Saatiinpa juuri tietää, että poikaa pukkaa!
Elina Maariaa ei siis ainakaan tule. Meidän vauvasta tulee varmaankin nimeltään Aki Markus. Miltäs kuulostaa? Aki meillä oli varalla jo ensimmäiselle lapselle, joka kuitenkin oli tyttö ja sai kasteessa nimen Helena Sofia. Markus taas on miehen nimi ja kiertää muutenkin isältä pojalle. Saa ehdotella muitakin.
Aki Markus
8
355
Vastaukset
- Ei kai?
Aki Markus, hui. Ettet vaan ois katsonut Salattuja Elämiä? Aki Markus ei edes sovi yhteen (kuulostaa vaan kahden roolihahmon nimiltä). Et kai ollut edes tosissasi?!
- Jonna
Tuli kyllä mullakin ekana mieleen salkkarit, mutta silti Aki Markus on hieno ja lyhyt suomalainen nimi. Saa kannatukseni!
- onneli
Aki Markus on mielestäni kiva ja nätti nimi! ei minulla ainakaan tullut mieleen mikään salatut elämät. ja sitäpaitsi jos rupeaisi etsimään sellaista nimeä, jota ei ole missään tv-sarjassa, niin aika vähiin jäisi vaihtoehdot. Aki Markus saa kannatukseni!:)
- tiia
ainaskin katsellut Salattujaelämiä;)
- Annukka
Juurihan sanoin, että meidän Helenasta 12v olisi tullut Aki, jos hän olisi ollut poika. Ja Markus kiertää miehen suvussa. Miten tämä siis voisi liittyä joihinkin salattuihin elämiin, joita en ole edes katsonut? Olen 39v enkä katso katso kyseistä sarjaa!
- Pikkutyttö
Annukka kirjoitti:
Juurihan sanoin, että meidän Helenasta 12v olisi tullut Aki, jos hän olisi ollut poika. Ja Markus kiertää miehen suvussa. Miten tämä siis voisi liittyä joihinkin salattuihin elämiin, joita en ole edes katsonut? Olen 39v enkä katso katso kyseistä sarjaa!
Aki Markus saa ehdottomasti myös minun kannatukseni! Naurettavia tuollaiset puheet salkkareista. Itse seuraan sarjaa mutta ei tosiaan tullut sarja mieleen tuosta nimestä!
Sitä paitsi Aki on hyvä, lyhyt ja helppo nimi poikalapselle..=) - Annukka
Pikkutyttö kirjoitti:
Aki Markus saa ehdottomasti myös minun kannatukseni! Naurettavia tuollaiset puheet salkkareista. Itse seuraan sarjaa mutta ei tosiaan tullut sarja mieleen tuosta nimestä!
Sitä paitsi Aki on hyvä, lyhyt ja helppo nimi poikalapselle..=)Nimi Aki juontaa juurensa nimestä Joakim, joka myöskin on joskus ollut mietinnän alla. Haluaisimme kuitenkin jotakin lyhyttä ja napakkaa. Meistä Aki Markus on hyvä.
- Hanna
Ei kannata välittää näistä salkkaripuheista..
Aki Markus on mun mielestä kiva nimi. Lyhyt ja suomalainen. Näkee niin paljon ihan turhaa "hienoilla" nimillä kikkailua. Markus on kaunis nimi. Olen miettinyt sitä itsekkin yhtenä vaihtoehtona. Sopii hyvin toiseksi nimeksi. Etunimenä Markus olisi kuitenkin Make tms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960