... ja mun sydämeni suli.
Kolmas kerta toden sanoo ja kolmas tyttö tuli. Vaikka poikaa muut ehkä toivoivat, minä salaa vielä tyttöä. Kolmas ja viimeinen lapsi meidän perheeseen.
Nimi vain puuttuu.
Vilhelmiina Sofia Aliina (Vilmaksi kutsumme) ja Eleonoora Sara Karoliina (Ellaksi kutsumme) ovat isosiskot.
Tätä pientä nyyttiä olemme jo kutsuneet Mimmuksi. Ja se on jo näiden viiden viikon kuluessa vakiintunut niin, että ollaan nimikin ajateltu vähän Mimmun mukaan.
JOKO
Mimosa Siru Emilia
,
Milena Siru Emilia
TAI
Minerva Siru Emilia...
Tyttö tuli, tyttö tuli...
5
477
Vastaukset
- yks huono
Mulle tulee Mimosasta aina mieleen terveyssiteet, sille en voi mitään :-)
Nuo muut nimet on ihan OK.
Tässä muita Mi-alkuisia nimiä. (En ole sitten itse keksinyt näitä, vaan ne on suoraan netistä etunimilistasta...)
Mia, Mia-Maria, Micaela, Michaela, Mielikki, Miia, Miila, Miina, Miisa, Mikaela, Milja, Milka, Milla, Millaliisa, Milla-Marjut, Milla-Martta, Mimmi, Minna, Minna-Liisa, Minna-Maaria, Minna-Maarit, Minnamari, Minna-Maria, Minna-Riitta, Minnimari, Minttu, Mira, Mira-Tuulia, Mirella, Miriam, Mirja, Mirja-Leena, Mirja-Liisa, Mirjam, Mirjamaija, Mirjami, Mirja-Tuula, Mirje-Maria, Mirka, Mirkka, Mirva. - annakka
millariina, mimmuksi kutsuttu. sopisi mielestäni paremmin sisarusten nimiin kuin yksikään ehdottamistasi. (sorry)
- -W-
kovin Minerva nimestä. Se on kaunis nimenä ja onhan se roomalaisten viisauden jumalatar :) Se tuo mieleen jotain utuisen kaunista ja herkkää...
Miten ois jotain Minerva Silva Maliina :)
(2 min pohdinnan tulos :)
Itse en pidä nimesta Emilia kun se tuntuu olevan yli puolen pienen tytön nimessä nykyään :/
Isosiskojen nimet ovat muuten hyvin kauniita
-W-- tir
Minerva minustakin on kaunein ja Emilia on tosiaan aivan liian yleinen. Minulle taas tuli mieleen Minerva Silja Malviina. :)
- lisää ehdotuksia
Mirjam, Miriikka, Mielikki, Mirja, Mirella
Milestäni Mimmun oikea nimi ei tarvitsisi alkaa mi
Maaria
Matleena
Marleena
Marju
Marjukka
Marina
Mariella
Melissa
Melina
Maiju
Meija
Marianna
Marianne
Mervi
Merja
Meri
Meeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525