Mä saan 2000e/kk, tai oikeestaan 3500e, mutta verottaja vie ne 1500egee.
2000e/kk
19
3270
Vastaukset
- minä
vie verottaja.
- *sipuli*
kuule kaikki uskoo sua...x)
- Filosofin Poika
Vai niin. No jos tunnet, että se on riittävästi, niin ihan hyvä asiahan sen pitäisi olla.
- trial-by-fire
rikas oisin jos näin paljon saisin.. nikä känny sulla on?
- maaria
ensinnäkin kerroppa hyvä ihminen missä tienää noin hyvin kun minä todella hyvässä virassa asikaspalvelu tehtävissä en tienaa noin hyvin, mieheni palkka hipp läheltä hän on sentään insinööri....että uskallampa epäillä tuotakin!!!
- Yippe
Tienasin minä ainakin kesätöissäni n 3500 eukkoa käteen, tosin vain heinäkuussa. Mutta oli se kyllä niin työn takana että itseni ja kaikkien muidenkin mielestä olen ne rahat ansainnut vaikka olen alaikäinen.
Niin, ja isäni tienaa kuussa n. 4000 egee käteen, joten ei tuo nyt niin ihme ole...(?) - Snobi
Joku ihme jos et asiakaspalvelussa tienaa...tai jos insinööri ei tienaa paljoo, harvoin ne tienaa kovin hyvin. (vai tarkotitko diplomi-insinööriä??)
Ja kyllä noin "hyvin" voi tienata melkeinpä missä tahansa....kunhan on tarpeeks korkealla...
Onhan se vähän henk. koht. mutta ei mun mielestä 4000 euroo/kk (edes nettona) ole mitenkään ihmeellinen. Kai se ihan jees nyt on mut...no joo - maaria
Snobi kirjoitti:
Joku ihme jos et asiakaspalvelussa tienaa...tai jos insinööri ei tienaa paljoo, harvoin ne tienaa kovin hyvin. (vai tarkotitko diplomi-insinööriä??)
Ja kyllä noin "hyvin" voi tienata melkeinpä missä tahansa....kunhan on tarpeeks korkealla...
Onhan se vähän henk. koht. mutta ei mun mielestä 4000 euroo/kk (edes nettona) ole mitenkään ihmeellinen. Kai se ihan jees nyt on mut...no joodi..siis oli kyse... Niin ja siis en tarkoita asikaspalvelu tehtävillä nyt mitään kaupan kassaan vaan johtoportaan hommia.
- mää
ite saanut 8kk:n aikana 34000e. en oo vielä edes valmistunut insinööriksi, mutta ylitöitä on paljon.peruspalkka n 2400e kk vuoro vuoronvaihtolisineen.
- Hyvätuloinen
On se kauheeta kun vielä tän päivän Suomessa joku joutuu tuleen toimeen noin pienellä viikkorahalla. Sun katsis mennä sossuun puhuun na vois järkätä sielä vähän lisähintaa sulle. Ethän sää millään voi pärjätä. Onkohan muillaki noin huonot viikkorahat Suomessa. Mää itse asun täällä Honolulussa ja ei täällä kukaan eläin tollasilla liksoilla, ne haastas vanhempansa oikeuteen heitteillejätöstä. Sunkin kannattaa mennä lakimiehen juttusille ja palkata se ajaan sulle viikkorahan korostusta oikeusteitse.
- juuso jeppe alfons
saan 35000 Euroa /kk
enkä mä sillä pärjää kun menee niin paljon puhelin laskuun ja kun shoppailen koko ajan ... viime kuukautena säästin 20 k kun tuli säästeliäs tunne ja nyt ostin helikopterin...
- Turo
Mä ja mun koira saadaan viikossa 13000 egee papuihin ja puruluihin! Saatanan Paavo!
- miki
kyl toi 3500egee kuussa tulee helposti, kun käy vaan oikean koulutuksen, mulla 2vuotta ammattikoulua ja tuo on palkka.
- mää
miki kirjoitti:
kyl toi 3500egee kuussa tulee helposti, kun käy vaan oikean koulutuksen, mulla 2vuotta ammattikoulua ja tuo on palkka.
niin mutta viikkorahana... enpä usko...
- me stadist
mä en saa yhtään viikkorahaa mut sit mä ryöstelen pankkeja ja omilta vanhemmilta.
ne ei huomaa mitään ku on aina niin pilves ja juo koko ajan...
mut on täs yks hyvä puoli niitten kannalta ku niil ei mee kaikki rahat huumeisiin ja juomiin ku mä käytän ne karkkiin...
sen takii varmaan painan 103kg/154cm- ~*Nappulainen*~
Kannattaisko mietti vähän,et onks siinä järkee ryöstää pankkeja tai mutsii tai fainaa ihan rutiköyhäks?En kyl ite tiiä sun asemaas,koska mun vanhemmat ei juo,ja muutenkin mullla on asiat loistavasti yms.
Ja sit toi sun painos...ite oon 157cm/51kg noin,vaihtelee vähän,ja musta mä oon aika normaali/tukevahko,mut jos suoraan sanotaan (anteeks nyt vaan) sun ehkä pitäs miettii vaikka painon vartijoihin menemistä!Aika moni on nimittäin OIKEESTI saanu sillä aika hyvät mitat...ja sit tota sun karkin syöntii vois vähentää...mut mulla on kyllä itellänikin karkkipussi avattuna mun huoneessa,mut aika harvoin mä ostan karkkipussin.
Ootko muuten harkinnu puhumista vanhemmilles,vai onks ne niin alkoholisoituneita et ne ei tajuu enää?
Sori jos tää tuntu jotenkin oudolta,mut ehkä oon sit lukenut liikaa lehtii yms...en tiiä...ottakaa kantaa oonko hyvän mittanen ja puhunko ihan omiani!!!!!!???? - Ai minäkö tyhmä?
~*Nappulainen*~ kirjoitti:
Kannattaisko mietti vähän,et onks siinä järkee ryöstää pankkeja tai mutsii tai fainaa ihan rutiköyhäks?En kyl ite tiiä sun asemaas,koska mun vanhemmat ei juo,ja muutenkin mullla on asiat loistavasti yms.
Ja sit toi sun painos...ite oon 157cm/51kg noin,vaihtelee vähän,ja musta mä oon aika normaali/tukevahko,mut jos suoraan sanotaan (anteeks nyt vaan) sun ehkä pitäs miettii vaikka painon vartijoihin menemistä!Aika moni on nimittäin OIKEESTI saanu sillä aika hyvät mitat...ja sit tota sun karkin syöntii vois vähentää...mut mulla on kyllä itellänikin karkkipussi avattuna mun huoneessa,mut aika harvoin mä ostan karkkipussin.
Ootko muuten harkinnu puhumista vanhemmilles,vai onks ne niin alkoholisoituneita et ne ei tajuu enää?
Sori jos tää tuntu jotenkin oudolta,mut ehkä oon sit lukenut liikaa lehtii yms...en tiiä...ottakaa kantaa oonko hyvän mittanen ja puhunko ihan omiani!!!!!!????Ei vittu mä repesin totaalisesti. :D :D
- miki_2
no oot varmaan sellanen 50-vuotias kusipää!!!!!
Sulle maksetaan säälistä - ukawaaaaa
MIKI!!!
höpöhöpö :D
Poika äläsnyt näillä foorumeilla kehuskele rahamäärilläs kun vanha sossupummi oot. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958