on mun ongelma.meinaan siin on raskaus arpia ja oon vast 14 wee.miten ne saa pois?entä kun mul on ollu n.2 vuotta menkat jo,ja silti tulee vielä valkovuotoo kun ei oo menkkoja,onx se normaalii ja miten sen saa pois,koska en voi käyttää stringejä kun perseest tulee valkost mönjää,ja se on inhottavaa
mun perse...
6
1673
Vastaukset
- Ei...
jos se tulee perseest ni se ei o valkovuotoo vaan jotai muuta, valkovuoto tulee emättimest. Ehkä joku tulehus?
- mä* :)
no käytä string-suojii...
- poika
raskausarvet lähtee itsestään ruskettavilla
voiteilla! - Tyttö
Itelläki oli "raskausarpii" takapuolessa sun ikäsenä, mut ne lähti itestään pois, eikä ne ees kauheen hyvin näkyny. Ja tuota noin.. naisen anatomiasta sen verran, että sitä valkovuotoa kuuluu tulla. Se on ihan normaalia. Sitä tulee yleensä ennen menkkoja tai kierron puolivälissä, eikä siihen kuole. Ja tuskin sitä niin paljon tulee, että jälkees jää valkonen vana.
- Ixchel
Mitä ihanin keskustelun aihe! Raskausarpia ei saa pois muuta, kuin odottamalla. Ajan kuluessa ne "häipyvät" pois. Raskausarvet tulevat, jos olet lihonnut, tai laihtunut nopeasti, niinkuin raskaana ollessa kasvetaan nopeasti. Mulla niitä tuli jo 11v ja jos 12v on aikasin, niin revipä siitä, että mulla menkat alko 10v! Ja se valkovuoto on aivan normaalia! (paitsi, jos se oikeasti tulee perseestä)
- lovely
mä tarkotin et se tulee emättimestä,mut mä en vaan viittiny pitkittää lausetta,kun mä luulin et ihmiset tajuis sen ilman et sanoo et se tulee emättimestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938