kuntoutustuki saman suuruinen, kuin tämä sairaspäiväraha?
onko sairaspäivärahan
8
1304
Vastaukset
- eläke-ukko
ole,kuntoutustuki yhtä paljon kuin työkyvyttömyyseläkkeesi,ovat riippuvaisia syntymävuodesta ja työhistoriasta.
- ei ole
Yleensä sairauspäiväraha on huomattavasti suurempi kuin kuntoustuki. Jos eläkettä ei vielä ole ehtinyt kertymään paljon, niin kuntoutustuki on n. 800€/kk ja osan siitä maksaa Kela.
- "PUOLIKAS"
...esm. Minulle myönnettiin vihdoin kuntoutustuki 1.8.06 alkaneen työkyvötömyyden takia...Ensin tietysti kesti toista vuotta kun se myönnettiin (bumerangina tuli takaisin kaksi kertaa!).
Vasta nyt maaliskuussa-08 sain ensimmäisen ko.tuen(vähennettynä kelan 300pvä:n sairauspvärahat sekä liitosta saamani työttömyyskorvauksen) ja se on OSATYÖKYVYTTÖMYYSELÄKEEN SUURUINEN...eli puolet kokoaikaiseläkkeestä....ja suuresta summasta ei puhuta...alle 400€/kk - vero%.
Liiton päiviä on vielä jäljellä n.3,5kk:n ajaksi.Ja nehän luonollisesti puolittuivat myös.
Ja tämä kunt.tuki on tällä hetkellä vain 31.7.08 asti myönnetty.
Joten jatkohakemusta lähetettävä pikapuoliin ja lausuntoa omalta reumatologiltani.
ps. Kela:sta en saa mitään! - onnetonpaljon
"PUOLIKAS" kirjoitti:
...esm. Minulle myönnettiin vihdoin kuntoutustuki 1.8.06 alkaneen työkyvötömyyden takia...Ensin tietysti kesti toista vuotta kun se myönnettiin (bumerangina tuli takaisin kaksi kertaa!).
Vasta nyt maaliskuussa-08 sain ensimmäisen ko.tuen(vähennettynä kelan 300pvä:n sairauspvärahat sekä liitosta saamani työttömyyskorvauksen) ja se on OSATYÖKYVYTTÖMYYSELÄKEEN SUURUINEN...eli puolet kokoaikaiseläkkeestä....ja suuresta summasta ei puhuta...alle 400€/kk - vero%.
Liiton päiviä on vielä jäljellä n.3,5kk:n ajaksi.Ja nehän luonollisesti puolittuivat myös.
Ja tämä kunt.tuki on tällä hetkellä vain 31.7.08 asti myönnetty.
Joten jatkohakemusta lähetettävä pikapuoliin ja lausuntoa omalta reumatologiltani.
ps. Kela:sta en saa mitään!Miten sen kanssa elää 188 602 200= vuokra 1005
- alkuperäinen-
kelan sivuilla olevien laskureiden mukaan, kuntoutustuki on saman suuruinen, kuin sairaspäiväraha. tällä palstalla joku sanoin, että kuntoutustuki on saman suuruinen, kuin sen jälkeen alkava työkyvyttömyyseläke. itsekin olen ajatellut, että sairaspäiväraha on suurempi aina, mutta kelan sivuilla olevat laskurit väittävät muuta.
- kuntoutustuki
oli ainakin saman suuruinen kun nyt saamani työkyvyttömyyseläke sairaspäiväraha oli paljon suurempi minun kohdalla.
- eläke-ukko
kaikilla on.Jos ollut työelämässä on sairauspäivä raha pyöreästi 70% palkasta eläke taas 40-50%
- kuntoutustuki
oli suunnilleen sama kuin sairauspäiväraha, Takana on kyllä 37- vuoden työhistoria, joka näköjään oli huomioitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522155
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941315- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819