...Jos ja kun Vaistoatte jollain pahan mielen, älkää lisätkö sitä!
Koittakaa nyt Piristyttää ja KUUNNELLA=D
Kannustaa ja Tukea=D
TYKÄTKÄÄ TOISISTANNE:Toivoopi Namis
Tosi Kurja ja Paha Mieli!
23
954
Vastaukset
- todella tulee
paha mieli.
En tiedä mitä täällä tapahtuu, mutta jotain käsittämätöntä kylläkin?
Voisitko vastata minulle vaikka savumerkeillä,
esim S.O.S.?- aloittaja
mutta mistä täällä nyt niin paha mieli tulee, ei minulle ainakaan. Niin vähän olen tässä ollut etten ole huomannut mitään käsittämätöntä. Yksinäisten rakkaushuolet on käsitelty ja varmaan ratkaistu,niin muita kiinnostavia aiheita ei taida paljon olla.Siinä se suurin puute.
- namisuku
...meistähän ne Viestit...lähtee...niinpä...Jokainen nyt menköön Itseensä ja rehellisesti!
- namisuku
aloittaja kirjoitti:
mutta mistä täällä nyt niin paha mieli tulee, ei minulle ainakaan. Niin vähän olen tässä ollut etten ole huomannut mitään käsittämätöntä. Yksinäisten rakkaushuolet on käsitelty ja varmaan ratkaistu,niin muita kiinnostavia aiheita ei taida paljon olla.Siinä se suurin puute.
...viitsi enkä haluakkaan Nimillä retostella, mutta joidenkin pahan olon vain vaistoo, en kyllä tiedä miten?
- ja pohjamudan
namisuku kirjoitti:
...meistähän ne Viestit...lähtee...niinpä...Jokainen nyt menköön Itseensä ja rehellisesti!
vai pitäiskös sanoa että pohjanmaan kautta.
- sen tietää
milloin jollain on paha mieli. Minä en ainakaan osaa tunnistaa, kun itsellä on niin harvoin. Jos itsellä on en varmaan näytä. Ei ole nyt, lähden järvelle.
- namisuku
...vaan tietää ja vaistoo...
- joku tietää
namisuku kirjoitti:
...vaan tietää ja vaistoo...
Minä en. en ole pahaa mieltäni juuri muille esitellyt, olenko niin pöhkö etten ymmärrä mitä hyötyä siitä on.
- namisuku
joku tietää kirjoitti:
Minä en. en ole pahaa mieltäni juuri muille esitellyt, olenko niin pöhkö etten ymmärrä mitä hyötyä siitä on.
...se ainaskin minusta on kiva kun Toinen Kuuntelee ja On Mukana, eikä vaan sano joo, joo:(
Kun on tosi paha mieli, itkettää ja ehkä hiukka hysteerinenkin, toisen lempeä hali ja hyssyttely kyllä minua ainaskin rauhoittaa=D
Kiitos Niille YSTÄVILLE ja RAKKAILLE=D
En tiedä oisko tämä hyödyn hakua vai jotain muuta...veikkaan jotain muuta:) - voin sanoa
namisuku kirjoitti:
...se ainaskin minusta on kiva kun Toinen Kuuntelee ja On Mukana, eikä vaan sano joo, joo:(
Kun on tosi paha mieli, itkettää ja ehkä hiukka hysteerinenkin, toisen lempeä hali ja hyssyttely kyllä minua ainaskin rauhoittaa=D
Kiitos Niille YSTÄVILLE ja RAKKAILLE=D
En tiedä oisko tämä hyödyn hakua vai jotain muuta...veikkaan jotain muuta:)vaikka olen eri sukupuolta kanssasi, olen ihmetellyt mikä minussa on vikana, kun mulle tullaan puhumaan kaikenmaailman murheet eromurheista lähtien.
- namisuku
voin sanoa kirjoitti:
vaikka olen eri sukupuolta kanssasi, olen ihmetellyt mikä minussa on vikana, kun mulle tullaan puhumaan kaikenmaailman murheet eromurheista lähtien.
...olet sellainen Symppis ja sen oloisuus paistaa jo kaukaa=D
Ja et juorua muille, toisten asioita=DDD - minä sen
namisuku kirjoitti:
...olet sellainen Symppis ja sen oloisuus paistaa jo kaukaa=D
Ja et juorua muille, toisten asioita=DDDälyän, etten juorua. En vain ihmeemmin haluaisi kuunnellakkaan, kun en niille mitään voi. Enkä ole mielestäni edes hyvä kuuntelija, tunnen oloni epävarmaksi, koska yhdelläkin väärällä sanalla saa aikaan tuollaisissa tilanteissa suurta vahinkoa.
- namisuku
minä sen kirjoitti:
älyän, etten juorua. En vain ihmeemmin haluaisi kuunnellakkaan, kun en niille mitään voi. Enkä ole mielestäni edes hyvä kuuntelija, tunnen oloni epävarmaksi, koska yhdelläkin väärällä sanalla saa aikaan tuollaisissa tilanteissa suurta vahinkoa.
...Sinä puhutkin kuin vanhin Tyttäreni???
- vertaus
namisuku kirjoitti:
...Sinä puhutkin kuin vanhin Tyttäreni???
tytärtäsi kohtaan. Tällainen partainen viisikymppinen. Tyttäresi ei takuulla ilahdu.
- niin että
haluat olla yksin täällä palstalla, niin ole vaan
mun puolestani. Luulin kyllä että tänne halutaan kirjoittajia mutta tuntuu että kaikki häädetään vähin äänin pois, vai sanoiskos isoin äänin?- namisuku
...ymmärtänyt....tuotakaan...
- Pirita vm51
Tähän ei voi muuta sanoa kuin että:
Kun siis kiireessänne ja touhuissanne
kohtaatte jonkun, joka on liian väsynyt
antaakseen Teille hymyä,
jättäkää Hänelle yksi omista
hymyistänne.
Sillä ei kukaan tarvitse hymyä
niin paljon kuin Hän,
jolla ei itsellä ole yhtään
muille annettavaa.- namisuku
....Finlandeeset edes hiukka enemmän Hymyilisimme. Kaikille=D
Jotkut pelkäävät, että pitäisivät höperöinä...heh...sou vat=D senkin uhalla=DD
- Pirre*
pieneen mieleenikään lisätä, mutta kyl mie riitelen tuon ukon kanssa, - se on niin mahdoton :)
- namisuku
..heh, heh,,,Haleja=D
Niin kai empaattinen ihminen toimii aina. Joskus ihmettelen esim. töissä sitä välinpitämättömyyttä huonosti voivaa työkaveria kohtaan.
Ihan kuin joiltakin puuttuisi täysin empatiakyky.- namisuku
...me niitä Halaajia ja Tsemppaajia:)
- taas lannistaa
namisuku kirjoitti:
...me niitä Halaajia ja Tsemppaajia:)
ja saada paha mieli aikaiseksi vaikka toisin täällä hehkutat?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692291Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721762Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421383- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701185- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3381137