Aivan ihana laulaja toi Sami Keskitalo.
Uusi levy on todella kuunneltavaa:)
Paras kaikista "pistän sydämmeeni sinut" .
Näimme viime kesänä Rauhanlahden leirintä alueen lähellä olevalla lavalla Keskitalon live esiintymisen ja se kolahti positiivisesti.
Nyt sitten toi uusi dvd-levy häneltä.
Hyvä, hyvä, todella hyvä...Tv.mummeli
Sami Keskitalo...
12
3581
Vastaukset
- erittäin
hyvää tanssittavaa musiikkia laulaa upealla äänellään...
- rappari Pena
joo kyllä täytyy sanoa että,miksi esim,radiossa kuuluu noita mölisiöitä alvariinsa.esim,yö,dingo ja monet muut.ei laulunlahjoja pätkääkään,miksi HYVÄT laulajat ei saa esintyä samassa mittakaavassa.esim.Sami on ääntä ja laulunlahjoja ilman teeskentelyä.
- dingo-fani
rappari Pena kirjoitti:
joo kyllä täytyy sanoa että,miksi esim,radiossa kuuluu noita mölisiöitä alvariinsa.esim,yö,dingo ja monet muut.ei laulunlahjoja pätkääkään,miksi HYVÄT laulajat ei saa esintyä samassa mittakaavassa.esim.Sami on ääntä ja laulunlahjoja ilman teeskentelyä.
vaikka tykkäättekin jostain samista ni ei sitä silti tarvitse muita bändejä aliarvioida.
- rappari-pena
dingo-fani kirjoitti:
vaikka tykkäättekin jostain samista ni ei sitä silti tarvitse muita bändejä aliarvioida.
ei ole kyse aliarvioinnista,vaan siitä että jos ei osaa laulaa niin pitäis olla itsekontrolli niin korkealla jotta kutsuis itseään tulkitsijaksi ei laulajaksi. musiikki ihan hyvää mut solistilla sais olla laulunlahjoja.tämä pitäis oivaltaa kaikkien radiotoimittajien ym. eikä tuijottaa kuka hankkii eniten ja kellä on keikkoja eniten,tämä kansa on niin naivia että ne ostaa niitä äänitteitä joita joku saa päähänsä toitottaa yötä päivää.kyllä sen ymmärtää kun ei ole rohkeutta olla oma ihtensä eres pikku asioissa.
- Rauski MK
Tanssijat kautta Suomen maan tutustukaa SAMI KESKITALON musaan.On erittäin hyvää ja tanssittavaa.Olkaa hyvät ja menkää hänen keikoille tutustumaan.Bändi erittäin hyvä ja SAMI ohjelmisto on todella tanssittavaa.Lisäksi jätkällä upea lauluääni ja muutenkin hieno lapin mies.
- Nimetön
Olen kuunnellut useamman kerran tuota Sami Keskitalon cd-levyä ja kyllästymisestä ei ole tietoakaan.
Myös yksi levy on sinkku-levyllä ja aivan ihana.
Katselin Oulun seutua ja varsinkin Hietasaaren Tanssi-majakkaa, jotta olisiko ehkä Sami Keskitalo esiintymässä kesän aikana jonakin viikonloppuna siellä,
mutta harmikseni huomasin ettei ole.
Toivotaan, että pian tulisi Ouluun esiintymään.
Menisimme innolla kuuntelemaan häntä:)
- Anonyymi
Mitähän Sampalle kuuluu? Yksi suosikkilaulajistani. Kesällä näkyy olevan jokunen keikka. Toivottavasti toteutuu. Onko täällä muita faneja? Kunpa tulisi vielä uusi levy kun aika on oikea. - fani e-Suomesta.
- Anonyymi
Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Tietäisittepä mitä tapahtui vuoden 1995 Rantarockissa. Samikin se siellä pyöri tuntemattomana...legendaarista ja uskomatonta menoa !!!
- Anonyymi
Ja lässyn lässyn , sinä näitä typeriä heittojas jaksat joka artistin kohdalla heittää vaikka et tiedä artistista kuin nimen etkä oo rantarokkia nähnykkään
- Anonyymi
Ehkä yksi huonoimmista ikinä.
- Anonyymi
Sami Keskitalon Lapin Lapsi soi silloin tällöin Järviradiossa. Tosi ihana biisi.
Samilta tuli uusi laulu viime vuonna, löytyy youtubesta esim. täältä lähde en
käykäähän kuuntelemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483