Elisalle joukkokanne

olisi paikallaan!

Kovia kokenut, ElisaPaketti-sopimuksen orja.

5

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopimukset on tehty pidettä...

      kummankin osapuolen.Ei kukaan sinua ole mihinkään pakottanut nimeä laittaan.:=)tyhmästä päästä kärsii koko ruumis:=)

      • kokemusta vain

        Ensinnäkin Elisa rikkoo omia sopimuksiaan . Esim. päästämällä jakeluun virheellisiä laskuja. Tekemällä itse korjaus/muutostöitä kesällä -07, jonka jälkeen ajoi kk.ssa 3.kin laskua noin viikon välein ja jos taloudessa oli esim. 4. henkinen perhe ja kaikilla elisan laskutus. saivat 12. laskua per. kk. Tästä syystä ihmiset on joutunu yleiseen henkilökohtaiseen konkurssiin. Näin palvelee vain Elisa, joilta islantilaiset vaatii tulosvastuullisuuta. Eli tuottaa pitää mahdollisimman paljon omistajillee, keinoja kaihtamatta. Tämä on palvelua.
        Jos soitat kyseiseen operaattoriin, odotat liki tunnin ennenkun pääset perille. Selvität laskuja. Joihin yleensä virkailija puolitöykeesti vastailee. Esim. mulla oli näin. soitin sinne koska he laittoi Heti-maksettava laskun jossa oli 2.kk. lasku samassa.. eli tämän kuun sekä tulevan johon oli vielä maksuaikaakin 10.pvää. Selvittelin samalla muitakin talouteen liittyviä laskuja . Koneelta löyty laskuja jotka sanottiin olevan auki.. mutta itselläni oli lasku jossa oli selvät maksettu-leima. Kun käskin virkailijaa etsimään kyseisen laskun numerosarjalla. totesi ettei hän pääse vanhoihin laskuihin. Vaadiin ja annoin numerosarjan. jota sit kyseinen henkilö äänestä päätellen sitten vaivautui etsimään. ja löysikin. jonka myös totesi maksetuiksi..mutta syytti konetta ettei kone ollu asiaa kuitenkaan merkinny maksettuihin ja saatuihin. Kyseinen virkailija myönsi että asia oli siltä osin siis kunnossa.. mutta vaati kuitenkin laskua...olevaa ja tulevaa maksettavaksi heti. ja sillä summalla jonka alkuaan oli laskuun merkitty. Eli kuitenkin vaati jo maksettua uudelleen maksuun. Näitä virhe ja epäselvyys laskuja on ollu kk.sittain ja niinkin ihmeellisillä jutuilla kun, esim. väärillä viitenumeroilla. Mistä silloin maksaja tietää mikä viitenumero on oikeesti se mikä sen koneeseen hyväksyy maksettujen puolelle, ja mihin joutuu väärällä viitenumerolla maksetut varat? Mulla on tästäkin kokemus. Silloinkin virkailija ihmetteli viitenumeroa, ja totesi ettei hänellä edes ole tietoa mihin kyseinen viitenumero on. ja antoi uuden . Voiko tätä pitää palveluna, jossa pitäisi omasta tyhmyydestä kärsiä koko ruumiin. Tämä on saalistusta jossa kyseiset operaattorit tietää että he saavat aina perittyä sen mitä vaan vaativatkin, vaikka virheellisiäkin laskuja. Koska kyseisillä yrityksuillä on omat perintätoimistot. Mutta missä on maksajan oikeus. ´Voiko sopimuksen sanoa poikki jos näinkin pahoja ylilyöntejä tapahtuu. Elisa itse toteaa ettei sopimusta voi rikkoa asiakkaan puolelta. Sen vaan sanon ett kesänjälkeen suomessa on 100.000 onnellisempaa ihmistä jotka yksinkertaisesti vaihtaa operaattoria muuhun kun Elisaan.


      • gorgor
        kokemusta vain kirjoitti:

        Ensinnäkin Elisa rikkoo omia sopimuksiaan . Esim. päästämällä jakeluun virheellisiä laskuja. Tekemällä itse korjaus/muutostöitä kesällä -07, jonka jälkeen ajoi kk.ssa 3.kin laskua noin viikon välein ja jos taloudessa oli esim. 4. henkinen perhe ja kaikilla elisan laskutus. saivat 12. laskua per. kk. Tästä syystä ihmiset on joutunu yleiseen henkilökohtaiseen konkurssiin. Näin palvelee vain Elisa, joilta islantilaiset vaatii tulosvastuullisuuta. Eli tuottaa pitää mahdollisimman paljon omistajillee, keinoja kaihtamatta. Tämä on palvelua.
        Jos soitat kyseiseen operaattoriin, odotat liki tunnin ennenkun pääset perille. Selvität laskuja. Joihin yleensä virkailija puolitöykeesti vastailee. Esim. mulla oli näin. soitin sinne koska he laittoi Heti-maksettava laskun jossa oli 2.kk. lasku samassa.. eli tämän kuun sekä tulevan johon oli vielä maksuaikaakin 10.pvää. Selvittelin samalla muitakin talouteen liittyviä laskuja . Koneelta löyty laskuja jotka sanottiin olevan auki.. mutta itselläni oli lasku jossa oli selvät maksettu-leima. Kun käskin virkailijaa etsimään kyseisen laskun numerosarjalla. totesi ettei hän pääse vanhoihin laskuihin. Vaadiin ja annoin numerosarjan. jota sit kyseinen henkilö äänestä päätellen sitten vaivautui etsimään. ja löysikin. jonka myös totesi maksetuiksi..mutta syytti konetta ettei kone ollu asiaa kuitenkaan merkinny maksettuihin ja saatuihin. Kyseinen virkailija myönsi että asia oli siltä osin siis kunnossa.. mutta vaati kuitenkin laskua...olevaa ja tulevaa maksettavaksi heti. ja sillä summalla jonka alkuaan oli laskuun merkitty. Eli kuitenkin vaati jo maksettua uudelleen maksuun. Näitä virhe ja epäselvyys laskuja on ollu kk.sittain ja niinkin ihmeellisillä jutuilla kun, esim. väärillä viitenumeroilla. Mistä silloin maksaja tietää mikä viitenumero on oikeesti se mikä sen koneeseen hyväksyy maksettujen puolelle, ja mihin joutuu väärällä viitenumerolla maksetut varat? Mulla on tästäkin kokemus. Silloinkin virkailija ihmetteli viitenumeroa, ja totesi ettei hänellä edes ole tietoa mihin kyseinen viitenumero on. ja antoi uuden . Voiko tätä pitää palveluna, jossa pitäisi omasta tyhmyydestä kärsiä koko ruumiin. Tämä on saalistusta jossa kyseiset operaattorit tietää että he saavat aina perittyä sen mitä vaan vaativatkin, vaikka virheellisiäkin laskuja. Koska kyseisillä yrityksuillä on omat perintätoimistot. Mutta missä on maksajan oikeus. ´Voiko sopimuksen sanoa poikki jos näinkin pahoja ylilyöntejä tapahtuu. Elisa itse toteaa ettei sopimusta voi rikkoa asiakkaan puolelta. Sen vaan sanon ett kesänjälkeen suomessa on 100.000 onnellisempaa ihmistä jotka yksinkertaisesti vaihtaa operaattoria muuhun kun Elisaan.

        Olen totaalisen kypsynyt Elisan toimintaan. Tulee kahden-kolmen viikon välein törkeän suuria laskuja. Ei siinä mitään jos tämän uudistuksen alkajaisiksi oli ilmoitettu, että nyt ei tule laskuja ja ne maksetaan sitten myöhemmin. Itse en saanut mitään tietoa. Kesällä kun ei tullut muutenkaan hirveästi katseltua laskuja, kun ei kotona ollut. Maksoi vain nipun kuun lopussa.


    • Nimetön

      kannaattaa kattoo, on tarjouksia, on sopimuksia, kotimainen on tomaattia halvempi .. aina..ei sotkuja missään ikinnä........

    • Angellica

      addressit.com joka kerää nimiä siihen joukkokanteeseen. Itsekin kävin allekirjoittamassa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4565
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2974
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2453
    4. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1757
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

      Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1429
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1391
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

      Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1232
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

      https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      949
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

      Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      928
    10. Sellainen tunne sydämessä

      Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      884
    Aihe