Tyttö tuli, tyttö tuli...

Anu

... ja mun sydämeni suli.

Kolmas kerta toden sanoo ja kolmas tyttö tuli. Vaikka poikaa muut ehkä toivoivat, minä salaa vielä tyttöä. Kolmas ja viimeinen lapsi meidän perheeseen.
Nimi vain puuttuu.

Vilhelmiina Sofia Aliina (Vilmaksi kutsumme) ja Eleonoora Sara Karoliina (Ellaksi kutsumme) ovat isosiskot.

Tätä pientä nyyttiä olemme jo kutsuneet Mimmuksi. Ja se on jo näiden viiden viikon kuluessa vakiintunut niin, että ollaan nimikin ajateltu vähän Mimmun mukaan.

JOKO
Mimosa Siru Emilia
,
Milena Siru Emilia
TAI
Minerva Siru Emilia...

5

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks huono

Mulle tulee Mimosasta aina mieleen terveyssiteet, sille en voi mitään :-)
      Nuo muut nimet on ihan OK.

Tässä muita Mi-alkuisia nimiä. (En ole sitten itse keksinyt näitä, vaan ne on suoraan netistä etunimilistasta...)

Mia, Mia-Maria, Micaela, Michaela, Mielikki, Miia, Miila, Miina, Miisa, Mikaela, Milja, Milka, Milla, Millaliisa, Milla-Marjut, Milla-Martta, Mimmi, Minna, Minna-Liisa, Minna-Maaria, Minna-Maarit, Minnamari, Minna-Maria, Minna-Riitta, Minnimari, Minttu, Mira, Mira-Tuulia, Mirella, Miriam, Mirja, Mirja-Leena, Mirja-Liisa, Mirjam, Mirjamaija, Mirjami, Mirja-Tuula, Mirje-Maria, Mirka, Mirkka, Mirva.

• annakka

millariina, mimmuksi kutsuttu. sopisi mielestäni paremmin sisarusten nimiin kuin yksikään ehdottamistasi. (sorry)

• -W-

kovin Minerva nimestä. Se on kaunis nimenä ja onhan se roomalaisten viisauden jumalatar :) Se tuo mieleen jotain utuisen kaunista ja herkkää...

Miten ois jotain Minerva Silva Maliina :)
      (2 min pohdinnan tulos :)

Itse en pidä nimesta Emilia kun se tuntuu olevan yli puolen pienen tytön nimessä nykyään :/

Isosiskojen nimet ovat muuten hyvin kauniita

-W-

• tir

Minerva minustakin on kaunein ja Emilia on tosiaan aivan liian yleinen. Minulle taas tuli mieleen Minerva Silja Malviina. :)

• lisää ehdotuksia

Mirjam, Miriikka, Mielikki, Mirja, Mirella

Milestäni Mimmun oikea nimi ei tarvitsisi alkaa mi
      Maaria
      Matleena
      Marleena
      Marju
      Marjukka
      Marina
      Mariella
      Melissa
      Melina
      Maiju
      Meija
      Marianna
      Marianne
      Mervi
      Merja
      Meri
      Meeri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe