Hei! Kulkee Sundsvalliin Vaasasta suoraa laivayhteyttä enää nykyään? Onko RG1 ainoa, joka kulkee sinne suuntaan (Vaasasta Uumajaan)?
Sekin riittäisi, jos kyseinen yhteys olisi toiminnassa vain kesäaikaan.
Ylipäätänsä kiinnostaisi, mikä olisi halvin tapa matkustaa Sundsvalliin Suomesta.
Vaasa-Sundsvall -laivayhteys?
7
14812
Vastaukset
- satunnainen kesävuoro
ei ole mennyt enää vuosiin. Vaasasta ja Porista pääsi Sundsvalliin aikoinaan. Lopetettu kannattamattomana, ei siis riittänyt käyttäjiä.
Kesällä saattaa mennä Vaasa-Sunds muutama satunnainen vuoro, mutta minä pvänä ja millä paatilla, ei tietoa. Ehkä Vaasan tai Sundsvallin kaupungin matkailusivut auttavat?- hjdahk
Hei taas!
Joo, oon kuullukin, et joskus on menny suora yhteys Sundsvalliin Suomesta. Toi yhteys Uumajaan ei lämmitä mua tässä tilanteessa ikävä kyllä :/
Itse en löytänyt tietoa, mutta olisin kiitollinen, jos joku tietävämpi ilmoittelisi tänne noista mahdollisista kesän väliaikaisista Vaasan ja Sundsvallin välillä kulkevista laivayhteyksistä. Tai samaten viestiä kehiin, jos joku tietää, ettei niitäkään enää kulje.
Kiitos! - mitään laivaa.
hjdahk kirjoitti:
Hei taas!
Joo, oon kuullukin, et joskus on menny suora yhteys Sundsvalliin Suomesta. Toi yhteys Uumajaan ei lämmitä mua tässä tilanteessa ikävä kyllä :/
Itse en löytänyt tietoa, mutta olisin kiitollinen, jos joku tietävämpi ilmoittelisi tänne noista mahdollisista kesän väliaikaisista Vaasan ja Sundsvallin välillä kulkevista laivayhteyksistä. Tai samaten viestiä kehiin, jos joku tietää, ettei niitäkään enää kulje.
Kiitos!Vaasa - Sundsvall -liikenne taisi loppua siihen, kun muinainen Vaasanlaivat liitettiin Siljaan. Vuosiin ei ole enää ollut meriyhteyttä Sundsvalliin, itse asiassa nopeimmin (ja edullisimmin) päässee laivalla Turun tai Naantalin kautta.
Valitan.
- _Teme_
saat tietoa vaasa-uumaja välin liikenteestä...
http://www.rgline.com/fi/default.aspx- Anonyymi
Inte mere, ei olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inte mere, ei olla
Mikä "mere"?
- Anonyymi
Esim. matka Helsingistä Östersundiin olisi huomattavasti lyhyempi jos Vaasa - Sundsvall kulkisi laiva. Edes kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446