Karvarintaisin

ihimettelijä

ja karvajalkaisin mies tällä palstalla?

Arvelisin että seppä.

19

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä tässä ilman

      paitaa ja etupuolella karvaa niin etteipä iho läpi paista, olen suihkuun lähdössä.

      • kyllä siinä

        tytöt on sormensa ympärille noita karvoja pyöritelleet, eräskin sanoi että "onko sinusta meinattu tehdä apina".


      • mahdollisesti?

        kani sylissä? :D


      • mitään, , ,
        mahdollisesti? kirjoitti:

        kani sylissä? :D

        karvaista otusta, en edes naista:)


      • kuissshaus
        mitään, , , kirjoitti:

        karvaista otusta, en edes naista:)

        aika moni nainen on saanut kieputella kiharamerta :)


      • Niin huono

        Tuuri elämässäni, että en ole nähnyt livenä ensimmäistäkään oikein karvaista miestä.
        Viisi rinnuksilla ristissä. Velipojallekkin voi
        sanoa. Sinä olet melkein yhtä karvainen kuin minä.


      • on selässäkin
        Niin huono kirjoitti:

        Tuuri elämässäni, että en ole nähnyt livenä ensimmäistäkään oikein karvaista miestä.
        Viisi rinnuksilla ristissä. Velipojallekkin voi
        sanoa. Sinä olet melkein yhtä karvainen kuin minä.

        enemmän kuin monilla rintakarvoja, on tuo uimahallissa esimerkiksi huomattu ja joku ottanut saunassakin puheeksi.


      • huoh...... ;)
        on selässäkin kirjoitti:

        enemmän kuin monilla rintakarvoja, on tuo uimahallissa esimerkiksi huomattu ja joku ottanut saunassakin puheeksi.

        laita äkkiä itselles nikki, profiili ja profiilikuva edestä ja takaa shortseissa ilmaan paitaa.


      • Unelmaksi
        on selässäkin kirjoitti:

        enemmän kuin monilla rintakarvoja, on tuo uimahallissa esimerkiksi huomattu ja joku ottanut saunassakin puheeksi.

        Ulkonäkö on asia mihin ei kukaan itse voi vaikuttaa.
        Yläpää yleensä päättää miten toimia. Ei aina sekään
        on sitten miten vanha ja "viisas" olevinaan.Ei karvat miestä tee, ja niin edelleen.


      • karvainen mutta
        huoh...... ;) kirjoitti:

        laita äkkiä itselles nikki, profiili ja profiilikuva edestä ja takaa shortseissa ilmaan paitaa.

        se ei tarkoita että olisin niin tyhmä että oikein kuvia laittaisin:)


      • muodikkaat
        karvainen mutta kirjoitti:

        se ei tarkoita että olisin niin tyhmä että oikein kuvia laittaisin:)

        mustatlasit silmille ja nenän alapuolelle mursun viikset, ei kukaan tunnista :D


      • rintakarvat :)
        Unelmaksi kirjoitti:

        Ulkonäkö on asia mihin ei kukaan itse voi vaikuttaa.
        Yläpää yleensä päättää miten toimia. Ei aina sekään
        on sitten miten vanha ja "viisas" olevinaan.Ei karvat miestä tee, ja niin edelleen.

        niin makeet ja sellaisten kantaja on niin maskuliininen.


      • kuva ...

      • kotikiusattu

    • helisevä

      Tiitu )
      Miksähän sekin oli niin seksikästä ja nyt tuntuu,
      että monet raakkaa rintakarvansa.
      Onko, sitä karvoihin katsominen?

      • viimeksi

        3½-vuotta sitten yksi hoitsu-tyttö kyllä, pari tai kolme tuollaista "kuokkaa" meni tylsäksi..oli tytöllä hommaa että sai myös rinnan ja jalan sileäksi..;)


    • että...

      Lapinkävijä.

    • vanha tuttu*

      Koko rinnus karvan peitossa kun koira oli hetken sylissä. Ja jalassa angorasukat, että sekin puoli kunnossa.

    • Mä luulen että se on toi HARTZAN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe