..jos ei tehdä viisaita päätöksiä sen varalle,että olosuhteet ei vaikuta kilpailujen läpiviemiseen kuten viime vuosina on lähes jatkuvasti tapahtunut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta muut lajit vievät katsojat ja jos katsojat kaikkoaa niin se on mäkihypyn loppu.
Ja vielä kun lisätään ettei tule edes lunta kuten monena vuonna se on lähes tapahtunut no onhan se mahdollista siirtää mäkihyppy kesälajiksi kokonaan.
Mäkihyppy kuoleva laji....
5
489
Vastaukset
- ole yksin pelastus
edelleenkin tuulet kiusana ja vesisateet päälle.
Aavasaksa näyttää suunnan.- Fani.
..tuulee ja sataa mutta ajattelin lähinnä lumitilannetta vaikka on olemassa lumitykit niin nekin tarvitsee pakkasta.
Olet oivaltanut minun ajatuksen tuosta Aavasaksasta ja mikä parasta sinne tulisi kolme erikokoista mäkeä. - Toppatakkimies
Fani. kirjoitti:
..tuulee ja sataa mutta ajattelin lähinnä lumitilannetta vaikka on olemassa lumitykit niin nekin tarvitsee pakkasta.
Olet oivaltanut minun ajatuksen tuosta Aavasaksasta ja mikä parasta sinne tulisi kolme erikokoista mäkeä.Mistä hyppääjiä Aavasaksan mäkiin, jos Suomen pikkumäet potee lumenpuutetta? Mäkihyppyä ei aloiteta K90 mäestä. Nyt pitää laittaa olemassa olevat olosuhteet kuntoon, eikä rakentaa uusia suur- tai lentomäkiä. Sen enempää Suomulle kuin Aavasaksallekkaan.
- joka
Toppatakkimies kirjoitti:
Mistä hyppääjiä Aavasaksan mäkiin, jos Suomen pikkumäet potee lumenpuutetta? Mäkihyppyä ei aloiteta K90 mäestä. Nyt pitää laittaa olemassa olevat olosuhteet kuntoon, eikä rakentaa uusia suur- tai lentomäkiä. Sen enempää Suomulle kuin Aavasaksallekkaan.
kylään siinä se ja keskelle kylää. Ei kylän laidalle kuten tähän asti. Tulevaisuutta. Aavasaksa näyttää suunnan.
Silloin kun Puijolla, Jyväskylässä, Rovaniemellä ja Lahdessa oli pikkumäkiä melkein jokaisessa kaupunginosassa oli hyppääjiäkin vähän eri määriä kuin nykyisin. - olla rakentamassa
Fani. kirjoitti:
Olet oivaltanut minun ajatuksen tuosta Aavasaksasta ja mikä parasta sinne tulisi kolme erikokoista mäkeä.Kuka sen mäen sinne aavasaksalle rakentaa? Hiihtoliittokin asettui suomun mäen puolelle.
Turhaa hypetystä koko aavasaksan mäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984