nimeksi Aatu. Mitä olette mieltä? Toinen nimi vielä hakusessa (toiset nimet).
pojalle
4
359
Vastaukset
- Joonatanin äiti
Ihan leppoisa nimi. Aatu ei voi olla muuta kuin "hyvä jätkä". Toinen samanmoinen on "Eetu".
Anna pieni vihje, minkätyyppisiä toisia nimiä haet, niin voidaan heitellä ehdotuksia. Vanhoja vai uudempia nimiä, lyhyitä vai pitkiä?- Miriam
mieluummin 2 kuin 3 nimeä. Sama sille onko vanha vai uus kun vaan sopisi yhteen, ehkä just sellainen pitempi toisena nimenä vois olla hyvä.
Kiitos kommentista! - äitee
Miriam kirjoitti:
mieluummin 2 kuin 3 nimeä. Sama sille onko vanha vai uus kun vaan sopisi yhteen, ehkä just sellainen pitempi toisena nimenä vois olla hyvä.
Kiitos kommentista!Aatu Elmeri
Aatu Jeremias
Aatu Santeri
Aatu Benjamin
Aatu Kasperi
Aatu Hermanni
Aatu Iivari
Aatu Iisakki
Aatu Petteri
Aatu Jesperi
Aatu Nestori
Aatu Matias
Aatu Nikolaus
Aatu Santeri
Aatu Severi
Aatu Samuli
Aatu Valtteri
Aatu Vihtori
Aatu Viljami
Aatu Oskari
Aatu Vilhelmi
Hei, tuossa oli mielestäni tuollaisia tyypillisiä toisia nimiä. Olen samaa mieltä kanssasi, että joku pitempi nimi saattaisi olla parempi. Joku lyhyt, esim. Aatu sami olisi aika töksö.
En tiedä sinun nimimakuasi, mutta mun mielestä noissa luettelemissani nimissä saattaisi olla muutama ihan varteenotettava vaihtoehto. En laittanut listaan mukaan ihan perinteisiä toisia nimiä, kuten Tapani tai Juhani.
Aatun toiseksi nimeksi ei mielestäni sovi liian "hieno" nimi. Esim. Aatu Christian tai Aatu Stefan kuulostaa vähän pöhköltä. Riippuu tietty sukunimestäkin miltä nuo kuulostaa. Kokonaisuus ratkaisee.
Mä olen itse yht`äkkiä ihastunut tuohon Jeremias nimeen. Siitä tulee kyllä mieleen lastenvideo "Jeremias Rimppakinttu". Jos seuraava vauva olisi oikein laiha rimppakinttu, niin antaisin heti tuon Jeremiaksen. Sopisi hyvin, kun isovelikin on Joonatan :-)
Tässäpä viestiä kerrakseen. Toivottavsti saat jotain inspiksiä tästä. - miriam
äitee kirjoitti:
Aatu Elmeri
Aatu Jeremias
Aatu Santeri
Aatu Benjamin
Aatu Kasperi
Aatu Hermanni
Aatu Iivari
Aatu Iisakki
Aatu Petteri
Aatu Jesperi
Aatu Nestori
Aatu Matias
Aatu Nikolaus
Aatu Santeri
Aatu Severi
Aatu Samuli
Aatu Valtteri
Aatu Vihtori
Aatu Viljami
Aatu Oskari
Aatu Vilhelmi
Hei, tuossa oli mielestäni tuollaisia tyypillisiä toisia nimiä. Olen samaa mieltä kanssasi, että joku pitempi nimi saattaisi olla parempi. Joku lyhyt, esim. Aatu sami olisi aika töksö.
En tiedä sinun nimimakuasi, mutta mun mielestä noissa luettelemissani nimissä saattaisi olla muutama ihan varteenotettava vaihtoehto. En laittanut listaan mukaan ihan perinteisiä toisia nimiä, kuten Tapani tai Juhani.
Aatun toiseksi nimeksi ei mielestäni sovi liian "hieno" nimi. Esim. Aatu Christian tai Aatu Stefan kuulostaa vähän pöhköltä. Riippuu tietty sukunimestäkin miltä nuo kuulostaa. Kokonaisuus ratkaisee.
Mä olen itse yht`äkkiä ihastunut tuohon Jeremias nimeen. Siitä tulee kyllä mieleen lastenvideo "Jeremias Rimppakinttu". Jos seuraava vauva olisi oikein laiha rimppakinttu, niin antaisin heti tuon Jeremiaksen. Sopisi hyvin, kun isovelikin on Joonatan :-)
Tässäpä viestiä kerrakseen. Toivottavsti saat jotain inspiksiä tästä.nopealla vilkaisulla parhaalta mielestäni vaikuttaa Aatu Valtteri.
Joo..Jeremias ja Joonatan ois hyvä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386