tekisi lähteä udestaan Punta Canasta Saonalle, olen omatoimimatkalle lähdössä, joten ei ole valmiiksi järjestettyä matkaa sinne. Pääseekö paikallisten "kyydissä" turvallisesti sinne ja takas vai mistä niitä matkoja vois kysellä. Mielellään ihan vaan oleskelua saarella tarpeeksi yhden päivän ajan, eikä tarttis mitään lisähöysteitä, muutaku ku matkat.
Saona omatoimisesti
mieleni
3
930
Vastaukset
- Persauk
Ostat pampun turvallisuuttasi varten, sitten otat puhallettavan käytetyn muoviveneen Suomesta mukaan ja voi`la soudat edullisesti saarelle.
- minibussilla
tai isommalla paikallisreittibussilla satamaan ja ostat lipun niihin purkkeihin ja kysyt sitten vielä milloin tulee illalla sopiva vuoro takaisin niin siinä se on. Ja maksaa vain murto-osan valmispaketista.
- kauan kestää
Mistä lähtee se catamaraani sanonan saarille niilä retkillä sitten oli pikaveneellä mentävä myös..missä se vaihto on ja mikä on yhteen suuntaan reissun kestoaika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62390
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181616
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504