loppuu

lueskelija

jokos tämä palsta nyt loppuu
ei tänne enää viitsi kukaan kirjottaa,onko syy uuden serifin,vai haluatteko tiputtaa yks kerrallansa.
olette oikein hyvin onnistuneet siinä asiassa, täytyy mennä toisille palstoille niin on tehneet toisetkin.vaihtakaa serifiä jos tarve vaatii.

12

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joensuun Alli

Mitä työ aina hättäilette tään virtuaalimaailman kanssa.
      Ihmisillähän on useasti kovin erilaiset elämäntilanteet. Meitä tulee ja menee, jotkut viipyvät välillä kauemminkin.
      Omakohtaisesti olen ollut vähemmällä koko surffailun suhteen yleensäkin, kun live-elämässä on meneillään monenlaista koukeroa.
      Tietsikka on kesän aikana saattanut pysyä hyvikin viikon verran näplimättä.
      Syksyä kohti mennessä ja "sisäruokintakauden" taas alkaessa surffailubuumi iskee taas takuuvarmasti päälle.

• Ruuneperi

Mitä pahaa minä taas olen tehnyt? Ei täältä kukaan "pudota" yhtäkään kirjoittajaa, korkeintaan jonkin viestin - sekin harvinaista.

• Joensuun Alli

Anna mennä välillä toisesta korvasta sissään ja eteenkii tulla pienen kiepin jälkeen toisessta pihalle.

• Lueskelija 2

oma lehmäsi ojassa?
      Täältä nimittäin häipyi eräs "marttyyri" toiselle kanavalle ja yrittää nyt siellä "sulkeutua suosioon". Toivottavasti siellä ei mene sukset ristiin.
      Sheriffiä ei kannata syytellä.

• lueskelia

ei ole minulla omaa lehmää eikä ojassa ollenkaan,mutta tosi on että toisilta kanavilta näitä löysin.ei mulla ole mitään serifiä vastaan siellä toimikoon niinkuin haluaa,mutta nyt vain tuntuu,että kirjoittajat kaikkoo mikä minnekkin,
        ei auta enää kesääkään syytellä kun muualta löytää entiset kirjoittajat eivät ole kesälomillakaan enää.jossain vika on.

• MK@

Viitsi piruilla^^^^~~^^^^^^

• MUMMELI1
        lueskelia kirjoitti:

ei ole minulla omaa lehmää eikä ojassa ollenkaan,mutta tosi on että toisilta kanavilta näitä löysin.ei mulla ole mitään serifiä vastaan siellä toimikoon niinkuin haluaa,mutta nyt vain tuntuu,että kirjoittajat kaikkoo mikä minnekkin,
        ei auta enää kesääkään syytellä kun muualta löytää entiset kirjoittajat eivät ole kesälomillakaan enää.jossain vika on.

Ei olla minnekään kadottu ,eikä seriffissä ole syytä. On vaan niin paljon tekemistä näin kauniina kesäpäivinä ,ettei ehdi nettiin. Kesä vieraita,lapsen lapsia ym. joka päivä ja yöllä kuha syö ihan hulluna joten ei ehdi ei ehdi ...
        ennekuin vesisateella. Mustikkaankin on vielä jouduttava .... Lueskelkaa romaania joutessanne jos ei ole netissä lukemista .... Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille .Toivottavasti kelit jatkuu
        tälläisena.

• MK@

kun ei itse lopeteta.

Kyllä routa porsaan kotiin ajaa on vanha tunnettu sananparsi. Minäkin asiat selvitettyäni katsoin näin tehdä parhaimmaksi. Lisäksi tunnustan sheriffin menetelleen aivan oikeasti poistaessaan viestini jonka olin kirjoittanut tietämättömänä asiain oikeasta laidasta. Älkää siis ihmeessä syyttäkö enää sheriffin toimintaa, sillä kun asiat ovat niin kuin ovat, hän on menetellyt aivan oikeutetusti.
      Pahoittelen kovasti sitä kun yhdestä pienestä erehdyksestä syntyikin kovin suuri keitos.

Kirjoitellaan kovasti vain, ja kun syksy tulee niin kyllä kaikki entiset palstalle palaavat , sekä toivottavasti myöskin uudet tänne tiensä löytävät.

• tapani

Ei palsta suinkaan lopu, sehän on koko ajan ollut pirteä ja elinvoimainen ja yleensäkin eräs asiallisimmista.

Ei mitenkään haittaa, että törmää väliin iän mukana tulleeseen höppänyyteenkin.

Jatketaan siis innolla vanhaan tapaan.

• Saskia

joka vie kirjoittajat. Kuka jaksaa istua netissä kun hiki virtaa solkenaan vaikka tuuletin pyörii täysillä - kuten nytkin. Sanovat sen pian hellittävän joten sitten taas jatketaan.

• Pax
        Saskia kirjoitti:

joka vie kirjoittajat. Kuka jaksaa istua netissä kun hiki virtaa solkenaan vaikka tuuletin pyörii täysillä - kuten nytkin. Sanovat sen pian hellittävän joten sitten taas jatketaan.

Keskustelijain määrä voisi nousta satoihin ellei tuhansiin päivittäin kun asiallinen vetäjä - "sheriffi" olisi. Se ei ole onneksi minun päänsärkyni.

• Anu
        Pax kirjoitti:

Keskustelijain määrä voisi nousta satoihin ellei tuhansiin päivittäin kun asiallinen vetäjä - "sheriffi" olisi. Se ei ole onneksi minun päänsärkyni.

Onhan meillä täällä asiallinen serifi vetäjänä kun sinäkin tulit takaisin,siihen asti olikin vähän hiljaiseloa,pitäisi kaikkien toistenkin pian palata,eikä vähästä säikähtää,kait he lomilta palattuaan tuleekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe