...Jos ja kun Vaistoatte jollain pahan mielen, älkää lisätkö sitä!
Koittakaa nyt Piristyttää ja KUUNNELLA=D
Kannustaa ja Tukea=D
TYKÄTKÄÄ TOISISTANNE:Toivoopi Namis
Tosi Kurja ja Paha Mieli!
23
1003
Vastaukset
- todella tulee
paha mieli.
En tiedä mitä täällä tapahtuu, mutta jotain käsittämätöntä kylläkin?
Voisitko vastata minulle vaikka savumerkeillä,
esim S.O.S.?- aloittaja
mutta mistä täällä nyt niin paha mieli tulee, ei minulle ainakaan. Niin vähän olen tässä ollut etten ole huomannut mitään käsittämätöntä. Yksinäisten rakkaushuolet on käsitelty ja varmaan ratkaistu,niin muita kiinnostavia aiheita ei taida paljon olla.Siinä se suurin puute.
- namisuku
...meistähän ne Viestit...lähtee...niinpä...Jokainen nyt menköön Itseensä ja rehellisesti!
- namisuku
aloittaja kirjoitti:
mutta mistä täällä nyt niin paha mieli tulee, ei minulle ainakaan. Niin vähän olen tässä ollut etten ole huomannut mitään käsittämätöntä. Yksinäisten rakkaushuolet on käsitelty ja varmaan ratkaistu,niin muita kiinnostavia aiheita ei taida paljon olla.Siinä se suurin puute.
...viitsi enkä haluakkaan Nimillä retostella, mutta joidenkin pahan olon vain vaistoo, en kyllä tiedä miten?
- ja pohjamudan
namisuku kirjoitti:
...meistähän ne Viestit...lähtee...niinpä...Jokainen nyt menköön Itseensä ja rehellisesti!
vai pitäiskös sanoa että pohjanmaan kautta.
- sen tietää
milloin jollain on paha mieli. Minä en ainakaan osaa tunnistaa, kun itsellä on niin harvoin. Jos itsellä on en varmaan näytä. Ei ole nyt, lähden järvelle.
- namisuku
...vaan tietää ja vaistoo...
- joku tietää
namisuku kirjoitti:
...vaan tietää ja vaistoo...
Minä en. en ole pahaa mieltäni juuri muille esitellyt, olenko niin pöhkö etten ymmärrä mitä hyötyä siitä on.
- namisuku
joku tietää kirjoitti:
Minä en. en ole pahaa mieltäni juuri muille esitellyt, olenko niin pöhkö etten ymmärrä mitä hyötyä siitä on.
...se ainaskin minusta on kiva kun Toinen Kuuntelee ja On Mukana, eikä vaan sano joo, joo:(
Kun on tosi paha mieli, itkettää ja ehkä hiukka hysteerinenkin, toisen lempeä hali ja hyssyttely kyllä minua ainaskin rauhoittaa=D
Kiitos Niille YSTÄVILLE ja RAKKAILLE=D
En tiedä oisko tämä hyödyn hakua vai jotain muuta...veikkaan jotain muuta:) - voin sanoa
namisuku kirjoitti:
...se ainaskin minusta on kiva kun Toinen Kuuntelee ja On Mukana, eikä vaan sano joo, joo:(
Kun on tosi paha mieli, itkettää ja ehkä hiukka hysteerinenkin, toisen lempeä hali ja hyssyttely kyllä minua ainaskin rauhoittaa=D
Kiitos Niille YSTÄVILLE ja RAKKAILLE=D
En tiedä oisko tämä hyödyn hakua vai jotain muuta...veikkaan jotain muuta:)vaikka olen eri sukupuolta kanssasi, olen ihmetellyt mikä minussa on vikana, kun mulle tullaan puhumaan kaikenmaailman murheet eromurheista lähtien.
- namisuku
voin sanoa kirjoitti:
vaikka olen eri sukupuolta kanssasi, olen ihmetellyt mikä minussa on vikana, kun mulle tullaan puhumaan kaikenmaailman murheet eromurheista lähtien.
...olet sellainen Symppis ja sen oloisuus paistaa jo kaukaa=D
Ja et juorua muille, toisten asioita=DDD - minä sen
namisuku kirjoitti:
...olet sellainen Symppis ja sen oloisuus paistaa jo kaukaa=D
Ja et juorua muille, toisten asioita=DDDälyän, etten juorua. En vain ihmeemmin haluaisi kuunnellakkaan, kun en niille mitään voi. Enkä ole mielestäni edes hyvä kuuntelija, tunnen oloni epävarmaksi, koska yhdelläkin väärällä sanalla saa aikaan tuollaisissa tilanteissa suurta vahinkoa.
- namisuku
minä sen kirjoitti:
älyän, etten juorua. En vain ihmeemmin haluaisi kuunnellakkaan, kun en niille mitään voi. Enkä ole mielestäni edes hyvä kuuntelija, tunnen oloni epävarmaksi, koska yhdelläkin väärällä sanalla saa aikaan tuollaisissa tilanteissa suurta vahinkoa.
...Sinä puhutkin kuin vanhin Tyttäreni???
- vertaus
namisuku kirjoitti:
...Sinä puhutkin kuin vanhin Tyttäreni???
tytärtäsi kohtaan. Tällainen partainen viisikymppinen. Tyttäresi ei takuulla ilahdu.
- niin että
haluat olla yksin täällä palstalla, niin ole vaan
mun puolestani. Luulin kyllä että tänne halutaan kirjoittajia mutta tuntuu että kaikki häädetään vähin äänin pois, vai sanoiskos isoin äänin?- namisuku
...ymmärtänyt....tuotakaan...
- Pirita vm51
Tähän ei voi muuta sanoa kuin että:
Kun siis kiireessänne ja touhuissanne
kohtaatte jonkun, joka on liian väsynyt
antaakseen Teille hymyä,
jättäkää Hänelle yksi omista
hymyistänne.
Sillä ei kukaan tarvitse hymyä
niin paljon kuin Hän,
jolla ei itsellä ole yhtään
muille annettavaa.- namisuku
....Finlandeeset edes hiukka enemmän Hymyilisimme. Kaikille=D
Jotkut pelkäävät, että pitäisivät höperöinä...heh...sou vat=D senkin uhalla=DD
- Pirre*
pieneen mieleenikään lisätä, mutta kyl mie riitelen tuon ukon kanssa, - se on niin mahdoton :)
- namisuku
..heh, heh,,,Haleja=D
Niin kai empaattinen ihminen toimii aina. Joskus ihmettelen esim. töissä sitä välinpitämättömyyttä huonosti voivaa työkaveria kohtaan.
Ihan kuin joiltakin puuttuisi täysin empatiakyky.- namisuku
...me niitä Halaajia ja Tsemppaajia:)
- taas lannistaa
namisuku kirjoitti:
...me niitä Halaajia ja Tsemppaajia:)
ja saada paha mieli aikaiseksi vaikka toisin täällä hehkutat?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592