Hei! Kulkee Sundsvalliin Vaasasta suoraa laivayhteyttä enää nykyään? Onko RG1 ainoa, joka kulkee sinne suuntaan (Vaasasta Uumajaan)?
Sekin riittäisi, jos kyseinen yhteys olisi toiminnassa vain kesäaikaan.
Ylipäätänsä kiinnostaisi, mikä olisi halvin tapa matkustaa Sundsvalliin Suomesta.
Vaasa-Sundsvall -laivayhteys?
7
15192
Vastaukset
- satunnainen kesävuoro
ei ole mennyt enää vuosiin. Vaasasta ja Porista pääsi Sundsvalliin aikoinaan. Lopetettu kannattamattomana, ei siis riittänyt käyttäjiä.
Kesällä saattaa mennä Vaasa-Sunds muutama satunnainen vuoro, mutta minä pvänä ja millä paatilla, ei tietoa. Ehkä Vaasan tai Sundsvallin kaupungin matkailusivut auttavat?- hjdahk
Hei taas!
Joo, oon kuullukin, et joskus on menny suora yhteys Sundsvalliin Suomesta. Toi yhteys Uumajaan ei lämmitä mua tässä tilanteessa ikävä kyllä :/
Itse en löytänyt tietoa, mutta olisin kiitollinen, jos joku tietävämpi ilmoittelisi tänne noista mahdollisista kesän väliaikaisista Vaasan ja Sundsvallin välillä kulkevista laivayhteyksistä. Tai samaten viestiä kehiin, jos joku tietää, ettei niitäkään enää kulje.
Kiitos! - mitään laivaa.
hjdahk kirjoitti:
Hei taas!
Joo, oon kuullukin, et joskus on menny suora yhteys Sundsvalliin Suomesta. Toi yhteys Uumajaan ei lämmitä mua tässä tilanteessa ikävä kyllä :/
Itse en löytänyt tietoa, mutta olisin kiitollinen, jos joku tietävämpi ilmoittelisi tänne noista mahdollisista kesän väliaikaisista Vaasan ja Sundsvallin välillä kulkevista laivayhteyksistä. Tai samaten viestiä kehiin, jos joku tietää, ettei niitäkään enää kulje.
Kiitos!Vaasa - Sundsvall -liikenne taisi loppua siihen, kun muinainen Vaasanlaivat liitettiin Siljaan. Vuosiin ei ole enää ollut meriyhteyttä Sundsvalliin, itse asiassa nopeimmin (ja edullisimmin) päässee laivalla Turun tai Naantalin kautta.
Valitan.
- _Teme_
saat tietoa vaasa-uumaja välin liikenteestä...
http://www.rgline.com/fi/default.aspx- Anonyymi
Inte mere, ei olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inte mere, ei olla
Mikä "mere"?
- Anonyymi
Esim. matka Helsingistä Östersundiin olisi huomattavasti lyhyempi jos Vaasa - Sundsvall kulkisi laiva. Edes kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830