Teoria naisesta

; DDD

Toisinaanhan naista selvästi ohjaavat geenit, joskus taas yhteiskunnan odotukset, henkilön omat traumat, alhainen verensokeripitoisuus tai premenstruaalinen oireyhtymä. Oliko tämä käyttäytymisen takana jokin sellainen naisen käyttäytymisen muoto jota en vielä ymmärtänyt? Onko meidän hyväksyttävä se, että naiset ilmenevät meillä useimmiten käsittämättöminä ja toisiaan epäloogisesti seuraavina reaktioina erilaisiin ärsykkeisiin? Onko parasta, mitä voimme tehdä ratkaista pieniä yksittäisiä osia arvoituksesta, ymmärtämättä koskaan laajaa kokonaisuutta?

Kuinka monta teoriaa naisesta ylipäänsä on olemassa?

(Ellit)

No niin palstan miehet ja naiset, kertokaapa tietämiänne teorioita ;DD

30

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perttu,

Hirmumyrskyt on nimetty naisten mukaan, koska ne tulevat viileinä ja kosteina ja vievät mennessään talot ja autot.

• hehheh....

Nainen on kuin pikakivääri: pitää hirveetä meteliä, kuumenee nopeesti ja on hankala raahata mukana.

• nakkinen

Naiset ovat kuin postimerkkejä, ensin niitä nuollaan, sitten niitä pannaan joka paikkaan ja lopulta lähetetään pois.

• ovat myös

naisten tiet,
      sanoo hirmumyrsky *manta*

• JuurakkoHulda

vaikeaa olla nainen. Pitää tehdä työtä kui hevonen, syödä kuin varpunen ja ajatella kuin mies.

• olla

sängyssä kuin mies ,munat jalkojen välissä.

• kalamies'

kuin simpukoita: vaikka niiden sileän sokerinen kuori onkin kaunis, niin sisällä oleva helmi humalluttaa miehen sielun.

• HTZA

Kalsiumia joka on aina luista pois.
        Ja joillain on G-Piste.
        Se ei pahemmin humalluta, sen etsimisessä on jumalaton työ.
        Sellaiset neidot kirjoittaa "Leelian Lepotuoliin" ja kysyy että: "Miksi mää en tunne mitään?!
        Ja syy on, aiheestakin, miehen.

• ;DDD
        HTZA kirjoitti:

Kalsiumia joka on aina luista pois.
        Ja joillain on G-Piste.
        Se ei pahemmin humalluta, sen etsimisessä on jumalaton työ.
        Sellaiset neidot kirjoittaa "Leelian Lepotuoliin" ja kysyy että: "Miksi mää en tunne mitään?!
        Ja syy on, aiheestakin, miehen.

juksaa, monella naisella on jopa 4 kpl g-pisteitä. Ja paikka mistä ollaan hakusalla on suhteellisen pieni :D

• HTZA
        ;DDD kirjoitti:

juksaa, monella naisella on jopa 4 kpl g-pisteitä. Ja paikka mistä ollaan hakusalla on suhteellisen pieni :D

mutta lyhytsorminen.
        Joten olen opetellut vain pienten naisten kanssa.
        Mutta eiköhän hekin ole sisältä samanlaisia kuin tämän palstan lihavatkin?
        G7 ei ole onnea, vaikka kuinka haet, neito nousee vain ja menee uimaan.

• palstan50+ N:nen
        HTZA kirjoitti:

mutta lyhytsorminen.
        Joten olen opetellut vain pienten naisten kanssa.
        Mutta eiköhän hekin ole sisältä samanlaisia kuin tämän palstan lihavatkin?
        G7 ei ole onnea, vaikka kuinka haet, neito nousee vain ja menee uimaan.

ja herkkäkätisimmät / herkkäsormisimmat gynegologit ovat pienikätisiä, mutteivat nakkisormisia.

• HTZA
        palstan50+ N:nen kirjoitti:

ja herkkäkätisimmät / herkkäsormisimmat gynegologit ovat pienikätisiä, mutteivat nakkisormisia.

olin muinoin.
        Laji kehittää varpaita.
        Niillä olen joskus tehnyt ihmeitä. Ihan julkisilla paikoillakin.
        Ei ole harvoin, kun olen maksanut huoltoasemalla turhaan sämpylästä ja kahvista.
        Meikäläisen rahoihin verrattuna, hyvä ravintolakin, on joutunut viemään annoksen roskiin.
        Naiset ovat sitten suloisen monipuolisia. Ja laihduttavat mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.

• ai'ei
        HTZA kirjoitti:

olin muinoin.
        Laji kehittää varpaita.
        Niillä olen joskus tehnyt ihmeitä. Ihan julkisilla paikoillakin.
        Ei ole harvoin, kun olen maksanut huoltoasemalla turhaan sämpylästä ja kahvista.
        Meikäläisen rahoihin verrattuna, hyvä ravintolakin, on joutunut viemään annoksen roskiin.
        Naiset ovat sitten suloisen monipuolisia. Ja laihduttavat mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.

suloisia ja hohdokkaita ovatkaan muistot ja päiväunelmat. Miten ihanasti haave jo totuus sekoittuvatkin toisiinsa illuusioksi, josta on niin unelmasuloista kertoa suitesutusta janoaville kuulijoille.

• HTZA
        ai'ei kirjoitti:

suloisia ja hohdokkaita ovatkaan muistot ja päiväunelmat. Miten ihanasti haave jo totuus sekoittuvatkin toisiinsa illuusioksi, josta on niin unelmasuloista kertoa suitesutusta janoaville kuulijoille.

tunteesi on vilpitön.
        Mutta taidan pelätä vähän...

• ai'ei
        HTZA kirjoitti:

tunteesi on vilpitön.
        Mutta taidan pelätä vähän...

pöperöpääni ;) ?

• HTZA
        ai'ei kirjoitti:

pöperöpääni ;) ?

vai illuusio jossain päässä.

• vitsiveikko

muistavat vain ne miehet jotka ovat saaneet heidät nauramaan.

• nykyaikaa

kuin modeemi: yrität saada kovasti siihen yhteyttä, kun sen vihdoinkin saat sinulle kerrotaan että olet suorittanut laittoman toiminnon.

• Pirre*

vaan ohjaa meitä, - onpa tämä elämä helppoa - olla öllötellään vaan ja seurataan alkukantaisia vaistojamme.:/

:)

• välissä

ohjeistatte miestänne siinä mitä kaupasta tuodaan.

• Pirre*
        välissä kirjoitti:

ohjeistatte miestänne siinä mitä kaupasta tuodaan.

siis tarvitaan :)

• on häilyväinen

jossain määrin, edes nainen itse ei ota siitä selvää.

• kaikille miehille

Shoppailu ei totisesti ole penkkiurheilua, vaan vastaa rasitukseltaan täysmaratonia. Shoppailukierrokselta palaavaa umpiuupunutta naista kannattaa kohdella kiltisti ja huolehtivaisesti.

• paikkansa

minä olen ainakin kamalan vihainen shoppailukierroksen jälkeen, vaatii monta kupillista kahvia.

• mirkku::

käyn ruokakaupassa, mitään hilpetööriä en enää huusholliini osta. Vaatteetkin "riittävät" loppuiäksi, lenkkareita on uusittava, kun kuluvat pohjistaan puhki (olen lenkkeilijä). Jalkineetkin löytyvät yhdestä ja samasta sittarista/prismasta ja jopa lidlestä, kun jaksaa vain penkoa. Nuorempana oli pakko olla muodikas ja kotiinkin piti hankkia sisustusta, silloin shoppailtiin, mutta nykyään ei ole tarvis.

• HTZA
        mirkku:: kirjoitti:

käyn ruokakaupassa, mitään hilpetööriä en enää huusholliini osta. Vaatteetkin "riittävät" loppuiäksi, lenkkareita on uusittava, kun kuluvat pohjistaan puhki (olen lenkkeilijä). Jalkineetkin löytyvät yhdestä ja samasta sittarista/prismasta ja jopa lidlestä, kun jaksaa vain penkoa. Nuorempana oli pakko olla muodikas ja kotiinkin piti hankkia sisustusta, silloin shoppailtiin, mutta nykyään ei ole tarvis.

ja kärsin juuri tuosta asenteesta keväisin.
        Vanhat lumput mutta uudet tennarit.

• sanoo_suttura*
        mirkku:: kirjoitti:

Kyllähän sitä pitkälle pötkii kun on ruokaa ja lenkkikenkiä.

Ihailen kuitenkin tarmoasi kun jaksat kahdessa, kolmessa kaupassa ravata! Minä en kyllä jaksaisi!
        :) :)

• Minulla on ainakin voimakkaat PMS-oireet.
      Ihan tavallinen naaraspuolinen ihminen,
      synnyttänyt kaksi lasta, imettänyt.
      Hoivaviettikin on aika voimakas.

Semmosia me naiset kait ollaan, elämän pitää
      jatkua..

• nainen sanoi

näin. "on ajan hukkaa ymmärtää naista. Nainen ei ole luotu ymmärrettäväksi".

• tavallinentiina

ovat tavallisia ihmisiä ja naisilla on näppärät aivot ja mielenkiintoinen luonteenlaatu.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      71
      2388
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1460
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1447
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      255
      1425
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1252
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      380
      1222
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      344
      1156
    Aihe