeijalistan ja pistemäärien luettelu nyt ei kovin hääviä keskustelua synnytä, mutta onhan se tietenkin tyhjääkin parempaa.- ropefani-100
Olen itse ajatellut aloittaa WarHammer roolipelit. Kaverilla sattuu olemaan aloituspakkaus ja maaleja. Itselläni on runsaasti roolipeleihin muuta materiaalia kuten runsas tietopaketti eri kansoista ja eri roolipelien maailmoista. Olen itsekin rakentanut monia maailmoja. Suomessa pöytäroolipeli ja larp-pelejähän ovat esim. Valenor ja Gloranth.
- EPK
Chaosta ja Eldareita löytyy.
Ei vaan ole oikein tullut pelattua viimevuosina.- nillittää
mutta Warhammer Fantasy Battle ja 40K eivät ole ROOLIPELEJÄ vaan figuilla käytäviä taistelustrategioita ;)
- Warhammermaalaaja
Tau empireä ja se alotus setti mis tulee chaos spacenarinet ja dark angels. En pelaile juurikaan, maalailen ja keräilen vain.
- erfsdfas
Itellä about 2k örkkejä fabaan ja jonkin verran Tau Empireä nelkkariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017803Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455571HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042980Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki452766- 1812533
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92120- 251985
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121832Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411752Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658