Olen etsiskellyt aitoa korsettia mutta en oon löytänyt muuta kun morsiusgalleriasta ja tilasinkin sen sieltä 2kk sitten mutta eipä vaan oo toimittaneet soitinkin sinne eipä vastattu...
AITO Korsetti
2
1000
Vastaukset
- santtura
Kokeile josko sivulta www.alusvaate.fi löytyisi. Itse tilasin rintojen päälle ylettyvän kunnolla hoikentavan valkoisen korsetin..tuli 10 päivän sisällä ja oli nappiostos! Taisi siellä olla rintojen allekin jääviä..en vain muista millaisia. Itse lähdin korsettia etsimään vain googlettamalla sanan "korsetti". Niin, ja jos Tampereen suunnalla liikut, voithan käydä morsiusgallerian liikkeessä henk.kohtaisesti käväisemässä. Niiden nettisivulla sanotaan, että puh.nro on myymälän puhelimeen, ja jos siellä on ruuhkaa, eivät he välttämättä ehdi vastaamaan..Kokeile vaikka vielä uudestaan :D
- paras on...
Belle Modeste.
http://www.bellemodeste.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717