hikoiluttaa!

tyttö87

onko kenelläkään muulla tätä samaa ongelmaa, että hikoilee todella paljon? varsinkin näin kesällä.
on aika kiusallista kun on paidassa hikiläntit...talvellakin jopa. oon kuullu apteekissa myytävästä antiperspirantista nimeltä absolut Torr, millasta se mahtaa olla? onko kenelläkään kokemuksia? entä Bats? millasta se on?
kertokaa mulle hyviä dödöjä! oon kokeillu jo melkeen kaikkia...kiitti vastauksista!!:)

7

657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

äitini käytti muinoin jotain lääkettä joka estää hikoilun (siis töissä kun sen kädet hilkoili). se sanoo ettei se oikeastaan oleellisesti auttanu, kuivatti vaan vähän käsiä [et en tiä onks se sen rahan arvosta]
      ite käytän Dove dödöä (ja sitä vaaleen sinistä korkkia=)

• toinentyttö87

Itselläni on sama ongelma aika pahana, ja se on erittäin kiusallista. Absolut Torr auttaa varmaankin ainakin jonkin aikaa, ainakin itselläni. Mutta senkin teho saattaa hiipua, nopeasti tai hitaasti. Jonain päivänä voi olla, ettei se enää toimikaan. Se on kuitenkin tietämistäni antiperspiranteista kaikkein tehokkain. Apteekissa myydään myös Triple Dry antiperspiranttia, mutta itselläni se ei tehonnut ollenkaan. Eikä myöskään Bats. Mutta toivottavasti sinulla tehoaa, sillä tämä vaiva on todellakin kiusallinen! Kesällä ja talvella!

• ...-DÖDÖÄ!!!

Nii!

• Nana

Minulla toimii mineraalikivi-dödö. Aito luonnontuote, joten ei ole haittaa ruumiille. Ja se estää hien syntymisen. Toimii!
      Myydään luontaistuotekaupoissa.

• ei sitä!!

ANTIPERSPIRANT-dödö
        joka kaupoissa
        min.kivi alkaa haista ku sitä käyttää paljon (KOKEMUS::)
        mut se oli alux sikahyvä
        OK!

• Hoitsu (m)

Kokeile Bats Roll-on antiperspiranttia. Siinä on alkoholia joten tappaa hajua aiheuttavia bakteereita myös kun käytät sitä. Siihen voi päälle sitten suihkauttaa jotain aerosolidödöä tuoksua ja lisäsuojaa tuomaan. Tuota Batsia voi lisätä päivän aikana tarpeen mukaan koska alkoholi tappaa bakteerit... :)

Itse olen huomannut että kun laittaa ennen töihin lähtöä ja vaikka 4-5 tunnin päästä kuivaa kainalon vaikka paperilla ja laittaa uudestaan niin eipä kyllä hiki haise vaikka kuinka rehkisi! :)

• sininen siili

joo mulla on kanssa aika kovasti hikoilua ja nyt oon kayttäny ihan rexona active nimistä dödöä.. toimii ihan hyvin jne kunhan antaa kuivua hyvin.. mutta eihän se ihan äkkiä kuivu! se on erittäin raivostuttavaa.. itse luulen ettei mun kandee laittaa alkoholi pitoista dödöä koska sillon alkaa haista TOSI pahalle.. niinQ joku kissan pissa ( ei ihan ni voimakas mutta kuiteki..) ja toinen homma on se että suurin piirteen kaikissa paidoissa kainalot semmoset vaaleen keltaset ja ihan pilalle menny kangas.. erittäin harmillistä että hyvät paidat menee äkkiä pilalle.. ja kun vielä tuntuu että jännitän paljon ei auta asiaa.. lisää hikeä vaan..

isäni siskolla ja mummollani on kovaa hikoilua.. että luulen sen kulkevan suvussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe