Elisalle joukkokanne

olisi paikallaan!

Kovia kokenut, ElisaPaketti-sopimuksen orja.

5

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopimukset on tehty pidettä...

      kummankin osapuolen.Ei kukaan sinua ole mihinkään pakottanut nimeä laittaan.:=)tyhmästä päästä kärsii koko ruumis:=)

      • kokemusta vain

        Ensinnäkin Elisa rikkoo omia sopimuksiaan . Esim. päästämällä jakeluun virheellisiä laskuja. Tekemällä itse korjaus/muutostöitä kesällä -07, jonka jälkeen ajoi kk.ssa 3.kin laskua noin viikon välein ja jos taloudessa oli esim. 4. henkinen perhe ja kaikilla elisan laskutus. saivat 12. laskua per. kk. Tästä syystä ihmiset on joutunu yleiseen henkilökohtaiseen konkurssiin. Näin palvelee vain Elisa, joilta islantilaiset vaatii tulosvastuullisuuta. Eli tuottaa pitää mahdollisimman paljon omistajillee, keinoja kaihtamatta. Tämä on palvelua.
        Jos soitat kyseiseen operaattoriin, odotat liki tunnin ennenkun pääset perille. Selvität laskuja. Joihin yleensä virkailija puolitöykeesti vastailee. Esim. mulla oli näin. soitin sinne koska he laittoi Heti-maksettava laskun jossa oli 2.kk. lasku samassa.. eli tämän kuun sekä tulevan johon oli vielä maksuaikaakin 10.pvää. Selvittelin samalla muitakin talouteen liittyviä laskuja . Koneelta löyty laskuja jotka sanottiin olevan auki.. mutta itselläni oli lasku jossa oli selvät maksettu-leima. Kun käskin virkailijaa etsimään kyseisen laskun numerosarjalla. totesi ettei hän pääse vanhoihin laskuihin. Vaadiin ja annoin numerosarjan. jota sit kyseinen henkilö äänestä päätellen sitten vaivautui etsimään. ja löysikin. jonka myös totesi maksetuiksi..mutta syytti konetta ettei kone ollu asiaa kuitenkaan merkinny maksettuihin ja saatuihin. Kyseinen virkailija myönsi että asia oli siltä osin siis kunnossa.. mutta vaati kuitenkin laskua...olevaa ja tulevaa maksettavaksi heti. ja sillä summalla jonka alkuaan oli laskuun merkitty. Eli kuitenkin vaati jo maksettua uudelleen maksuun. Näitä virhe ja epäselvyys laskuja on ollu kk.sittain ja niinkin ihmeellisillä jutuilla kun, esim. väärillä viitenumeroilla. Mistä silloin maksaja tietää mikä viitenumero on oikeesti se mikä sen koneeseen hyväksyy maksettujen puolelle, ja mihin joutuu väärällä viitenumerolla maksetut varat? Mulla on tästäkin kokemus. Silloinkin virkailija ihmetteli viitenumeroa, ja totesi ettei hänellä edes ole tietoa mihin kyseinen viitenumero on. ja antoi uuden . Voiko tätä pitää palveluna, jossa pitäisi omasta tyhmyydestä kärsiä koko ruumiin. Tämä on saalistusta jossa kyseiset operaattorit tietää että he saavat aina perittyä sen mitä vaan vaativatkin, vaikka virheellisiäkin laskuja. Koska kyseisillä yrityksuillä on omat perintätoimistot. Mutta missä on maksajan oikeus. ´Voiko sopimuksen sanoa poikki jos näinkin pahoja ylilyöntejä tapahtuu. Elisa itse toteaa ettei sopimusta voi rikkoa asiakkaan puolelta. Sen vaan sanon ett kesänjälkeen suomessa on 100.000 onnellisempaa ihmistä jotka yksinkertaisesti vaihtaa operaattoria muuhun kun Elisaan.


      • gorgor
        kokemusta vain kirjoitti:

        Ensinnäkin Elisa rikkoo omia sopimuksiaan . Esim. päästämällä jakeluun virheellisiä laskuja. Tekemällä itse korjaus/muutostöitä kesällä -07, jonka jälkeen ajoi kk.ssa 3.kin laskua noin viikon välein ja jos taloudessa oli esim. 4. henkinen perhe ja kaikilla elisan laskutus. saivat 12. laskua per. kk. Tästä syystä ihmiset on joutunu yleiseen henkilökohtaiseen konkurssiin. Näin palvelee vain Elisa, joilta islantilaiset vaatii tulosvastuullisuuta. Eli tuottaa pitää mahdollisimman paljon omistajillee, keinoja kaihtamatta. Tämä on palvelua.
        Jos soitat kyseiseen operaattoriin, odotat liki tunnin ennenkun pääset perille. Selvität laskuja. Joihin yleensä virkailija puolitöykeesti vastailee. Esim. mulla oli näin. soitin sinne koska he laittoi Heti-maksettava laskun jossa oli 2.kk. lasku samassa.. eli tämän kuun sekä tulevan johon oli vielä maksuaikaakin 10.pvää. Selvittelin samalla muitakin talouteen liittyviä laskuja . Koneelta löyty laskuja jotka sanottiin olevan auki.. mutta itselläni oli lasku jossa oli selvät maksettu-leima. Kun käskin virkailijaa etsimään kyseisen laskun numerosarjalla. totesi ettei hän pääse vanhoihin laskuihin. Vaadiin ja annoin numerosarjan. jota sit kyseinen henkilö äänestä päätellen sitten vaivautui etsimään. ja löysikin. jonka myös totesi maksetuiksi..mutta syytti konetta ettei kone ollu asiaa kuitenkaan merkinny maksettuihin ja saatuihin. Kyseinen virkailija myönsi että asia oli siltä osin siis kunnossa.. mutta vaati kuitenkin laskua...olevaa ja tulevaa maksettavaksi heti. ja sillä summalla jonka alkuaan oli laskuun merkitty. Eli kuitenkin vaati jo maksettua uudelleen maksuun. Näitä virhe ja epäselvyys laskuja on ollu kk.sittain ja niinkin ihmeellisillä jutuilla kun, esim. väärillä viitenumeroilla. Mistä silloin maksaja tietää mikä viitenumero on oikeesti se mikä sen koneeseen hyväksyy maksettujen puolelle, ja mihin joutuu väärällä viitenumerolla maksetut varat? Mulla on tästäkin kokemus. Silloinkin virkailija ihmetteli viitenumeroa, ja totesi ettei hänellä edes ole tietoa mihin kyseinen viitenumero on. ja antoi uuden . Voiko tätä pitää palveluna, jossa pitäisi omasta tyhmyydestä kärsiä koko ruumiin. Tämä on saalistusta jossa kyseiset operaattorit tietää että he saavat aina perittyä sen mitä vaan vaativatkin, vaikka virheellisiäkin laskuja. Koska kyseisillä yrityksuillä on omat perintätoimistot. Mutta missä on maksajan oikeus. ´Voiko sopimuksen sanoa poikki jos näinkin pahoja ylilyöntejä tapahtuu. Elisa itse toteaa ettei sopimusta voi rikkoa asiakkaan puolelta. Sen vaan sanon ett kesänjälkeen suomessa on 100.000 onnellisempaa ihmistä jotka yksinkertaisesti vaihtaa operaattoria muuhun kun Elisaan.

        Olen totaalisen kypsynyt Elisan toimintaan. Tulee kahden-kolmen viikon välein törkeän suuria laskuja. Ei siinä mitään jos tämän uudistuksen alkajaisiksi oli ilmoitettu, että nyt ei tule laskuja ja ne maksetaan sitten myöhemmin. Itse en saanut mitään tietoa. Kesällä kun ei tullut muutenkaan hirveästi katseltua laskuja, kun ei kotona ollut. Maksoi vain nipun kuun lopussa.


    • Nimetön

      kannaattaa kattoo, on tarjouksia, on sopimuksia, kotimainen on tomaattia halvempi .. aina..ei sotkuja missään ikinnä........

    • Angellica

      addressit.com joka kerää nimiä siihen joukkokanteeseen. Itsekin kävin allekirjoittamassa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe