Teinkö virheOstoksen :
ostin semmoisen sinisen villatakin
jossa on tosi pitkät hiat ja se on mua perseen puoliväliin asti Ja lötskö!
Jos tajusitte niin kuullostaako tuo hyvältä Olen menossa 7 joten ei viittis mennä naurettavissa vaatteissa sinne ku kamuilla kuitenkin on aivan huiput vaatteet!
VILLAPAITA
4
315
Vastaukset
- mä*
zorih..mut mä en ainakaa viittis mennä tollanen paita päällä skolee!!:)..osta one waysta vaatteit..sielt kyl löyttyy joka makuuu.
- 17v
ei ainakaan kuulosta kovin hyvältä. kuitenki ensivaikutelma on aika tärkee ni mun mielipide on et älä laita päälles. keksi jotain muuta ja käytä sitä sit myöhemmin jos on pakko. yläasteella tyyli on tärkeetä ja sen avulla luokitellaan ihmisii, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. palauta ihmeessä se jos vielä voit.
- Kansallismuseo
Kuulostaa ihan kivalta tuo paita. Älä mene missään pissisvaatteissa seiskalle, ellet halua, että sinua mopotetaan. Kaikkia blondikanoja mopotetaan oikein olan takaa.
- 9lk muija
ole oma persoonallinen itsesi etkä välitä vittuakaan mitä muut ajattelee!
ja toi paita kuulostaa hienolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784