Teoria naisesta

; DDD

Toisinaanhan naista selvästi ohjaavat geenit, joskus taas yhteiskunnan odotukset, henkilön omat traumat, alhainen verensokeripitoisuus tai premenstruaalinen oireyhtymä. Oliko tämä käyttäytymisen takana jokin sellainen naisen käyttäytymisen muoto jota en vielä ymmärtänyt? Onko meidän hyväksyttävä se, että naiset ilmenevät meillä useimmiten käsittämättöminä ja toisiaan epäloogisesti seuraavina reaktioina erilaisiin ärsykkeisiin? Onko parasta, mitä voimme tehdä ratkaista pieniä yksittäisiä osia arvoituksesta, ymmärtämättä koskaan laajaa kokonaisuutta?

Kuinka monta teoriaa naisesta ylipäänsä on olemassa?

(Ellit)

No niin palstan miehet ja naiset, kertokaapa tietämiänne teorioita ;DD

30

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perttu,

      Hirmumyrskyt on nimetty naisten mukaan, koska ne tulevat viileinä ja kosteina ja vievät mennessään talot ja autot.

      • hehheh....

        Nainen on kuin pikakivääri: pitää hirveetä meteliä, kuumenee nopeesti ja on hankala raahata mukana.


    • nakkinen

      Naiset ovat kuin postimerkkejä, ensin niitä nuollaan, sitten niitä pannaan joka paikkaan ja lopulta lähetetään pois.

    • ovat myös

      naisten tiet,
      sanoo hirmumyrsky *manta*

    • JuurakkoHulda

      vaikeaa olla nainen. Pitää tehdä työtä kui hevonen, syödä kuin varpunen ja ajatella kuin mies.

      • olla

        sängyssä kuin mies ,munat jalkojen välissä.


    • kalamies'

      kuin simpukoita: vaikka niiden sileän sokerinen kuori onkin kaunis, niin sisällä oleva helmi humalluttaa miehen sielun.

      • HTZA

        Kalsiumia joka on aina luista pois.
        Ja joillain on G-Piste.
        Se ei pahemmin humalluta, sen etsimisessä on jumalaton työ.
        Sellaiset neidot kirjoittaa "Leelian Lepotuoliin" ja kysyy että: "Miksi mää en tunne mitään?!
        Ja syy on, aiheestakin, miehen.


      • ;DDD
        HTZA kirjoitti:

        Kalsiumia joka on aina luista pois.
        Ja joillain on G-Piste.
        Se ei pahemmin humalluta, sen etsimisessä on jumalaton työ.
        Sellaiset neidot kirjoittaa "Leelian Lepotuoliin" ja kysyy että: "Miksi mää en tunne mitään?!
        Ja syy on, aiheestakin, miehen.

        juksaa, monella naisella on jopa 4 kpl g-pisteitä. Ja paikka mistä ollaan hakusalla on suhteellisen pieni :D


      • HTZA
        ;DDD kirjoitti:

        juksaa, monella naisella on jopa 4 kpl g-pisteitä. Ja paikka mistä ollaan hakusalla on suhteellisen pieni :D

        mutta lyhytsorminen.
        Joten olen opetellut vain pienten naisten kanssa.
        Mutta eiköhän hekin ole sisältä samanlaisia kuin tämän palstan lihavatkin?
        G7 ei ole onnea, vaikka kuinka haet, neito nousee vain ja menee uimaan.


      • palstan50+ N:nen
        HTZA kirjoitti:

        mutta lyhytsorminen.
        Joten olen opetellut vain pienten naisten kanssa.
        Mutta eiköhän hekin ole sisältä samanlaisia kuin tämän palstan lihavatkin?
        G7 ei ole onnea, vaikka kuinka haet, neito nousee vain ja menee uimaan.

        ja herkkäkätisimmät / herkkäsormisimmat gynegologit ovat pienikätisiä, mutteivat nakkisormisia.


      • HTZA
        palstan50+ N:nen kirjoitti:

        ja herkkäkätisimmät / herkkäsormisimmat gynegologit ovat pienikätisiä, mutteivat nakkisormisia.

        olin muinoin.
        Laji kehittää varpaita.
        Niillä olen joskus tehnyt ihmeitä. Ihan julkisilla paikoillakin.
        Ei ole harvoin, kun olen maksanut huoltoasemalla turhaan sämpylästä ja kahvista.
        Meikäläisen rahoihin verrattuna, hyvä ravintolakin, on joutunut viemään annoksen roskiin.
        Naiset ovat sitten suloisen monipuolisia. Ja laihduttavat mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.


      • ai'ei
        HTZA kirjoitti:

        olin muinoin.
        Laji kehittää varpaita.
        Niillä olen joskus tehnyt ihmeitä. Ihan julkisilla paikoillakin.
        Ei ole harvoin, kun olen maksanut huoltoasemalla turhaan sämpylästä ja kahvista.
        Meikäläisen rahoihin verrattuna, hyvä ravintolakin, on joutunut viemään annoksen roskiin.
        Naiset ovat sitten suloisen monipuolisia. Ja laihduttavat mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.

        suloisia ja hohdokkaita ovatkaan muistot ja päiväunelmat. Miten ihanasti haave jo totuus sekoittuvatkin toisiinsa illuusioksi, josta on niin unelmasuloista kertoa suitesutusta janoaville kuulijoille.


      • HTZA
        ai'ei kirjoitti:

        suloisia ja hohdokkaita ovatkaan muistot ja päiväunelmat. Miten ihanasti haave jo totuus sekoittuvatkin toisiinsa illuusioksi, josta on niin unelmasuloista kertoa suitesutusta janoaville kuulijoille.

        tunteesi on vilpitön.
        Mutta taidan pelätä vähän...


      • ai'ei
        HTZA kirjoitti:

        tunteesi on vilpitön.
        Mutta taidan pelätä vähän...

        pöperöpääni ;) ?


      • HTZA
        ai'ei kirjoitti:

        pöperöpääni ;) ?

        vai illuusio jossain päässä.


    • vitsiveikko

      muistavat vain ne miehet jotka ovat saaneet heidät nauramaan.

    • nykyaikaa

      kuin modeemi: yrität saada kovasti siihen yhteyttä, kun sen vihdoinkin saat sinulle kerrotaan että olet suorittanut laittoman toiminnon.

    • Pirre*

      vaan ohjaa meitä, - onpa tämä elämä helppoa - olla öllötellään vaan ja seurataan alkukantaisia vaistojamme.:/

      :)

      • välissä

        ohjeistatte miestänne siinä mitä kaupasta tuodaan.


      • Pirre*
        välissä kirjoitti:

        ohjeistatte miestänne siinä mitä kaupasta tuodaan.

        siis tarvitaan :)


    • on häilyväinen

      jossain määrin, edes nainen itse ei ota siitä selvää.

    • kaikille miehille

      Shoppailu ei totisesti ole penkkiurheilua, vaan vastaa rasitukseltaan täysmaratonia. Shoppailukierrokselta palaavaa umpiuupunutta naista kannattaa kohdella kiltisti ja huolehtivaisesti.

      • paikkansa

        minä olen ainakin kamalan vihainen shoppailukierroksen jälkeen, vaatii monta kupillista kahvia.


      • mirkku::

        käyn ruokakaupassa, mitään hilpetööriä en enää huusholliini osta. Vaatteetkin "riittävät" loppuiäksi, lenkkareita on uusittava, kun kuluvat pohjistaan puhki (olen lenkkeilijä). Jalkineetkin löytyvät yhdestä ja samasta sittarista/prismasta ja jopa lidlestä, kun jaksaa vain penkoa. Nuorempana oli pakko olla muodikas ja kotiinkin piti hankkia sisustusta, silloin shoppailtiin, mutta nykyään ei ole tarvis.


      • HTZA
        mirkku:: kirjoitti:

        käyn ruokakaupassa, mitään hilpetööriä en enää huusholliini osta. Vaatteetkin "riittävät" loppuiäksi, lenkkareita on uusittava, kun kuluvat pohjistaan puhki (olen lenkkeilijä). Jalkineetkin löytyvät yhdestä ja samasta sittarista/prismasta ja jopa lidlestä, kun jaksaa vain penkoa. Nuorempana oli pakko olla muodikas ja kotiinkin piti hankkia sisustusta, silloin shoppailtiin, mutta nykyään ei ole tarvis.

        ja kärsin juuri tuosta asenteesta keväisin.
        Vanhat lumput mutta uudet tennarit.


      • sanoo_suttura*
        mirkku:: kirjoitti:

        käyn ruokakaupassa, mitään hilpetööriä en enää huusholliini osta. Vaatteetkin "riittävät" loppuiäksi, lenkkareita on uusittava, kun kuluvat pohjistaan puhki (olen lenkkeilijä). Jalkineetkin löytyvät yhdestä ja samasta sittarista/prismasta ja jopa lidlestä, kun jaksaa vain penkoa. Nuorempana oli pakko olla muodikas ja kotiinkin piti hankkia sisustusta, silloin shoppailtiin, mutta nykyään ei ole tarvis.

        Kyllähän sitä pitkälle pötkii kun on ruokaa ja lenkkikenkiä.

        Ihailen kuitenkin tarmoasi kun jaksat kahdessa, kolmessa kaupassa ravata! Minä en kyllä jaksaisi!
        :) :)


    • Minulla on ainakin voimakkaat PMS-oireet.
      Ihan tavallinen naaraspuolinen ihminen,
      synnyttänyt kaksi lasta, imettänyt.
      Hoivaviettikin on aika voimakas.

      Semmosia me naiset kait ollaan, elämän pitää
      jatkua..

    • nainen sanoi

      näin. "on ajan hukkaa ymmärtää naista. Nainen ei ole luotu ymmärrettäväksi".

    • tavallinentiina

      ovat tavallisia ihmisiä ja naisilla on näppärät aivot ja mielenkiintoinen luonteenlaatu.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe