Mitä mieltä?

Angel

Niin porukat, mitä mieltä olitte/olette Kurtista? Itse pidin ja ois ihan kiva nähdä tulevissa peleissä, kunhan vaan ei syö peliaikaa Laralta liikaa. :)

18

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gelinte

MAUKAS JÄTKÄ!xD
      vitsi vitsi-->:/kaiheeta hipelöintiä sanon mä siel Galleriassa..voi vattu!jouduin peittään silmät..aatelin et toi ei toistu..no eipähän niin käyny vaan sitten LARA hipelöittee sitä..niinku poistaa aseet>:/siel hissis
      >:(
      mitä mieltä..kivat voimat:)siis ne lux veritaattis..tai mikkä ne nyt olikaan.mut sitä kiekkoa olis ollu kiva osata käyttää>:/jotakin perkeleen pyssyä jouduttiin käyttään..
      miksiköhän ohjekirjassa sanotaan että terä palaa kun painaa X-näppäintä.....hmm....*wonder*
      Hyvä ku kurtis sai tappaa dark angelin oli silläkin joku vastus kansxD .!>:D sekin oli hyvä ku kurtis tappo sen ison ötökän:)riiti medipackeja laralle:)(mikäli lara sitä vastaan olis joutunu taisteleen)
      no jaa ,siin oli sulle mielipidettä:)
      et sillei AIka kelpo pelikin kans:)
      kelpo jätkä kans xD

• LadyCroft

Joo, Galleries kohtaus oli aika intense :D

Hmm.. Kurtis oli ihan jees, vaikka aika vaikee hallittava.. Voi tosin olla, että kun TR pelien tekijät vaihtuu, ei näy enään kurtisiakaan. Saapa nähdä..

• fox

Joo eli ihan hyvä että silläkin pääsi pelaileleen, eikä ole mitään sitä vastaan että Kurtis näyttäytyis myöhemmissäkin peleissä. Tosin mun mielestä Kurtis on hieman kömpely. Jotkut liikkeet ovat hieman hitaampia kuin laralla, ja Kurtisin tähtäys etäisyys ei ainakaan siinä Boaz Returns kohdassa ollut mikään hyvä. Itsekin ihmettelin manuaalissa olevaa ohjetta missä sanottiin että sitä terää voi käyttää x-nappia painamalla.

• Angel

Joo, PS2 manuaalissa oli myös että options valikossa on controls, vaan eipä ollut.

• LadyCroft
        Angel kirjoitti:

Joo, PS2 manuaalissa oli myös että options valikossa on controls, vaan eipä ollut.

Joo, manuaali on tehty ennenkuin tehtiin muutoksia peliin, joten joissain peleissä, on paljon virheitä manuaalissa. Itselläni taisi kuitenkin olla ihan oikea versio manuaalista...

• LaraCroft
        LadyCroft kirjoitti:

Joo, manuaali on tehty ennenkuin tehtiin muutoksia peliin, joten joissain peleissä, on paljon virheitä manuaalissa. Itselläni taisi kuitenkin olla ihan oikea versio manuaalista...

kurtis on aika tota kömpelö.. ja itselläni oli vaikee sonnustautuu kurtisiin..:( Mutta kyllä siitä silmäniloa saa onhán se söpö hemmo. =9 Olen kyllä silti sitä mieltä, että Laraa ei voita mikään..:)

• GElinte
        LaraCroft kirjoitti:

kurtis on aika tota kömpelö.. ja itselläni oli vaikee sonnustautuu kurtisiin..:( Mutta kyllä siitä silmäniloa saa onhán se söpö hemmo. =9 Olen kyllä silti sitä mieltä, että Laraa ei voita mikään..:)

Sä yrität ryövätä MUN kurtiksen!SENKIN SIKA!>:Dvitsi vitsi
        *ryövää kurtisen ittelleen*>:)buahahaa!
        en käsitä kuinka ne sai sen tehtyä niin.niin......niin..........MAUKKAAN NÄKÖÖSEKS!xD
        laralle kelpo kumppanixDjust kidding
        mut partansa olis se jätkä voinu ajaa>:)
        Toivottavasti Laralle & kurtikselle välille ei synny mitään *Kuumaa tunnelmaa* sitten pleikkari lentäis ulos ikkunasta>P

• LadyCroft
        GElinte kirjoitti:

Sä yrität ryövätä MUN kurtiksen!SENKIN SIKA!>:Dvitsi vitsi
        *ryövää kurtisen ittelleen*>:)buahahaa!
        en käsitä kuinka ne sai sen tehtyä niin.niin......niin..........MAUKKAAN NÄKÖÖSEKS!xD
        laralle kelpo kumppanixDjust kidding
        mut partansa olis se jätkä voinu ajaa>:)
        Toivottavasti Laralle & kurtikselle välille ei synny mitään *Kuumaa tunnelmaa* sitten pleikkari lentäis ulos ikkunasta>P

Itseasiassa, Coren suunnitelmiin kuului yksi versio, että Lara ja Kurtis saisi lapsen :)

Mutta eihän Core enään tee raidereita joten...

• LaraCroft
        LadyCroft kirjoitti:

Itseasiassa, Coren suunnitelmiin kuului yksi versio, että Lara ja Kurtis saisi lapsen :)

Mutta eihän Core enään tee raidereita joten...

*höh* Olis ollu kiva katsella pikku Laroja ja Kurtiseja..;)

• Gelinte
        LaraCroft kirjoitti:

*höh* Olis ollu kiva katsella pikku Laroja ja Kurtiseja..;)

Siis että mitä!??????????
        sais lapsen..................>O.O!
        Mistä tiiät?sano linkki!
        >:)pikku laroja just just ja pikku kurtiseja.niinpä tietysti.....Molemmat leikkii pienenä vavva kehdossa aseillaxD
        >;)niistähän viholliset voi laatia lunnaitaxD
        Jaa-a........EI sitä kuule tiedä .vaikka se tulisikin se lapsonen Tr:lään xDjos ne "sitä" innostuu tekeen sitten mie hakkaan koneen mäsäsks>:D

EIkö tuu enään tomb raidereitakaan?:/Harmi....ei yhtääN!?>:/mistä kuulit....?Mitäköhän sarjaa ne sitten lupee jatkaan?:D &
        kenen kanssa..Eidos &? vai Core &?
        >:)
        Muuten..tiedätkö..ku siiin.Dvd joka tulee mukana on semmoonen pätkä että Lara putoais johonkin onkohan se tulevas tr pelis?
        Ja MISSÄ pelis tulee se et lara ampuu DInosaurusta?!?tulevassako pelis?!:/

• LadyCroft
        Gelinte kirjoitti:

Siis että mitä!??????????
        sais lapsen..................>O.O!
        Mistä tiiät?sano linkki!
        >:)pikku laroja just just ja pikku kurtiseja.niinpä tietysti.....Molemmat leikkii pienenä vavva kehdossa aseillaxD
        >;)niistähän viholliset voi laatia lunnaitaxD
        Jaa-a........EI sitä kuule tiedä .vaikka se tulisikin se lapsonen Tr:lään xDjos ne "sitä" innostuu tekeen sitten mie hakkaan koneen mäsäsks>:D

EIkö tuu enään tomb raidereitakaan?:/Harmi....ei yhtääN!?>:/mistä kuulit....?Mitäköhän sarjaa ne sitten lupee jatkaan?:D &
        kenen kanssa..Eidos &? vai Core &?
        Muuten..tiedätkö..ku siiin.Dvd joka tulee mukana on semmoonen pätkä että Lara putoais johonkin onkohan se tulevas tr pelis?
        Ja MISSÄ pelis tulee se et lara ampuu DInosaurusta?!?tulevassako pelis?!:/

Heh.. No mähän pidän noita suomalaisia TR sivuja ja kuulen uutisia..*salamyhkäinen* No ei, Olikohan se Jeremy Health-Smith, joka sanoi AoD companion levyllä, että tuo lapsi on yksi suunnitelmista..

Ja koska Core ei tee enään Tomb Raidereita, vaan tekeminen siirtyy Chrystal Dynamicsille (kyllä TR pelejä tulee vielä) niin heidän ei ole mikään pakko jatkaa AoD saagaa. Joten me nähdään sitten myöhemmin, jatkaako he saagaa, vai tekevätkö täysin uuden tomb raiderin.

Ja tuosta putoamisesta en tiedä. Olen nähnyt saman pätkän, mutta se voi olla leikattu pois AoD:sta. Ja dinosaurukset tulisivat takaisin Coren suunnittelemassa TR 7 pelissä, mutta taas kerran, ei tiedetä, seuraako Chrystal Coren jalanjälkiä...

• gelinte
        LadyCroft kirjoitti:

Heh.. No mähän pidän noita suomalaisia TR sivuja ja kuulen uutisia..*salamyhkäinen* No ei, Olikohan se Jeremy Health-Smith, joka sanoi AoD companion levyllä, että tuo lapsi on yksi suunnitelmista..

Ja koska Core ei tee enään Tomb Raidereita, vaan tekeminen siirtyy Chrystal Dynamicsille (kyllä TR pelejä tulee vielä) niin heidän ei ole mikään pakko jatkaa AoD saagaa. Joten me nähdään sitten myöhemmin, jatkaako he saagaa, vai tekevätkö täysin uuden tomb raiderin.

Ja tuosta putoamisesta en tiedä. Olen nähnyt saman pätkän, mutta se voi olla leikattu pois AoD:sta. Ja dinosaurukset tulisivat takaisin Coren suunnittelemassa TR 7 pelissä, mutta taas kerran, ei tiedetä, seuraako Chrystal Coren jalanjälkiä...

näin Screenshotin jos oli kurtis & lara ja joku punavaatteinen tyttö.eikai vaaaaan..........?;)Elä kysy osotetta näin sen yhellä foorumissa yhel oli semmoonen ikone siel:)Whee*
        *hakkaa ps mäsäks varmuuden vuoksxD*
        ai jaa....-.mä kun luulin et dinot kuoli 2000 milj.vuotta sittem vai 10 milj?:Dvai 100 milj?
        wn tiiäxDen oo dino-fani>
        tuleekohan kurtis pelejä luin et tuli-
        kurtis lux veritatis
        Kurtis demon of power joku tommoonen tai DEMon of doom...etc.
        tomb raider gold,
        tomb raider AOD2 ja AOD3.......
        =)
        aika kiva siten..
        (=pikku Lara......=)
        En oo varma sit...>:)sen nimenkin luin jostain en nyt muista..joku Ilana..vai Ilara....:)joku semmoonen...>:)tänään lupesin hullunlailla seikaaleen netis..ku puhuit tuosta lapsosesta>:)
        Kurtis trent whee:)sillä on Aod2 or 3 Tähtäys siin pistoolis:)..
        SANO NY SE SUOMALAAAAAANEN TR OSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tai mä käsken mun matcho mies kurtiksen tappaa sutxDJ/K vitsi vitsi

• LadyCroft
        gelinte kirjoitti:

näin Screenshotin jos oli kurtis & lara ja joku punavaatteinen tyttö.eikai vaaaaan..........?;)Elä kysy osotetta näin sen yhellä foorumissa yhel oli semmoonen ikone siel:)Whee*
        *hakkaa ps mäsäks varmuuden vuoksxD*
        ai jaa....-.mä kun luulin et dinot kuoli 2000 milj.vuotta sittem vai 10 milj?:Dvai 100 milj?
        wn tiiäxDen oo dino-fani>
        tuleekohan kurtis pelejä luin et tuli-
        kurtis lux veritatis
        Kurtis demon of power joku tommoonen tai DEMon of doom...etc.
        tomb raider gold,
        tomb raider AOD2 ja AOD3.......
        =)
        aika kiva siten..
        (=pikku Lara......=)
        En oo varma sit...>:)sen nimenkin luin jostain en nyt muista..joku Ilana..vai Ilara....:)joku semmoonen...>:)tänään lupesin hullunlailla seikaaleen netis..ku puhuit tuosta lapsosesta>:)
        Kurtis trent whee:)sillä on Aod2 or 3 Tähtäys siin pistoolis:)..
        SANO NY SE SUOMALAAAAAANEN TR OSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tai mä käsken mun matcho mies kurtiksen tappaa sutxDJ/K vitsi vitsi

Oho :)

ossu on: http://www.geocities.com/tratlantis

• gelinte

• LadyCroft
        gelinte kirjoitti:

Onks sulla muita ossia?
        :D

Ei ole omia muita osoitteita... Katsotaan nyt, tuleeko edes Kurtisia seuraavaan peliin. Saa nähdä mitä Crystal Dynamics keksii....

• gelinte
        LadyCroft kirjoitti:

Ei ole omia muita osoitteita... Katsotaan nyt, tuleeko edes Kurtisia seuraavaan peliin. Saa nähdä mitä Crystal Dynamics keksii....

mitä pelejä se crystal dynamic mm.valmistaa?
        >:)resitent evil?xDj/K
        >:)tuleeks yhtääån mieleen..kiiinostais tietää>:)

• LadyCroft
        gelinte kirjoitti:

mitä pelejä se crystal dynamic mm.valmistaa?
        >:)resitent evil?xDj/K
        >:)tuleeks yhtääån mieleen..kiiinostais tietää>:)

Ei ole tietääkseni tehnyt paljoa pelejä. Yksi jonka muistan on, soul reaver 2, mutta en ole nähnyt, miltä kyseinen peli näyttää...

• Sindy

Mutta helvetin kömpelö ja hidas... Ei Kurtisilla ihmeitä voi tehdä, mutta tuo peliin kivaa vaihtelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe