Suzuki Maraudewrit menee kaupaksi???

Kiinnostus lopahtaa kohta

Yksityiset pyytää vanhemmist kovempia hintoja, kuin liikkeet, jotka antavat jonkinlaisen takuun vehkeelle.

Mihin yksityiset perustavat hintansa?

Esim: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=570633

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=538572

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=572120

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=572856

Ei kun kaupoille liikkeeseen, sanon minä.

11

2915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas sama jätkä

Niinkuin autopuolellakin.

• saapi

noiden jobareiden maahan roudaamia loppuunajettuja tuontipyöriä En kuunaan päivänä ostais vaikka takuun saisin.

• saatte edes

niitä loppuunajettuja tuontipyöriä. Belgia on tietysti vähän epäilyttävä paikka ostaa pyörä, sillä sieltä tuodaan suomeen saksan lailla paljon paskaa. Kyllä siellä on hyviäkin mutta jobbari jää hyvän ostaessaan ilman katetta ja ostaja haluaa aina sitä halvinta. Olipa sitten kyseessä pyörä tai auto, niin yksi sääntö pätee: HYVÄÄ EI SAA HALVALLA. Noista pikkucustomeista vielä sen verran että niitä joutuu huudattamaan turhankin paljon jos meinaa pysyä liikenteen mukana euroopan teillä. Siinä mielessä isompi on aina parempi.

• on..,.

Järjestäin nettimotossa nuo vanhat customit ylihinnoiteltuja ja näyttävät roikkuvan myynnissä jotkut useamman vuodenkin,ilmeisesti ei aikomustakaan myydä kun reiluun ylihintaan,äkkiseltään vääristää hintatiedottoman käsityksiä hintatasosta jolla pyörän todellisuudessa saa...

• Marauder -00

Ne saatanat vääristää tullinkin veropäätöksiä koska tulli tutkii markkinoita ja otantana vertailee mitä markkinoilla samanlaisista pyöristä pyydetään.
        Ja sitten siellä on näitä ylihintaisia paskoja PERKELE!!!

• Marauder -00

niin että yksityisten myynnissä olevat pyörät olis ns. suomipyöriä ja siitä johtuva kova hintapyyntö?

Itse juuri pyörän belgiasta tuonneena niin en kyllä näillä suomen pyyntihinnoilla ostaisi paskaakaan.
      Kaikki varusteet ajettu alle 15 vm-00 hinta 3200
      tuonti tullaus vero rekisteröinti= jää alle 5000 vaikka miten laskis

• olla,.

Koska motoristit pääsääntöisesti nykyään kypsempään ikään ehtineitä ja tottuneet takavuosilta siihen että pyörän arvo jopa kasvoi kun hinnat aina nousi vaudilla,nyt suunta päinvastainen eikä kukaan haluaisi ottaa takkiinsa kaupoissa.

• arvossaan;

Ei se hullu ole, ken pyytää, vaan se joka maksaa.

Toisaalta, jos ei ole vimmattua tarvetta myydä, niin isompaa tiliä yrittää hinnoittelemalla pyöränsä yläkanttiin.

Jossain vaiheessahan kysyntä ja tarjonta kyllä kohtaavat.

• Hape

Noin se menee,
        ja kohtaa kun kun hinta LASKEE..
        Samaa ihmetellyt jo vuosia..
        itse seuraillut tiettyjä pyöriä..4 vuotta sitten
        maksoi n.8900 edelleen sama hinta saman ikäisistä! Siis kuka ostaa?..ostinkin lopulta uuden.

• Saksassa vuosikymmenen töissä

Kävin saksalaisella Suzuki-dealerilla ja nauroi hullujen suomalaisten vievän heiltä kaikki vanhat isot customit - varsinkin Intruderit - sikakalliilla. Oli iloinen, koska kukaan paikallinen ei niitä halua. Meni noloksi, kun kerroin olevani Suomesta, vaikka vaan töissä Saksassa... Mihin katosivat Ladat Suomesta!

• Simo - töissä Saksassa

Kävin saksalaisella Suzuki-kauppiaalla ja oli tyytyväinen, kun suomalaiset vievät heiltä vanhat siellä kelpaamattomat vanhat customit pois... Varsinkin Itrudereista oli iloinen. Meni noloksi, kun kerroin olevani Suomesta ja töissä Saksassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe