ja karvajalkaisin mies tällä palstalla?
Arvelisin että seppä.
Karvarintaisin
19
656
Vastaukset
- minä tässä ilman
paitaa ja etupuolella karvaa niin etteipä iho läpi paista, olen suihkuun lähdössä.
- kyllä siinä
tytöt on sormensa ympärille noita karvoja pyöritelleet, eräskin sanoi että "onko sinusta meinattu tehdä apina".
- mahdollisesti?
kani sylissä? :D
- mitään, , ,
mahdollisesti? kirjoitti:
kani sylissä? :D
karvaista otusta, en edes naista:)
- kuissshaus
mitään, , , kirjoitti:
karvaista otusta, en edes naista:)
aika moni nainen on saanut kieputella kiharamerta :)
- Niin huono
Tuuri elämässäni, että en ole nähnyt livenä ensimmäistäkään oikein karvaista miestä.
Viisi rinnuksilla ristissä. Velipojallekkin voi
sanoa. Sinä olet melkein yhtä karvainen kuin minä. - on selässäkin
Niin huono kirjoitti:
Tuuri elämässäni, että en ole nähnyt livenä ensimmäistäkään oikein karvaista miestä.
Viisi rinnuksilla ristissä. Velipojallekkin voi
sanoa. Sinä olet melkein yhtä karvainen kuin minä.enemmän kuin monilla rintakarvoja, on tuo uimahallissa esimerkiksi huomattu ja joku ottanut saunassakin puheeksi.
- huoh...... ;)
on selässäkin kirjoitti:
enemmän kuin monilla rintakarvoja, on tuo uimahallissa esimerkiksi huomattu ja joku ottanut saunassakin puheeksi.
laita äkkiä itselles nikki, profiili ja profiilikuva edestä ja takaa shortseissa ilmaan paitaa.
- Unelmaksi
on selässäkin kirjoitti:
enemmän kuin monilla rintakarvoja, on tuo uimahallissa esimerkiksi huomattu ja joku ottanut saunassakin puheeksi.
Ulkonäkö on asia mihin ei kukaan itse voi vaikuttaa.
Yläpää yleensä päättää miten toimia. Ei aina sekään
on sitten miten vanha ja "viisas" olevinaan.Ei karvat miestä tee, ja niin edelleen. - karvainen mutta
huoh...... ;) kirjoitti:
laita äkkiä itselles nikki, profiili ja profiilikuva edestä ja takaa shortseissa ilmaan paitaa.
se ei tarkoita että olisin niin tyhmä että oikein kuvia laittaisin:)
- muodikkaat
karvainen mutta kirjoitti:
se ei tarkoita että olisin niin tyhmä että oikein kuvia laittaisin:)
mustatlasit silmille ja nenän alapuolelle mursun viikset, ei kukaan tunnista :D
- rintakarvat :)
Unelmaksi kirjoitti:
Ulkonäkö on asia mihin ei kukaan itse voi vaikuttaa.
Yläpää yleensä päättää miten toimia. Ei aina sekään
on sitten miten vanha ja "viisas" olevinaan.Ei karvat miestä tee, ja niin edelleen.niin makeet ja sellaisten kantaja on niin maskuliininen.
- kuva ...
rintakarvat :) kirjoitti:
niin makeet ja sellaisten kantaja on niin maskuliininen.
ettei totuus unohdu.
http://vuodatus-media-2.web-effect.net/g/4759/192368.jpg - kotikiusattu
kuva ... kirjoitti:
ettei totuus unohdu.
http://vuodatus-media-2.web-effect.net/g/4759/192368.jpgkanelisen korvapuustin syötyään.
- helisevä
Tiitu )
Miksähän sekin oli niin seksikästä ja nyt tuntuu,
että monet raakkaa rintakarvansa.
Onko, sitä karvoihin katsominen?- viimeksi
3½-vuotta sitten yksi hoitsu-tyttö kyllä, pari tai kolme tuollaista "kuokkaa" meni tylsäksi..oli tytöllä hommaa että sai myös rinnan ja jalan sileäksi..;)
- että...
Lapinkävijä.
- vanha tuttu*
Koko rinnus karvan peitossa kun koira oli hetken sylissä. Ja jalassa angorasukat, että sekin puoli kunnossa.
Mä luulen että se on toi HARTZAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592