Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bakotu hotel

Kokemuksia?

Olen lähdössä Gambiaan tämän kuun lopulla. Tietoa Bakotu hotellista? ilmastoituja kuulemma jotkut huoneet, mutta onko esim. tuskaista nukkua? Hotellin ravintola mitä hyvä tietää? Myös kaikkea muuta saa kertoa Gambiasta jos tulee jotain mieleen kun ensimmäinen reissu afrikkaan on ja jänskättää niin pirusti=)

15

2445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bakotusta

      kivaa oli, hotellin ympäristö vehreä ja "afrikkalainen", kiva tunnelma.huoneet ei oo luksusta mutta eipä siellä paljo aikaa vietetty, ilmastoinia ei ole mut sai nukuttua, respasta sai vuokrata tuulettimia kai...ja jääkaapin.rannalle lyhyt matka ja ok sijainti.käytiin parissa muussakin hotellissa ja bakotussa paras fiilis, "bambu majoineen", ainakin omasta mielestä!!...ravintolassa syötiin kerran kun oli paljon muitakin paikkoja nähtävänä, ihan ok safka.aamiaista useemmin, perus setti-hengissä pysyi!hauskaa matkaa!

    • perheen kanssa

      asuttua bacoutu hotelilla. hotellista jäi todella hieno fiilis. kivan rauhallinen eikä kaivannut öisin ilmastointia. jos haluat todella hyvän opaan gambiaan niin on minulla selainen tiedossa, on aivan fantastinen maa loppujen lopuksi. hotellin ravintolassa söimme muutamaan oteeseen ja ihan ok ruokaa siellä on, hieman kalimpaa kuin ulkopuolella hotellia, aivan turvallisestti siellä pystyy syömään, katsoo vain missä' syö. jos haluat lisä tietoa heitä meiliä [email protected]

      • ts18056
        haloooooooo kirjoitti:

        Mitä järkeä on vastata 11 vuotta vanhaan viestiin ???

        No onhan toi hotellikin nyt 11 vuotta vanhempi!


    • perheen

      kanssa eikä ollut tuskaista yöllä. Meillä ei ilmastointilaitetta ollut mutta yöt sen verran viileät ettei hiki pääse yllättämään. Allasalue koettiin aika pieneksi mutta siinäkin pärjää...Gambia oli kaikinpuolin ihana paikka ja viihdyimme oikein hyvin. Ensi vuonna uudestaan!! Toivotan oikein antoisaa lomaa ja menkää ehdottomasti Senegalin puolelle, safari retkelle!!!

      • =))

        Kiitos tiedoista! On taas vähän viisaampi:)


      • Kokaten
        =)) kirjoitti:

        Kiitos tiedoista! On taas vähän viisaampi:)

        Bakotussa on myös muutama Apartmentos-huone erillisessä talossa (et ensi kerralla välttämättä löydä sinne ilman kantajaa...).
        Huoneet on isoja parvekkeella. Keittosysteemit ja jääkaappi on, jotta perusruuat valmistaa kyllä. Paistokelpoisen lihan löytäminen vaan on hieman haasteellista siellä, helpommin saa tehtyä esimerkiksi pastaa.


      • kokemuksia?
        Kokaten kirjoitti:

        Bakotussa on myös muutama Apartmentos-huone erillisessä talossa (et ensi kerralla välttämättä löydä sinne ilman kantajaa...).
        Huoneet on isoja parvekkeella. Keittosysteemit ja jääkaappi on, jotta perusruuat valmistaa kyllä. Paistokelpoisen lihan löytäminen vaan on hieman haasteellista siellä, helpommin saa tehtyä esimerkiksi pastaa.

        Ilmeisesti olen menossa k.o. erillistaloon koska tiedoissa lukee Bakotu hotel & apart. Voi että miten jänskättääkin!


      • nöf nöf
        kokemuksia? kirjoitti:

        Ilmeisesti olen menossa k.o. erillistaloon koska tiedoissa lukee Bakotu hotel & apart. Voi että miten jänskättääkin!

        ..ja olen sentään aika monessa käynyt. Ei mitenkään laadultaan vaan lähinnä tunnelmaltaan ja kaikki oli niin söpöö ja vehreetä. Hauska henkilökunta. Agressiivinen apinaperhe asuu alueella - isukki puri mua. Ilmastointia ei tartte mutta korvatulpat ehkä sammakoitten takia. Ja tää ei oo vitsi.
        Muista myös taskulamppu.
        Tykkäsin hirveesti Gambiasta mutta tykätäkseen tarttee olla oikee asenne ja toivottavasti englanninkielentaitookin.
        Toivottavasti viet vaikka matkalaukullisen lahjoitettavia vaatteita mukanasi.Laukku sitten paikallisen oppaan kans johonkin kylään. Näin autat konkreettisesti ja voit itse saada elämäsi kokemuksen kuten me..


      • kokemuksia?
        nöf nöf kirjoitti:

        ..ja olen sentään aika monessa käynyt. Ei mitenkään laadultaan vaan lähinnä tunnelmaltaan ja kaikki oli niin söpöö ja vehreetä. Hauska henkilökunta. Agressiivinen apinaperhe asuu alueella - isukki puri mua. Ilmastointia ei tartte mutta korvatulpat ehkä sammakoitten takia. Ja tää ei oo vitsi.
        Muista myös taskulamppu.
        Tykkäsin hirveesti Gambiasta mutta tykätäkseen tarttee olla oikee asenne ja toivottavasti englanninkielentaitookin.
        Toivottavasti viet vaikka matkalaukullisen lahjoitettavia vaatteita mukanasi.Laukku sitten paikallisen oppaan kans johonkin kylään. Näin autat konkreettisesti ja voit itse saada elämäsi kokemuksen kuten me..

        Kiitos paljon tiedoistasi! Can´t wait!!


    • Turismo

      Mitä suositeltavia ruokapaikkoja on Bakotun läheisyydessä? Entäpä onko lähellä jotain muuta suositeltavaa paikka missä pitää käydä? Lähdössä kohta Gambiaan ja ja Bakotu hotel tuli valittua.

    • Boss man

      Tulimme juuri Gambiasta, olimme Bakotu hotellissa ja siitä ei ole mitään huonoa kerrottavaa. Paitsi jos on kovin iltauninen ja huone on lähellä iltaravintolaa siellä on aika äänekäs rumpuesitys iltaisin (muista korvatulpat). Ilmastointia ei ole mutta vuokratkaa heti tuuletin sillä pärjää hyvin. Paikka siisti, henkilökunta mukavaa ja "piha" mielettömän upea. Mutta, mutta... ne hotellin ovella ja rannoilla roikkuvat pummit ja kaikenmaailman kauppiaat saavat kyllä lomatunnelman pilattua aika tehokkaasti. Niillä on lähes kaikilla hymynsä takana vain yksi ajatus, miten saa mahdollisimman paljon hyötyä tästä turistista. Olkaa tarkkana joka paikassa rahan kanssa, suoranaisia varkaita ei sinällään tarvitse pelätä. Suosittelen ehdottomasti***** ScanTourin kokopäiväretkeä Senegaliin sillä siellä kohtaat Afrikan. Ruoka ja kaikki muutkin yllättävän kallista (suomen hinnoissa). Pakatkaa mukaan sellaisia vaatteita mitkä voi jättää sinne. Pakollisia asioita: rokotukset, malarialääkitys, vahvat vatsalääkkeet, aurinkovoiteet >20, hyttysmyrkyt, taskulamput, lakki/huivi, aina kassissa mukana paljon juotavaa. Lisäkysymyksiä saa esittää [email protected]

      • Eki2008

        Menossa Gambiaan ja mielenkiinnosta kyselen;
        miten tuolle Scantourin matkalle ilmoittaudutaan?


      • Boss man
        Eki2008 kirjoitti:

        Menossa Gambiaan ja mielenkiinnosta kyselen;
        miten tuolle Scantourin matkalle ilmoittaudutaan?

        ScanToursin retki järjestetään lauantaisin, lähtö klo 06.00 ja paluu n.klo 18.00 (kuljetus hotelleilta). Puhelinnumero suomenkieliselle oppaalle Gambiassa 9744028 tai 4496728, hinta 60e. Kerro retken gambialaisopas Abdulille (puhelin 2207749903) terveisiä Jarilta, häneltä saat myös muita vinkkejä matkallesi. Ota retkelle mukaan passi, uikkarit, pyyhe, kiikarit ja paljon juotavaa.
        Hyvää matkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe