Elisalle joukkokanne

olisi paikallaan!

Kovia kokenut, ElisaPaketti-sopimuksen orja.

5

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopimukset on tehty pidettä...

      kummankin osapuolen.Ei kukaan sinua ole mihinkään pakottanut nimeä laittaan.:=)tyhmästä päästä kärsii koko ruumis:=)

      • kokemusta vain

        Ensinnäkin Elisa rikkoo omia sopimuksiaan . Esim. päästämällä jakeluun virheellisiä laskuja. Tekemällä itse korjaus/muutostöitä kesällä -07, jonka jälkeen ajoi kk.ssa 3.kin laskua noin viikon välein ja jos taloudessa oli esim. 4. henkinen perhe ja kaikilla elisan laskutus. saivat 12. laskua per. kk. Tästä syystä ihmiset on joutunu yleiseen henkilökohtaiseen konkurssiin. Näin palvelee vain Elisa, joilta islantilaiset vaatii tulosvastuullisuuta. Eli tuottaa pitää mahdollisimman paljon omistajillee, keinoja kaihtamatta. Tämä on palvelua.
        Jos soitat kyseiseen operaattoriin, odotat liki tunnin ennenkun pääset perille. Selvität laskuja. Joihin yleensä virkailija puolitöykeesti vastailee. Esim. mulla oli näin. soitin sinne koska he laittoi Heti-maksettava laskun jossa oli 2.kk. lasku samassa.. eli tämän kuun sekä tulevan johon oli vielä maksuaikaakin 10.pvää. Selvittelin samalla muitakin talouteen liittyviä laskuja . Koneelta löyty laskuja jotka sanottiin olevan auki.. mutta itselläni oli lasku jossa oli selvät maksettu-leima. Kun käskin virkailijaa etsimään kyseisen laskun numerosarjalla. totesi ettei hän pääse vanhoihin laskuihin. Vaadiin ja annoin numerosarjan. jota sit kyseinen henkilö äänestä päätellen sitten vaivautui etsimään. ja löysikin. jonka myös totesi maksetuiksi..mutta syytti konetta ettei kone ollu asiaa kuitenkaan merkinny maksettuihin ja saatuihin. Kyseinen virkailija myönsi että asia oli siltä osin siis kunnossa.. mutta vaati kuitenkin laskua...olevaa ja tulevaa maksettavaksi heti. ja sillä summalla jonka alkuaan oli laskuun merkitty. Eli kuitenkin vaati jo maksettua uudelleen maksuun. Näitä virhe ja epäselvyys laskuja on ollu kk.sittain ja niinkin ihmeellisillä jutuilla kun, esim. väärillä viitenumeroilla. Mistä silloin maksaja tietää mikä viitenumero on oikeesti se mikä sen koneeseen hyväksyy maksettujen puolelle, ja mihin joutuu väärällä viitenumerolla maksetut varat? Mulla on tästäkin kokemus. Silloinkin virkailija ihmetteli viitenumeroa, ja totesi ettei hänellä edes ole tietoa mihin kyseinen viitenumero on. ja antoi uuden . Voiko tätä pitää palveluna, jossa pitäisi omasta tyhmyydestä kärsiä koko ruumiin. Tämä on saalistusta jossa kyseiset operaattorit tietää että he saavat aina perittyä sen mitä vaan vaativatkin, vaikka virheellisiäkin laskuja. Koska kyseisillä yrityksuillä on omat perintätoimistot. Mutta missä on maksajan oikeus. ´Voiko sopimuksen sanoa poikki jos näinkin pahoja ylilyöntejä tapahtuu. Elisa itse toteaa ettei sopimusta voi rikkoa asiakkaan puolelta. Sen vaan sanon ett kesänjälkeen suomessa on 100.000 onnellisempaa ihmistä jotka yksinkertaisesti vaihtaa operaattoria muuhun kun Elisaan.


      • gorgor
        kokemusta vain kirjoitti:

        Ensinnäkin Elisa rikkoo omia sopimuksiaan . Esim. päästämällä jakeluun virheellisiä laskuja. Tekemällä itse korjaus/muutostöitä kesällä -07, jonka jälkeen ajoi kk.ssa 3.kin laskua noin viikon välein ja jos taloudessa oli esim. 4. henkinen perhe ja kaikilla elisan laskutus. saivat 12. laskua per. kk. Tästä syystä ihmiset on joutunu yleiseen henkilökohtaiseen konkurssiin. Näin palvelee vain Elisa, joilta islantilaiset vaatii tulosvastuullisuuta. Eli tuottaa pitää mahdollisimman paljon omistajillee, keinoja kaihtamatta. Tämä on palvelua.
        Jos soitat kyseiseen operaattoriin, odotat liki tunnin ennenkun pääset perille. Selvität laskuja. Joihin yleensä virkailija puolitöykeesti vastailee. Esim. mulla oli näin. soitin sinne koska he laittoi Heti-maksettava laskun jossa oli 2.kk. lasku samassa.. eli tämän kuun sekä tulevan johon oli vielä maksuaikaakin 10.pvää. Selvittelin samalla muitakin talouteen liittyviä laskuja . Koneelta löyty laskuja jotka sanottiin olevan auki.. mutta itselläni oli lasku jossa oli selvät maksettu-leima. Kun käskin virkailijaa etsimään kyseisen laskun numerosarjalla. totesi ettei hän pääse vanhoihin laskuihin. Vaadiin ja annoin numerosarjan. jota sit kyseinen henkilö äänestä päätellen sitten vaivautui etsimään. ja löysikin. jonka myös totesi maksetuiksi..mutta syytti konetta ettei kone ollu asiaa kuitenkaan merkinny maksettuihin ja saatuihin. Kyseinen virkailija myönsi että asia oli siltä osin siis kunnossa.. mutta vaati kuitenkin laskua...olevaa ja tulevaa maksettavaksi heti. ja sillä summalla jonka alkuaan oli laskuun merkitty. Eli kuitenkin vaati jo maksettua uudelleen maksuun. Näitä virhe ja epäselvyys laskuja on ollu kk.sittain ja niinkin ihmeellisillä jutuilla kun, esim. väärillä viitenumeroilla. Mistä silloin maksaja tietää mikä viitenumero on oikeesti se mikä sen koneeseen hyväksyy maksettujen puolelle, ja mihin joutuu väärällä viitenumerolla maksetut varat? Mulla on tästäkin kokemus. Silloinkin virkailija ihmetteli viitenumeroa, ja totesi ettei hänellä edes ole tietoa mihin kyseinen viitenumero on. ja antoi uuden . Voiko tätä pitää palveluna, jossa pitäisi omasta tyhmyydestä kärsiä koko ruumiin. Tämä on saalistusta jossa kyseiset operaattorit tietää että he saavat aina perittyä sen mitä vaan vaativatkin, vaikka virheellisiäkin laskuja. Koska kyseisillä yrityksuillä on omat perintätoimistot. Mutta missä on maksajan oikeus. ´Voiko sopimuksen sanoa poikki jos näinkin pahoja ylilyöntejä tapahtuu. Elisa itse toteaa ettei sopimusta voi rikkoa asiakkaan puolelta. Sen vaan sanon ett kesänjälkeen suomessa on 100.000 onnellisempaa ihmistä jotka yksinkertaisesti vaihtaa operaattoria muuhun kun Elisaan.

        Olen totaalisen kypsynyt Elisan toimintaan. Tulee kahden-kolmen viikon välein törkeän suuria laskuja. Ei siinä mitään jos tämän uudistuksen alkajaisiksi oli ilmoitettu, että nyt ei tule laskuja ja ne maksetaan sitten myöhemmin. Itse en saanut mitään tietoa. Kesällä kun ei tullut muutenkaan hirveästi katseltua laskuja, kun ei kotona ollut. Maksoi vain nipun kuun lopussa.


    • Nimetön

      kannaattaa kattoo, on tarjouksia, on sopimuksia, kotimainen on tomaattia halvempi .. aina..ei sotkuja missään ikinnä........

    • Angellica

      addressit.com joka kerää nimiä siihen joukkokanteeseen. Itsekin kävin allekirjoittamassa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

      Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

      Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

      sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

      En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

      Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

      Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

      Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

      Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

      En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50
      595
    Aihe