Niin kumpi on parempi?
Vapaata keskustelua näistä kahdesta suomalaisesta klassikkomerkistä.
Saa vapaasti listata hyviä ja huonoja puolia, omia mielipiteitä ym. =D
Tunturi vs. Solifer
11
618
Vastaukset
- ijsfoisehgoiahgsfäoe
On tuntuvasti parempi ku tunturi :)
kokemuksesta tiedän- Tunturi!
Pah! Kyllä Tunturi soliferin pesee!
- mf..
Tunturi! kirjoitti:
Pah! Kyllä Tunturi soliferin pesee!
Tapelkaa lapselliset kaverit !!
Mistä mahtaa johtua , että Tuntureita entisöitynä näkee yleisemmin ? - ........
mf.. kirjoitti:
Tapelkaa lapselliset kaverit !!
Mistä mahtaa johtua , että Tuntureita entisöitynä näkee yleisemmin ?Siitä, että niitä on valmistettu noin nelinkertainen määrä Solifereihin verrattuna, niistä maksetaan aivan tolkuttomia summia ja sellainen on lähes jokaisella nykyisin vanhoja aikoja muistelevalla joskus ollut.
- 124541
ehdottomasti tunturi, kestävää laatua
- Gallen
Tunturissa oli parempi moottori
- Anonyymi
Puch on iha paska
- Anonyymi
Riippuu mallista, Tunturi Tiger Aqua oli suomi ajan paras isopyöräinen mopo.
Riippuu mallista, Tunturi Tiger Aqua oli suomi ajan paras isopyöräinen mopo.
Oli taas kirjautunut ulos niin laitan nikillä uudestaan.
- Anonyymi
Solifer, kestävämpi ja piikkitehoa on. Aika myöhässä oon😭
- Anonyymi
Rippikoulu ikäisenä minulla oli Solifer kuumapää, puutteita oli: Riittämätön jäähdytys, kaasuluistin kansi aukeni vähän väliä, sytytys pätki, toki plussaa oli paremmat ajo-ominaisuudet ja nopeus ihan vakiona. Solifer alkoi kehittää tuotettaan 70-luvulle tultaessa Stefa virtalaitteet vaihtuivat Boshiin ja kaasuttaja Bingiin. Uudemmista Soliferista en juuri tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2121543Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931508Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781248- 901145
- 831075
- 841020
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931004Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡961002- 40995
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa69973